1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Scoren gaat nog vrij lastig (lees nog niet gescoord)
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2x met 1-0 voor komen. Zeker 5 echt goede kansen krijgen en ineens NIET meer kunnen scoren. Dan weer met 2-1 verliezen en met penalties bij de andere.

    Dan heb je een wedstrijd tegen een LVL1, die win je ineens wel met 6-0 =(
     
  3. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal ben ik online, juventus, en altijd zet ik trezequet ernaast en amauri erin.... amauri scoort ALTIJD en alleen maar.. niemand anders scoort bij mij.. hoe kan dat?:eek:
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je wint is dat toch geen probleem
    Met Juve speel je beter met Amauri en Laquinta die is sneller
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Amauri is idd best goed ook. Ik speelde een keer tegen Juventus, hij scoorde 2x van buiten de 16 8)

    Wanneer ben je trouwens weer fit? Kom je uberhaupt nog in actie dit seizoen? :+
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig ben ik weer Juve, de verdedigers van Villa zijn echt te traag tegen snelle aanvallers. Alleen Reo-Coker is een beetje redelijk.

    Dus pakte ik net Juve, hij Man Utd zonder update. Ik had hem helemaal in de tang, hij had geen enkele goede doelpoging, ik uit een corner op 1-0. HIj krijgt de bal met Ronaldo. Hij staat 2 meter buiten de 16 en net 2 meter voor de achterlijn. Hij schiet gewoon uit stilstand. Stapt mijn keeper naar voren zeg maar en duikt hij om de bal heen. 1-1. Daarna nog een rush met Rooney en de 2-1 :lol:.

    Dit was echt de laatste keer dat ik tegen ze heb gespeeld, ik dacht dat het zonder update nog wel ging maar zelfs dan is het te triest hoe ze doelpunten maken =(
     
  7. Shotgun Edd

    Shotgun Edd Alaaf!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Villa heeft idd trage verdedigers, maar daarom laat ik Villa altijd defensive spelen zodat de afstand naar de eigen 16 kleiner wordt.

    Gisteren nog een mooie wedstrijd gespeeld tegen Valencia. 3-3 de eindstand en met penalties gewonnen met 17-16. Die penalty reeks was echt zenuwslopend, zeker omdat ik als 2e altijd de penalties moest nemen!
     
  8. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Villa heeft wel snelle spitsen, maar de verdediging en het midden veld vind ik gemiddeld en traag.... Je kan ook barca pakken met een goede verdediging en een prima aanval, alleen middenveld is slecht.... vind ik dan...
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, wat is die Ibra toch weer master. Met 3 verdedigers van Juve krijg ik de bal niet eens afgepakt, waarna hij in de kruising knalt met een dodelijke snelheid =(
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb je post even aangepast. Zit namelijk met hetzelfde. Met de recente overwinning van Man United op Chelsea ( 3-0 ) zal Man United helemaal vaak gekozen worden, verschrikkelijk. Ook al zet je 9 verdedigers neer dan komen mensen zoals Ronaldo en Rooney er nog gemakkelijk doorheen. Jammer, wederom ... erg jammer
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel normaal niet tegen Man. Utd. maar ik had zin om iemand eens helemaal op zn plaats te zetten. Hij pakt dus Man. Utd. en ik ook. Resultaat 9-0 winst haha ik lachte me dood via headset :)
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer 18 van de wereld. Ik stond 1-0 voor tot de 76e minuut :mad:
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmm, raar?

    Als ik Manchester United - Manchester United doe ( ja, had zin om het dubbel te typen ) dan loopt het spel bij mij gewoon KEIHARD vast? Als hij dan in de 2e helft voordat deze begint op pauze drukt kan ik niet meer verder.

    Ik vermeid heel Man. United nou, irritant en totaal niet leuk ( kwa spel ) om tegen te spelen. Ook al zou je je spelers met een tank tegen Rooney en Ronaldo op laten rijden zouden ze simpelweg struikelen en dan keihard door zoeven terwijl jou tank in barrels ligt.

