Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Vorige week uitgespeeld... vond hem heel erg kort, naar mijn idee veel korter dan Legend! Maar goed, grafisch heeft de game erg veel goed gemaakt.

    Ben benieuwd naar de DLC...
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik mag hopen dat je een geintje maakt :x

    En het kan geen kwaad om Lara Croft een makeover te geven. In de eerste plaats in de gameplay en qua uiterlijk mag ook. Het lijkt mij een zeer interessante ontwikkeling. Dus een vergelijking met Batman vind ik niet misplaatst. Door de films van Nolan is Batman weer echt cool, vroeger was dat toch niet echt het geval. Lara Croft zit ook in een dalende spiraal, dus ze moeten wel vernieuwen vind ik. Weer een titel zoals Underworld, daar loop ik eerlijk gezegd niet warm voor. Vond het best een leuke titel, maar het is steeds teveel van hetzelfde.
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    nee sorry, ik vond de film echt slecht:eek:
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan heb je geen smaak Gijs ;)
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens IMDB staat hij tussen The Godfather, Pulp Fiction en Schindler's List dus hij zou wel ergens goed moeten zijn. Al denk ik dat het te maken heeft met de overleden Heath Ledger:+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alleen Schindlers List heb ik gezien. O-)
    Pulp Fiction voor de helft, maar dat vond ik uitermate slecht.
    Dark Knight heb ik ook nog steeds niet gezien.

    En Tomb Raider moet zichzelf niet te geforceerd willen vernieuwen, op die manier krijg je alleen maar wanproducten.
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien krijg je straks ipv Tomb Raider, Tomb Racer, kun je karten zoals in Mario Kart maar dan met Lara :+
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Okee jongens en meisjes -als die er ook zijn in deze topic.
    Maar hier volgd echt een bizar nieuw dingetje van de makers,bedoel wat bezielt die game developers in deze tijd?
    En ik heb al veel rare dingen gelezen,maar dit slaat echt gewoon het record meest breinloze activiteit in gamesland.
    Het betreft het volgend,de developer wilt Lara Croft voor het Amerikaanse publiek interessanter maken.Nou dat word dus een dik opgemaakte Lara met grote D cup tieten,en blond geverfd haar met zo'n afgezaagde fairy tattoo op haar enkel zeker.=(:confused:

    De bron -

    http://www.insidegamer.nl/wii/larac...gt-make-over-na-teleurstellende-verkopen.html
     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat de DLC 21 januari komt en 1600 ms points gaat kosten.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    18 euro betalen voor iets dat ze uit de game gesloopt hebben.
    Eigenlijk zijn het een stelletje oplichters.
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    komen er 2 uit maar is 800 punten per deel..
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hij komt vandaag niet.
    hij is weer uitgesteld..
    nu waarschijnlijk volgende week=(
    ze blijven het uitstellen|:-

    we hebben wel een nieuwe foto;)

    New screenshot from Beneath the Ashes
    [​IMG]
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    HOe vinden jullie de game nou eigenlijk? Ik heb een hoop negatieve reviews gelezen, maar gisteren las ik in het magazine GamesTM een behoorlijk positieve review. Kreeg een 8. Mij lijkt de game nog steeds wel tof en wanneer ik em kan vinden voor de helft van de prijs of gewoon een stukje goedkoper dan 60 pleuro....dan haal ik em ook.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel scoorde geloof ik 7-ens en 8-en, hele negatieve dingen heb ik niet gelezen over het spel. Een spel zoals Tomb Raider heb je voor de rest niet op de 360. Ik vond het spel wel 60 euro waard. Ik moet zeggen dat het wel weer een beetje begint te kriebelen, maar ik zal in de toekomst Underworld wel weer een keer oppikken voor een lage prijs. Niet om het spel weer uit te spelen, maar zodat ik de extra content kan spelen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan de game voor X360 voor 35 euro krijgen, 2e hands ,maar bij een zaak waar ik het absoluut vertrouw dat dat goed zit. Ik denk dat ik die maar gewoon moet halen vandaag.

    Of is de PS3 versie duidelijk beter? (zou een wonder zijn aangezien vrijwel elke MP game nog altijd een tikkeltje mooier/beter is op 360)
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Geef mij maar Tomb Raider : Underware :)
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    tja, je hebt altijd van die kneuzen die geilen op virtuele babes:):

    het is Underwear btw :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nutteloze reactie van je Chorus.
    Heb al 2,5 jaar een vriendin :) Die tijd dat ik geilde op Lara Croft is allang voorbij.

    En ja het is UNDERWEAR ( wear, zoals in dragen ).

    Waarom denk je dat ik "Underware" type? Ware zoals in iets wat met een computer te maken heeft? SoftWARE? ;)
    Voor de rest, dikke vette FAIL-SAUCE op jou post. Nu u weer :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal prachtig die grapjes,maar is de game 35 euro waard? Ik vond de demo zelf heel cool. Het schieten helaas wat minder, maar je zult toch meer klauteren en puzzelen dan schieten....en ik ben ff klaar met mn huidige games (voornamelijk shooters)
     
  20. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluit me bij Chorus aan! En of die het waard is is lastig te beoordelen. Het is wel weer een betere tomb raider echter het niveau van de eerste paar heelt deze toch weer niet. De beleving en het ooooh gevoel is toch wel een stuk minder. Het is wel een hele grote stap vooruit ten opzichte van Legend. Grafisch top, puzzels redelijk goed (beetje weinig), sfeer goed, schieten slecht en na het uitspelen toch wel een lekker gevoel! conclusie: gezien het ontbreken van enige multiplayer lijkt mij 35 euro wel redelijk.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
     

Deel Deze Pagina