1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Moeilijkheidsgraad lager zetten, als je eenmaal daar mee voor je zelf voelt dat het te makkelijk is ga je eentje hoger. Zo heb ik het ook gewoon gedaan en kan nu op Legendarisch spelen.
     
  2. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben de hele tijd in balbezit. Kan goed opbouwen en verdedigen. Alleen kan ik niet zoals in pes met een mooi 1-2tje een mannetje diep sturen en voor de keeper zetten. Ook is het veel drukker in het strafschopgebied.
     
  3. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ben nu Fifa 09 aan het spelen met Valencia.

    Valencia speelt UEFA Cup, maar hiero niet?
    Hoe komt dat?

    Ik speel nu manager mode
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen maar met AC Milan omdat ik er fan van ben. Dan vind ik het meestal leuker om met een team te spelen waar je ook fan van ben. Gewoon kaka en ronaldinho in de spits en seedorf daar vlak bij. Alleen Pato is nu 79 en niet zo heel goed maar nu zal die wel stijgen hoop ik. Zal Beckham er al in zitten btw?
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA heeft daar schijt aan. In FIFA wordt PSV 12e en wil Willem II Cristiano Ronaldo voor 65 miljoen van je overkopen.

    Je begint gewoon met de teams die in seizoen 08/09 in een competitie zitten, en niemand speelt Europees.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    En vergeet niet een Liverpool in de CL en een Liverpool in de UEFA Cup! :lol:
    Pas na een seizoen kan je Europees spelen trouwens.
     
  7. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF!!! ooit iemand hier tegen KOREASK12 ofzoiets gespeeld? Wat een laffe kutmongool... 2-1 verloren van hem... hij had maar liefst 2 schoten op goal gelost! laffe kutkop, hij kwam 1-0 voor.... toen begon ie achterin alleen maar rond te tikken, daarna maakte ik 1-1... en tikte hij nog alleen maar rond! Per toeval speelt een speler de bal helemaal verkeerd en beland bij hem in zn voeten 2-1... en daarna heel de tijd achterin rond spelen, laffe kutmongool... kutkoreaan, als ik hem tegen zou komen zou ie niet meer lopen.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk om je bloeddruk ;) 't s maar een spelletje
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speelde eerst met benfica en aston villa maar die zijn gewoon net niet goed genoeg. Daarom AC milaan gekozen omdat die opzich niet zoveel snelheid hebben maar het past precies bij mijn speelstijl. Speel met kaka en shevchenko. Shev vind ik alleen niet zo goed. Hoop daarom dat Pato ff een boost krijgt. Die valt nu nog te snel dus daar heb je dan weinig aan!
     
  10. thuuske

    thuuske Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks,

    Heb mijn xbox nog maar net en heb fifa nog nooit met managermode gespeeld.

    Sta nu 1e met Valencia na 13 wedstrijden op wereldklasse:D

    Best goed dacht ik zo
     
  11. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa begint steeds krommer te worden man, net sta ik 2-0 voor, wordt in 1x de wedstrijd gedisconnect, ik dacht dat hij leavde maar hij zegt weer van niet... ik heb geen punten toegekend gekregen.
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Nieuwe Carriere begonnen met FIFA 09 met andere account omdat hij op me hoofdaccount steeds vast loopt :confused: .

    Ben nu Rot Weiss Ahlen en doelstelling is te promoveren naar de Bundesliga (Wereldklasse).Maarja met een 1 star team ben ik niks in de Bundesliga.
    Weet iemand spelers rond de 60-70 van onder de jaar 20 ?
    En geen Scout Players want die worden te snel goed en ik heb liever echte spelers in me team ;)
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik veel tegen mijn eigen
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen FIFA en geen COD voor mij omdat ik potverdorie geen internet heb :mad:
    Naja, jezus wat gebeurt dit vaak met upc zeg, pff iemand anders met upc als provider hier last van? Maarja, Manager Mode speel ik nooit serieus :9 Ik vind het trouwens ook heel erg kut als iemand van buiten de 16 meter gebied scoort :mad:

    EDIT: Ik heb weer internet :9
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Plek 8086 *) ik begin er te komen, zojuist een lekkere reeks gewonnen. Voorlopig stick ik met AC Milan, helemaal met de Adidas live update _O_ Krijgen we ook nog Beckham? Dat zou echt mooi zijn.
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar keer achter elkaar een Ranked Match, win ik en dan bij het eindfilmpje (voor dat je de statistieken kan zien) krijg je dat laad-cirkeltje links te zien, gevolg connectie met tegenstander verloren, geen punten en geen winst voor moi :mad: Nu worden alleen me verlies meegeteld en winst quitten ze, zo kom ik nooit verder natuurlijk ;)

    De game lagt niet en alles werkt goed en snel tijdens de game.

    Is dit een truckje/cheat voor bij Ranked om je verlies te vermijden? Lijkt mij van wel.

    Weten jullie hoe ze dit doen en kan ik dit voorkomen?

    Alvast bedankt :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ze kappen meestal door 2 manieren :

    - Het spel pauzeren en vlak voor het einde de wedstrijd beeindigen.
    - XBOX menu selecteren, op Y drukken en het spel eindigen.

    Het is niet te voorkomen. Zelfs niet als je in de 89ste minuut uit wil verdedigen. Ze kunnen dan door de 2e optie die ik boven noem de game beeindigen. Erg frustrerend.

    Gisteren toch weer heerlijk 7 keer achter elkaar gewonnen. De laatste pot speelde ik tegen de nummer 5 op de ranglijst. 1-0 achter, 1-2 voor, 2-2 gelijk ( keeper :lol: ). Penalties en wederom verloren. Zo zuur :{

    Liverpool toch weer opgepakt en Liveseason geupdate. Eindelijk een goeie match voor de Manchester United abusers ... :D
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Op beide manieren krijg je gewoon punten hoor :)
     
  19. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die update downloaden waar jullie het altijd over hebben? of doet hij dat van zelf?:)
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf krijg de punten toch niet, ze bleven op zelfde niveau. Ik bedoel dan de punten die bij je naam staan tijdens het spelen, heb iets van 12000.

    Ook staan de wedstrijden die al afgelopen zijn NIET op mijn profiel van de site van EA.

    Niet dat ik voor de punten speel, maar vind het wel zuur dat alleen mijn verlies op het profiel staat en niet de wins.........
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina