Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    woei net effe een leipe actie. Zie een gast lopen die een hokje in rent, ik smijt er een granaat achteraan. BAM 4 bouncing bettie kills :D, heerlijk ;)
     
  2. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Grmblll!!! Vanmiddag gekickt... tja, was wel na een kill van drie 'teammates' die in Roundhouse door het bekende 'Rolluik' wilden springen. :thumbs:
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    lvl 38, 2e Prestige K/D ratio van 2,23:cool:
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    tja ik doe het meestal ook :) maar gelukkig heb ik er nooit echt last van, zit meestal alleen met friend in de game. Die glitchen niet :). Ging overigens wel weer lekker vandaag, laatste 4 potjes 14 + kills in HCS&D.
     
  5. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor mensen die dit doen :thumbs:(kbedoel die glitchers killen dan natuurlijk (A))

    weet iemand al iets over een patch??
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed werk, ik doe dit ook altijd als ze daar willen glitchen.. vriend of vijand, ze gaan eraan als ze dat proberen. :thumbs:
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Op het callofduty forum laat een developer regelmatig weten dat ze er mee bezig zijn, maar nog niets van een datum of wat dan ook, wel welke bugs/glitches adressed zijn en gepatched. Maar een release date van een patch nog niet bekend, helaas ..
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De mappen zijn niet echt leuk in deze game daarom dat ik de 4 terug bezig ben die mappen zijn leuker ik blijf de 5 wel spelen af en toe.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Heerlijk al die muur glitchers bij Castle. Met TeamKill aan is het zo grappig :) Ik ga er gewoon staan, pin een granaat en houd die een paar seconden in m'n handen.

    De reacties die je af en toe krijgt zijn lachwekkend! "You idiot! I need to get more points for my prestige, you f@!^*!"

    Erg kinderachtig dat je op Level 65 gaat glitchen.


    Maargoed, wat PRO EVO6 zegt ben ik het wel eens. Gisteren eventjes COD4 gespeeld en vind de mappen daar net iets meer "realisme" hebben dan die in COD5. Hopelijk krijgen we met de DLC een hoop nieuwe, betere mappen.

    Die patch waar iedereen het over heeft moet deze week als het goed is gebeuren. Hoop ik ...
     
  10. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    oke jammer van die patch dan,
    k kan btw ook nie wachten op nieuwe maps
    kheb nageteld, cod4 had 16 maps en cod waw 11
    mogen ze van mij ook wel 2 mappacks uitbrengen net als met cod3
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb overigens met een oud spel, Soldier of Fortune 2, een map gemaakt waarbij 2 grote flats tegenover elkaar stonden met een brug in het midden die de twee met elkaar verbond, was destijds ( toen het speel nog leefde ) een leuke map die genoeg werd gedownload. Vind het NOG STEEDS jammer dat mappen die op de PC ontwikkeld worden niet beschikbaar worden gesteld voor 360 / PS3 gebruikers om te downloaden... GRATIS wel te verstaan.

    Ik hoop dat we in de DLC toch iets in deze richting krijgen;

    - Bugfixes
    - Nieuwe mappen ( meer variatie )
    ** Denk dan aan extra voertuigen of Urban mappen.
    - Aantal nieuwe wapens
    - 2 extra zombie mappen

    Alhoewel de DLC van COD5 schijnbaar "erg speciaal" gaat worden vind ik het nu toch wel tijd voor een preview d'rvan :9
     
  12. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste 3levels van Cod 5 kan ik wel uitspelen op Veteran maar,de rest niet want,het is echt zo frustrerend en je krijgt constant granaten op je en je bent natuurlijk heel snel dood.
    Toch eerst maar ff op Hardened uitspelen...
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    bugfixes komen los, niet een DLC. Maar inderdaad zombiemaps is wel een goed idee! Hoop ook opeen paar extra perks.

    Gewoon rennen granaten laten gooien, terug rennen. Laten ontploffen en terug rennen en afknallen dekking zoeken progressie maken. En dit blijven herhalen :D
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net de game voor het eerst uitgespeeld! Vond de single player ook echt super, erg toffe missies vond ik! Nou nog een keer op veteran ;)! Hoop dat dat een beetje wil lukken, vond COD4 soms erg frustrerend op veteran! Maja, wil m graag 1000/1000 hebben deze game!
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game net een dag (geleend van een vriend), en ben nu al bij missie 10 op Veteran:eek:
    Gaat egt super snel zeg. Maar wel awesome man! _O_
    Deze game heb ik dan ook binnenkort 1000/1000.
     
  16. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Dan moet jij mij maar eens vertellen hoe je CoD 5 uitspeelt op Veteran...:eek:
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vanavond nog ff co-op via live gedaan voor die achievements, ook best leuk! Alleen balen, was in een competitive co-op missie met 4 man, en ik stond bovenaan qua score, dus ik dacht, mooi is die ene achievement ook binnen...quit voor t einde een kerel waardoor t dus niet telde, omdat t niet met 4 man was...!
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vond vetran ook niet echt moeilijk, ik had maar bij 3 of 4 stukken in een level dat ik het een paar keer moest proberen. bijvoorbeeld de laatste trap op in heart of the reig. Ik had hem in mijn eerste playtrough gelijk op veteran staan.

    Aantal tips wat geld tot nu voor elke cod op veteran:

    1. Progressie maken, je moet over een denkbeeldige lijn heen iedere keer willen jou teammaten naar voren opschuiven en dat de tegenstander niet meer in dat stuk wordt gespawned.
    2. Gebruik veel cover en schiet daar vandaan op de tegenstander. Kruip ook gerust rond om progressie te maken.
    3. Voor naders terug uit rennen en als ze ontploft zijn meteen weer terug naar voren schuiven waar je zat, om te voorkomen dat de tegenstander weer terrein wint.
    4. Maak voor onmogelijke overteek acties, of het clearen van gebouwen gebruik van smoke.
    5. Reload je wapen elke keer als je kan, niets is lastiger dan een lege clip als je voor een paar Duitsers staat.

    Ja das wel een dikke naaistreek. Ik had hem met 3 vrienden gehaald. Wist niet dat die achievement er was, maar met toeval meteen gehaald. En mocht je nou quiters blijven houden. Nodig dan drie vrienden uit of paar mensen hier van XBLW en spreek af dat ze je laten winnen en niet weggaan. :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Succes met Hart of the Reich ^^ Dat is de enige die ik nog moet op Veteran. Destijds 50x geprobeerd zonder succes. Binnenkort maar weer een keer proberen :)

    Probleem is dat de russen die helaas niet hebben :mad:

    Tevens als tip: de wapens uit de MP zijn niet altijd even effectief in de SP!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  20. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    De maps van cod4 vind ik wel wat beter het heeft iets waardoor ik beter speel :p

    maar cod5 setting vind ik leuker het heeft iets wat ik leuk vind.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina