Mijn neefje speelt als Chelsea, een kameraad als Manchester United. Hun spelen hier al mee sinds FIFA 08. Ikzelf speel al sinds 2007 met Liverpool dus weet wel wat het team kan. Maar met de recente updates ( LiveSeason ) vallen mijn spelers echt om een scheet gewoon om, erg irritant. Je hebt 5 seconden nodig om jezelf te herstellen en dat zijn 5 seconde teveel.
De aanval is erg sterk van Liverpool. Vooral als je Babel i.p.v Kuyt ( of de andere rechtermiddenvelder ) zet. Babel En Torres zijn ERG snel. Kuyt en Keane hebben een goed schot, maar zijn dan niet snel en blijven na een tackle iets beter op de been.
Het middenveld en verdediging is momenteel echt om te janken. 75~83 t.o.v de 85~90 van Inter, Man-United, Barcelona of andere 5 sterren teams. Daar komt een Ronaldo of Ibrahimovich erg snel doorheen, best jammer want ik hou van tactisch spelen.. Desbetreffende spelers kan jij met een 90+ verdediger NIET omgooien of vertragen, deze corrigeren zich in een milliseconde.
Vind het gewoon jammer. In FIFA07 had je ook al een doorstoom techniek ( gewoon recht blijven lopen en niks anders doen ). Dit was dan weer BIJNA verdwenen in FIFA08, jammer genoeg is dat met 09 en de LiveSeason optie weer helemaal tot leven gekomen
Je krijgt als het goed is altijd punten tenzij je de wedstrijd vroegtijdig verlaat. Ik weet nog steeds niet precies hoe dat zit. Als je de wedstrijd na 5 minuten al verlaat zie je dit niet terug in je profiel of op EASportsWorld.com. Als je 5 rode kaarten weet te bemachtigen ( ik weet van niks :d ) dan eindigd de wedstrijd altijd 3-0 ( voor je tegenstander 3-0 dan ).
Laatst bewerkt: 12 jan 2009