Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Bij play-asia zijn ze 37 euro, ik heb de Akuma versie maar besteld want wachten op de NL shops gaat imo te lang duren.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    bij play asia ga je ook moeten wachten. Ze komen pas uit rond de sf4 release.
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje LEZEN in dit topic kan ook geen kwaat....
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    22 paginas doorspitten? No thanks, te druk met Fallout 3 bezig. En het is 'kwaad'. Als we gelijk zo gaan beginnen...
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    De controllers en sticks zijn anders een "hot" onderwerp in dit topic *) 1 of 2 pagina's terug en je had al beet. Je hebt zelfs op de vorige pagina gepost dus.. O-)

    Maargoed, nu stop ik met zeiken. Ik bedoel het ook niet rot. Wou het wel ff gezegd hebben \o/

    Zet anders een Kage Bunshin no Jutsu in ofzo. Scheelt tijd ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahah het komt uit Naruto wat je zegt op het eind,maar ik vat niet helemaal wat je bedoelt :p

    Heb echt zin in deze vechtgame. Ik ben helemaal geen grote fighting-game fanaat maar deze lijkt me echt fun. Vooral omdat ik natuurlijk SF2 op SNES speelde als kleinduimpje.
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal eerst wel de game. Ben wel van plan om zo een extra controller te kopen of arcade stick, maar ik kom er nog niet helemaal uit wat en welke. Ik probeer het eerst wel met een gewone controller (waar ik ws vierkant mee wordt ingemaakt).
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wordt uiteindelijk een beetje duur als je ook nog 1 of 2 extra controller voor deze game moet halen. Ik ga zelf denk ik maar voor de ps3 versie :).
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  10. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is het wel waard toch? Het is tijden geleden voor mij dat ik zo'n zin in een game had.

    Ik wist trouwens niet dat je bij de redactie van xbw zat Nightbringer, ik heb je ook lang niet meer online gezien :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt eraan vind 90,- aan controller(s) + de game voor 50,- best wel een groot bedrag. Uiteindelijk zal je ook die controllers alleen maar voor Street Fighter IV gebruiken. En voor mij als ik Street Fighter IV voor de 360 haal moet ik wel van die controllers kopen.

    (ben de laatste tijd niet meer zo actief op XBL omdat ik eigenlijk gears 1 beter vind dan gears 2)
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan natuurlijk ook andere fightinggames spelen met de pad. ;)
     
  13. Black1980

    Black1980 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt uit naar deze game, ga twee van die SF pads erbij kopen. Hoe zit het eigenlijk met de Limited Edition voor de Xbox 360 komt die ook in Nederland?
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, als Tekken 6 uitkomt kan ik weer die stick gebruiken.
    Maar ik koop die stick nu alleen voor Street Fighter 4. Voor de moves moet je vaak halve rondjes maken, met de controller lukte dat voor geen meter. Het spel gaat ook zo snel dat je weinig tijd hebt. Ik denk dat je met een stick een lagere foutenmarge hebt, omdat je je commands preciezer kan opgeven. Met Dead Or Alive had je veel moves zoals B B Y Y. Dan heb je niet echt een stick nodig, maar voor Street Fighter vind ik het eigenlijk wel een must.
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk is ook zo....maar die pad is wel veel beter dan de d-pad van de 360 dus daar zal het ook veel beter mee moeten gaan.

    Gebruik ook een stick maar moet wel ff flink oefenen ermee.
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet net voorkomen alsof het dan onspeelbaar is ofzo, maar dat is echt onzin. Die madcatz pad (a.k.a. Saturnpad) is juist ideaal voor Street Fighter en andere fighters. Ik ben sneller met die d-pad dan met een stick hoor. Je hoeft met minder beweging je moves uitvoeren (zelfs/juist cirkelbewegingen) en je rechterduim kan snel bij de knoppen.

    Stick is natuurlijk ook goed, maar het is maar net wat je zelf het fijnste vindt.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik praatte eigenlijk meer voor mezelf hoor. En ik heb het over de gewone Xbox 360 controller. De D-pad daarvan is zo slecht dat ik er geen normale move uit krijg. De controllers die ik heb zijn sowieso al brak. Daarom heb ik een MadCatz stick besteld. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar uit de gebruikerservaringen die ik lees concludeer ik dat veel mensen een Arcade stick prefereren boven het spelen met de 360 controller. Het spel zal ook heus wel goed speelbaar zijn met een 360 controller, al denk ik dat het op de lange termijn fijner spelen is met een Arcade stick. Ik wil gewoon een beetje leuk meekomen online. SuperStreetFighter HD heb ik met mijn 360 controller gespeeld en dat werkte voor mij gewoon niet. Daarom stap ik over op een Arcade stick. Even kijken of ik daarmee mijn spel naar een hoger niveau kan tillen.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die pads (gaat ook op voor de sticks), ze hebben een street fighter plaatje maar je kan ze gebruiken voor genoeg spellen. Ze werken ook met windows dus denk ook aan emulators, er is een grote online scene voor een hele hoop fighters via emulators, of denk aan Shmups, Ikaruga op XBLA maar via emulators kan je echt alle soorten Shmups vinden. Ik zelf spee ook Nes/Snes/Genesis/etc emulators en dat is veel leuker met een goede controller.

    Op de 360 komen binnenkort King of Fighter '98 UM, King of Fighters 12, Tekken 6 BR, (hopelijk) BlazBlue, en meer vechtspellen uit. Daarnaast heb je de XBLA games die lekkerder spelen met een goede Dpad (of stick).
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  19. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dat dan meteen :) De 360 controller is inderdaad ruk voor dit soort games.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    weet iemand of er een snoer aan die pads zit?
    of zijn ze draadloos?:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina