[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat metro lijnen voor de toekomst:

Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik bedoelde kwa missies. Sommige mensen hadden echt last met Three Leaf Clover en die ene met die verlaten oude ziekenhuis, ik had ze beide zonder problemen. Net als alle andere missies.

Die duiven zijn wel heel vervelend omdat je die moet neerknallen = Elke keer politie sterren, daarom ben ik daar ook niet aan begonnen. :)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik (uit mijn hoofd) rond de 60%. Ik weet dat ik bijna op het eind van de story zit want die is ook rond de 60%, maar ik krijg nooit zover om de disc in de drive te doen en hem op te starten..

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ik zag veel mensen hulp vragen bij bepaalde missies. Ik heb die problemen nooit gehad. Ik ben volgens mijn ook een keer doodgegaan en dat was bij de laatste missie.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als ik doodging was het meestal omdat ik zelf iets debiels deed , niet omdat de missie nou oh zo moeilijk was

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfecte metro:

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dit jaar zie ik geen nieuwe GTA uitkomen, misschien April 2010 en anders Oktober 2010. Tokyo lijkt me wel niks, zie liever een nieuwe Vice City.

8. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het super onrealistisch dat er dit jaar weer een nieuwe GTA zou uitkomen :+

Zit toch echt te denken dat ze elk half jaar of zo wat nieuwe content uitbrengen tot het eind van dit jaar, waarna ze een nieuwe GTA onthullen voor in mid 2010 ofzo.

Het is maar een voorspelling :+

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    GTA Tokyo, of GTA Hong Kong, of een willekeurige fictieve aziatische metropool, is iets wat ik al jaren wens. Dus dat zou mooi zijn :) Ik denk niet dat ie al in 2009 uit zal komen, en eigenlijk hoop ik dat ze gewoon de tijd ervoor nemen zodat ie net zo speciaal wordt als GTA4.

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tokyo of een europese stad zou wel leuk zijn voor een nieuwe Gta!

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zelf heb liever gewoon een Amerikaanse stad. Ik ben zelf nooit in Amerika geweest, maar de steden en hun hotspots zijn voor mij bekender dan die van een willekeurige aziatische grote stad.
    Ik bedoel, de schuine, stijle straten in San fierro, dat is duidelijk San fransico en alles in Vice city gaf aan dat het op Miami was gebasseerd (om maar even wat te noemen). Voor mij zijn die herkenbare punten een van de grote pluspunten van GTA. Ook al zijn de steden fictief, ik heb het toch het gevoel dat ik ergens in Amerika rondloop. En bij een aziatische stad zal ik dat waarschijnlijk niet hebben (maar mocht de game daadwerkelijk in Azie afspelen, ook die GTA game speel ik wel).

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet! Ze moeten met iets originelers komen. Gewoon meer naar een andere stad toe. Geen idee welke, als het maar geen Amerika meer is :+

& ja, ik weet dat de steden verschillend zijn, maar 't zou ook wel grappig zijn om bijv. in Rusland ofzo te spelen. Kan ook best 8)

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Doe normaal man, wtf moet je in Rusland.

Doe maar een nieuwe Vice City zoals Fiasco zegt. Die game was zwaar baas _O_.

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als het ergens anders is als Amerika, doe dan maar Italie of Rusland. De maffia heeft altijd een grote rol gespeeld in GTA-games en dan vooral de italiaanse en russische (de yackuza ook, maar azie heeft niet mijn voorkeur).

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Vice City in Next-Gen is trouwens ook wel relaxt, ja. Maar geen Liberty City meer :+ Dat is zover uitgemolken, dat zelfs de Koe er geen zin meer in heeft 8)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het moet een Amerikaanse stad zijn, want anders is het geen GTA meer. Hetgeen wat de GTA serie in mijn ogen zo bijzonder maakt is dat het zo erg de draak steekt met de Amerikaanse cultuur en maatschappij. Ik denk dat Europa of Azië lang niet zo grappig zal zijn.
    Ik riep na SA altijd dat de volgende GTA in Carser City moest afspelen. Die stad wordt namelijk vaak genoemd in de games. Nu moet het er toch eindelijk eens van komen. :+

Ik denk overigens niet dat de nieuwe GTA dit jaar al komt. Ja, vroeger volgden de games elkaar snel op. Maar tegenwoordig komt er veel meer werk kijken bij het programmeren van zo'n game. Vice City is verrekte klein en kort als je het vergelijkt met deel 4.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    San Andreas next gen lijkt me ook wel erg vet.

18. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eind van het jaar zal wel erg snel zijn. Want ze moeten nog de [aantal vergeten] DLC episodes van GTA 4 uitbrengen. Dat duurt zeker een jaar. En om twee games tegelijk up to date te houden is maar niks. Dus waarschijnlijk begin 2010 of eind 2010 zoals al eerder is gezegd. Maar niet mid 2010, omdat de zomerperiode nooit grote titels brengt.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer gespeeld en wat is die game sloom zeg :eek:.

20. robinvh

robinvh Active Member

Leuk Bevonden:
    0

vorige week even in elkaar gezet, en ja de game heeft wat frame-rate problemen maarja dat neemt voor mij de pret niet weg iig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina