[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld en vond m echt super! :thumbs:

    Vet einde en precies lang genoeg vond ik..
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je toch volledig in de sfeer wilt zijn dan raad ik u ook aan van 'The Thing' te kijken. Daarnaast misschien ook de Alien reeks (met nadruk op deel 1 en 2). Dan zit je er volledig in. Voor mij één van de beste games dit jaar.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo is beschikbaar!
    Klikkie

    Of ga gewoon naar je 360 en zet het downloaden handmatig aan. :{ Pff.. Dat is zó vorige week.

    :+
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net die demo gespeeld en 1 ding viel me op: Het geluid is ZO GOEED:eek:
    Vooral met surround sound lijkt het net egt.
    En het einde van de demo dacht ik wtf ik ga nu dood?? ik kon niks doen. Maar bleek het dus scripted te zijn :lol:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh er was toch al een demo een paar maanden geleden. Of niet?
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Na twee weken eindelijk tijd ervoor gehad en whoei, wat een ongelofelijk vet spel, speelt echt super en die sfeer, heerlijk. Duidelijk een van de beste spellen van het jaar voor mij.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waarom is voor deze game niet meer aandacht? :{
    Game is echt geweldig, is aan iedereen aan te raden. Speelt heel lekker weg, geweldige characters en mooi verhaal en enemies.

    Echt heel raar dat hier bijna niet gepost wordt.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als je de top lijstjes van 2008 ziet van de redactie, dan zie je dat we het met je eens zijn!
    Ik vond het ook een erg leuk spel. Vooral de sfeer en het geluid vond ik echt geweldig!
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Demo heeft me juist laten beslissen om het niet te kopen. Veeel te trage gameplay.
    En te weinig ammo. :+

    edit: Of misschien is de gameplay niet te traag, maar is de maincharacter in verhouding met de gameplay gewoon traag. :p
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik wil eigenlijk ook nog een keer verder met deze game..
    heb hem al vanaf release maar zit nog maar in chapter 3..
    ik kom maar niet in de game..
    ik had hem ook beter verwacht..
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb daar dus echt geen last van. Zit vanaf het eerste moment helemaal in de game. Vind de game echt zo lekker wegspelen.

    Ben nu in chapter 4, de schrikmomenten nemen echt toe. Onheilspellende geluidjes komen ook steeds meer.

    Een van de beste games die ik tot nu toe heb gespeeld (na Bioshock) _O_
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook gehaald, straks maar eens proberen :)
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vanmiddag bij kameraad en hij zat in Chapter 11 begin en ik heb hem die chapter even laten afmaken maar damn ik zat als toeschouwer gewoon in de game en heb hem spel laten uitspelen :lol: GENIAAL!! Ik moet die game gewoon hebben!! Echt super! Die guns zijn zooo bruut! en
    wtf wat een raar en schrikwekkend einde, kameraad lette even niet op en moment dat wijf je besprong in filmpje zag die dus hij schrok zich helemaal kapot :lol:

    Van de rest toppie game!!!! En leuk verhaal en rare twist op einde :+
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ben er deze week na 2 maanden weer eens aan begonnen en zit nu echt helemaal in de game..:thumbs:
    wat een brute game is dit.
    hoe verder je komt hoe toffer die word..
    de game is wel een klein beetje ondergewaardeerd.

    echt een toppertje:b:
     
  15. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead Space is inderdaad een beetje ondergewaardeerd. Toen ik DS demo voor de eerste keer speelde, vond ik hem niet zo geweldig. Waarschijnlijk omdat ik nog niet gewend ben aan de besturing.

    Na diverse forum bezoeken, las ik veel positieve dingen over DS. Dus demo opnieuw gespeeld, en vond hem toch leuk. Ging meteen DS kopen, en begon meteen op hoogste niveau voor maximale spanning 8)

    Wow, wat gaaf. Ik moest elke keer achter kijken om te kijken of er geen monster aanwezig is. Ik heb weleens zonder munitie rondgelopen, maar gelukkig kreeg ik gauw nieuwe voorraad *)

    Ik heb DS ongeveer 13 uur overgedaan, volgens saveklok. Precies genoeg, vind ik. Het einde vond ik ......}:]

    Wat ik niet wist, is dat je na uitspelen van DS, impossible unlocked kreeg. Dit krijg je te zien, nadat je credits ( sneller scrollen door L-thumb naar beneden ) heb gezien. Ook krijg je extra nodes + credit.

    Volgende dag wilde ik impossible even uitproberen, wat blijkt het nou :confused: Ik kreeg geen impossible mode in new game te zien. Even save voor eindbaas opnieuw laden --> vechten --> film kijken --> credit kijken --> blabla. Ja hoor, impossible mode staat er weer bij. Ik wou HARDED round 2 testen. Na laden van deze save, is impossible mode weer weg =(

    Ik heb paar keer tegen eindbaas moeten vechten om te zien hoe het probleem in elkaar zat. Wil je impossible spelen? Begin dan METEEN na unlocked van impossible een nieuwe mission. Op station landen --> actie --> meteen saven. Als je later DS opnieuw start, krijg je wel impossible mode te zien \o/
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vind em ook een beetjeondergewaardeerd, ik heb hem zelf pde releasedatum gekocht en heb me ontieglijkmet deze game vermaakt
    vind het zelf een dikke 9 waard, super gafe game!
     
  17. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat jullie deze game allemaal tof vinden maar ik vind die demo alleen al super lastig.
    Ik twijfel erg om dit spel te kopen. Is het begin van dead space wel wat makkelijker? Daar bedoel ik mee dat een beetje duidelijk wordt wat je allemaal kan en hoe de besturing precies werkt en dergelijke?
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de opbouw erg goed, ben niet ver in het spel maar in het begin is het in ieder geval niet zo heel erg moeilijk.
     
  19. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik dat ik hem wel haal want als het begin al redelijk lastig is en steeds moeilijker wordt dan ga ik het nooit redden!!
     
  20. johnnie16

    johnnie16 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem volgende week ook binnen en als ik al die reacties zo lees dan krijg ik er wel zin in.
     

Deel Deze Pagina