    Laatste potje wat ik gespeeld heb als Man-United was voor mij ook 9-0 winst. Vind het alleen totaal niet leuk... je hebt er geen skill voor nodig of wat dan ook.
     
  14. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost aguero en messi en cristiano ronaldo in het eerste leerjaar? dankuuu
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waaaaaah!? Dat meen je niet! Ik heb ook is tegen die kerel gespeeld. Stond 1-0 voor, en maak 2 rare "wegwerk-ballen" en die komen, vraag niet hoe, precies voor zijn neus neer. Sta 1-2 achter, hij begint met rondtikken... was de wedstrijd bijna voorbij knal ik door een blunder van hem ( keeper had geen controle over de bal ) de bal in't netje. Verlening, penalties ( die duurde lang ) om vervolgens alsnog te verliezen. Dan is het zuur.

    Toch knap gedaan, meeste mensen gaan er hard onderuit als ze tegen zulke levels spelen. Alhoewel, iemand die FIFA09 net speelt kan beter zijn als de gemiddelde die op de Ranking staan van plaats 1 tot 10.

    Nou, ik probeer het een beetje uit te leggen. Stel ... O = Ronaldo, X = jou verdediger

    ------------------> ( richting goal )
    O = langzamer, X = sneller.
    In feite is jou verdediger dus sneller als Ronaldo

    <----------------- ( richting jou goal )
    O = sneller, X = langzamer.
    Jou verdediger is nu een stuk langzamer als Ronaldo

    Het lijkt dan net als je aan gaat vallen je ineens supersnel kan lopen. Als je iemand dan wil uitverdedigen ( bij een Torres, Ronaldo, Keane, Ibrahimovich, Ronaldo, Rooney ) ben je altijd langzamer. Weet niet of iemand dit ook wellis is opgevallen?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ging bij mij ook rondtikken ja :x

    En hij scoorde 2 keer met een kopbal. Daar is ie echt goed in.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vind dat zwaar irritant. Tegenwoordig kom ik steeds vaker van die "rondtik-mafkezen" tegen. Die staan dan binnen 5 minuten ( FIFA speeltijd ) voor en tikken ze rond. Ach, daar heb ik m'n quick tactic voor ... ALLES NAAR VOREN! Dan staan er ineens 7 spelers op zijn helft.

    Wil deze week wel is een potje tegen jou spelen TSquares. Dit doe ik dan niet met m'n eigen team Liverpool ( die WEER genaaid zijn na de update ) ... aangezien de spelers moeite hebben met windvlagen, ze pleuren om de haverklap om. Moet dus even kijken welk team ik ga pakken. Geen Manchester United of Inter, wil het wel spannend en eerlijk houden. Ik stuur je deze week wel een PM met daarin m'n Gamertag om een match te spelen :)

    Bij FIFA09 is het onmogelijk om de bal weg te werken, als je hem keihard naar voren schiet komt hij 9 vd 10 keer in de voeten van je tegenstander.
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf met Inter. Maar dan zonder live update. Die hebben 85/82/82 als statistieken, dus allesbehalve overpowered.

    Die quick tactic moet ik ook eens gaan proberen. Anders is er niks te doen tegen dat rondtikken.

    Ik moest net toevallig trouwens wéér tegen iemand uit de top 20, maar deze was een stuk overtuigender. 5-1 verloren.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb wel eens gespeeld tegen Deadly Ronaldo en Deadly Rooney voor de idiote LiveSeason Update. Deze heb ik gewonnen, van beide heren. Welliswaar met 2-0. Kom ik daarna iemand tegen die NET 1500 punten had ( XBOX Live Points ) ga ik met 3-0 op m'n smoel!
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag komt pas nieuwe live update toch. En Liverpool is met deze live update toch juist heel sterk?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina