Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb dat wel gedaan. Ik kreeg nog een speciale armor en wat andere dingen. En Herbert is het na een tijdje ook met eens dat het de beste oplossing was. Ze zeggen als je dit sap gebruikt dat de wereld langzaam weer groener wordt. Ik hoop dat deze dan ook verwerkt is in de 3e dlc want dat zal wel vet zijn.

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  2. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heb veel last van vastlopers, is dat een bekend probleem ?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb er nog niemand over gehoord en zelf heb ik er ook geen gehad.
    Misschien even je cage schoonmaken?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik betwijfel dat AgentSmith in een kooi woont. ;)

Maar je cache clearen kan misschien werken?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had al een gevoel dat ik het verkeerd schreef, maar ik had geen zin om het op te zoeken. ;)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Plus zou ik Fallout 3 zeker op je HDD zetten, bij dit soort games scheelt het veel.

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Op deze manier verklein je alleen maar je speelervaring.
    Dus ik raad je aan zoveel mogelijk conversaties te voeren. ;)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, dat was het niet. Ik heb volgens mij zelfs uitgelegd waarom ik het minder vond (de ontzettend trage en lompe gameplay).

In zowel Oblivion als FO3 kom je trouwens uit het riool/de vault en kun je gaan en staan waar je wil, dus dat verschilt helemaal niet.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nou ik vond dat er wel degelijk verschil inzat maargoed..

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat had ik ook gedaan, maar het verschil bleek minimaal. Fallout 3 draait gewoonweg super vanaf dvd (tenzij natuurlijk je drive helemaal verrot is).

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gloednieuwe drive en elite system, maar fallout 3 draaide op een gegeven moment voor geen meter meer.. cache zal wel weer vol zijn, maar sinds ik hem op de HDD heb gezet is het echt soepel.. anders was het net zoals bij oblivion waar je echt moet wachten op het laden van omgevingen/conversaties, etc.

12. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje mensen, als ik Fallout 3 speel dan maakt m,n Xbox 360 meer belastend geluid dan bij andere games is dat bij jullie ook het geval of niet ?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wtf, liep in het noord-westen van de map, drong zo'n satellietschotel binnen en lanceerde (blijkbaar) vervolgens allemaal nukes die ik vanaf de bovenkant van de schotel in de omgeving neer zag komen.

Geen idee wat ik gedaan heb. Iemand?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar zit wel de basis van the Enclave maar ik weet niet precies wat eraan de hand is.

Fallout is een groot spel en heeft een grote omgeving dus moet je xbox meer zijn best doen om alles te kunnen lezen dus daarom maakt die meer geluid.
    Je kan het beste het spel op de HDD zetten als je die hebt en er ruimte voor hebt.

Ik heb nog een vraagje.

Lezen als je het uit heb gespeeld
    Ik ben met de laatste quest bezig en ik moet Prime volgen naar the Purifier Kan ik nu eigenlijk nog een side quest doen want ik zie dat ik er een gemist heb? Ik kan wel fast travelen

15. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ HybridTheory85: ik zou 'm voor de zekerheid eerst uitspelen en daarna kun je gewoon 'n oude savegame opstarten en alsnog die sidemissie doen

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem al uitgespeeld. En me laatste save die een beetje dicht bij het einde zit is als je Prime moet volgen. Want een andere save is van 4 uur eerder.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een game, het is lang geleden dat ik een game echt bijna nonstop (wel eten en hondje uitlaten uiteraard) speelde. Dat was volgens mij Oblivion. De gasten bij Bethesda zorgen er gewoon voor dat hun games verslavend zijn. Als je eenmaal met een quest bezig bent dan moet en zal je die afmaken.

Eigenlijk is alles in deze game gewoon vrijwel perfect...kleine detailtjes, graphics,ongelooflijk sfeervol. Ik zit nu in Rivet City, en had echt niet verwacht datje daar zoveel kon doen,zoveel kon bekijken. En ik heb nog heel veel van de map wat nog onbekend is voor mij. Echt heel tof.

En ik zit nog maar op level 9 of 10...er wacht mij nog genoeg. Dat is me allang duidelijk geworden.
    Ook gisteren ging in rondsneaken op die marktplaats van Rivet City...dus Stealth boy gebruiken en iedereen bestelen en hun van hun sleutels beroven en winkels van goederen, zoals Flak N Shrapnels, om vervolgens die guns weer aan iemand te verkopen. Super.

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  18. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    het is meer dat ik gewoon dingen zie en dan moet ik daar naar toe, bijv ik zag tenpenny tower en daar moest ik gewoon naartoe want ik wilde weten wat dat was.

daarbij zijn er ook zoveel Unmarked quests en special stuff, dat je echt een paar uur bezig moet zijn.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je de 'Animal Friend' perk hebt, heb je dan ook meer gespreksopties of spelmogelijkheden met Dog Meat?

20. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is Animal Friend perk alleen zodat andere gemuteerde dieren je niet zonder reden meer aanvallen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina