[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Onbegrijpelijk want ik heb geen 1 keer kunnen lachen om die film. Vond het de slechtste film die ik dit jaar gezien heb.=(

Wall-E en The Dark Knight vond ik de beste dit jaar, al moet ik The Wrestler en Iron Man nog kijken. Wanneer komt The Wrestler eigenlijk in de bios hier?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens IMDB op 12 februari. Terwijl hij voor het eerst al op 5 september uitkwam |:-

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd heb de film voor de helft gezien en toen maar afgezet.

Verder dan The Dark Knight en no Country for Old Men (of was die 2007?) kom ik ook niet terwijl ik zeker 20 films in de bios heb gezien. Body of Lies was op het einde nog wel een lichtpuntje

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    WALL-E vind ik ook wel een meesterwerk hoor:eek:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tropic Thunder owned maar het is aparte humor en daar moet je van houden.

Resident Evil Degeneration

Goede Resident Evil. En het ziet er ook super uit.

8/10

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Het houd een keer op. Bovendien gaat ILM ( super CGI bedrijf, Star Wars e.d ) op het gezicht van Roland Kickinger ( die de T800 speelt in deze film ) het gezicht van Arnie zetten. Tevens heeft Schwarzenegger zijn stem ook al ingesproken volgens verschillende bronnen. Dus geheel zonder Arnie zal't niet zijn :)

Ja, ben helemaal WALL-E en Tropic Thunder vergeten.
    Dan nog zijn het maar 4~5 top films. Vind ik maar matig...

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dat meen je niet..

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat meen ik wel. ILM kennende zal dat best spectaculair worden :) Mag ook wel, Arnie is 60. Zie liever een acteur met hetzelfde lichaam als Arnie dan Arnie met z'n zwembandjes en hangbuikje.

Arnie heeft z'n tijd gehad :)

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Transformers _O_ Ik zag nog een film van toen ik nog net 1 was en ik had gewoon een f*cking transformer in mijn handen!! Geniaal!!!! :lol: Mijn pa zei ook al wel want die keek mee daar ben ik gewoon mee opgegroeid. En ik geef ook toe natuurlijk lijkt deel 1 niet op de serie maar ik vind het hele auto transformeren en die bots zien in echt (3D of 4D....) gewoon zo vet dat ik daar niet op let!!! Ik ken echt de complete serie van a tot z en alle films en ook die andere maffe series en alle nieuw series (beetje ziek maargoed verveelde me paar jaar terug in vakantie en deze vakantie ook :+ ) en heb nog steeds bakken vol met ouwe transformers! ik blijf het gewoon een super goeie film vinden en verheug me echt super veel op deel 2!!! _O_ \o/

The Mutant Chronicles is al een goed half jaar uit in Amerika, misschien nog langer en hier zie je nog genees een trailer :lol: heb de film toen ook gezien! Vond de film zelf wel erg gaaf maar is toch eigen mening merk ik al wel :+

huh? Die ken ik niet :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Schaam je. ;)

Transporter 3

Aardige film niet meer dan dat, leuke actie.
    Maar is het tegenwoordig een trend om iedere slecht Engels sprekende Oost Europese dame als sidekick te gebruiken? Want het begint nu wel irritant te worden.

7.5/10

En btw Semmy Schilt. :)

Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hahahahaha echt he!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kwam pas in de aftiteling erachter hoe ze heette. Ze voegde echt niks toe ik verstond haar amper. En ik hoop dat het nu daarmee is afgelopen.

13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Running Scared
    Erg vette film, lekker snel, vette actie, dope einde. Gewoon een coole film. 8/10

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ie al geweest is maar: Tropic Thunder zeer coole film met redelijk veel humor voor diegene die hem nog niet gezien hebben zeker doen

cijfer 8/10

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ie al geweest is maar: Tropic Thunder zeer coole film met redelijk veel humor voor diegene die hem nog niet gezien hebben zeker doen

cijfer 8/10

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Waaaat!!?

Een zeer coole film met redelijk veel humor? Wat een slechte bagger film was dat zeg. Matige grappen en zodra bekend wordt dat de leider van de bende een klein kind die heeeeeel stoer is, kakt de film helemaal in. Het begint vrij grof met dat hoofd op z'n geweer, maar daarna alleen maar kinderachtige grappen van het niveau Disney B-film. Vooral Tom Cruise, gadverdamme, zo'n film moet dan eindigen met een 'grappig' dansje op hip-hop muziek.

Echt de meest waardeloze film die ik in tijden heb gezien.

1/10

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, ik vond er ook niks aan. Maar ik denk dat je van dat soort humor moet houden. Je vind de films geweldig......of je vind het zwaar bagger.

Ik vond hem zwaar bagger:p

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tropic Thunder is een hate it or love it film. Ik vond hem echt zeer geniaal. :cool:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Yes Man Ik was bang dat ie na de pauze in zou kakken na een heerlijk eerste deel. Ik had opzich wel gelijk. Het verhaal werd standaard, maar de grappen waren (dankzij Carrey imo) desondanks erg scherp. Maar de eerste helft van de film is echt heerlijk om naar te kijken! 8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina