Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je Guitar Hero World Tour met draadloos gitaar kan kopen voor een lage prijs.
    Het liefst betalen met paypal.
    Verder vroeg ik me af of de site HMV.com/.co.uk betrouwbaar is.

    Alvast bedankt.
     
  2. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Play.com?


    Ik ben helemaal klaar met die site.
    Mijn Far Cry 2: 2 december gestuurd, had hem op 1 januari nog steeds niet en heb mijn geld teruggevraagd en ook gekregen.
    Mirror's Edge: 15 december gestuurd, nog steeds niet binnen. Heb eergisteren mijn geld teruggevraagd maar heb nog geen respons. Dus zo geweldig vind ik de service ook weer niet.


    Play.com =_0/

    Al is dat best jammer want ze hebben wel dikke aanbiedingen. Mja, uit Azië heb ik mn spel in een week.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik raade mijn collega deze site ook aan voor de kerst. Dus hij heeft in de week voor kerst een headset, hdmi kabel en nog iets in een pakket besteld en Endwar. Hij kreeg het pakket in 2008 nog en Endwar heeft hij nog niet ontvangen(!) Deze werd namelijk los verstuurd. Na 3 weken heeft hij dus een mailtje gestuurd en het schijnt dat er een nieuwe Endwar onderweg is.

    Ik vind het maar vaag, zelf heb ik nog nooit een probleem met play gehad (Nog nooit iets besteld, haha).

    Ik houd het bij Gamehubs (<3) en Play-Asia.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het idee dat het met play.com een beetje downhill is gegaan. Ik heb er echt heel veel besteld in het verleden, maar doe het nu niet zo vaak meer. Vooral de nep pond/euro prijzen staan me erg tegen. Maar ook dat ze steeds vaker met Selektmail (slakkenpost) verzenden...
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb ook nooit problemen met play gehad, 2x besteld, en elke keer na een week of 2/3 binnen gekregen. Je moet er niet op gaan wachten en geen haast hebben iig :+
     
  6. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    fallout 3 collecters edition ontvangen van play.com voor 35 euro.

    24 dec. verzonden 13 jan ontvangen.

    in een plastic zak verpakt, daardoor is de lunchbox zwaar beschadigd geraakt.
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker verstuurd door Play
     
  8. DJZ

    DJZ Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Zoek contact met ze. Waarschijnlijk geven ze je dan wel een nieuwe als je deze naar ze opstuurt.
     
  11. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, heb ze een mailtje gestuurd. we zullen zien hoe ze reageren, als ze reageren.

    heb echter geen zin om nogmaals 3 weken te wachten, dan maar een gedeukte lunchbox.
     
  12. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mocht iemand nog iets bij PLAY-ASIA willen bestellen, ik heb nog een kortingsbon van vijf dollar, alleen geldig bij een bestelling van boven de 50 dollar. De code is geldig tot 29 januari 2009.

    Ik denk dat de code eenmalig gebruikt kan worden, dus de eerste die hem pakt, heeft hem!

    Coupon Code:
    QV-MNF-CNB

    :thumbs:
     
  13. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog 2 pond verzendkosten bij dus dan komt ie op 22,35 euro.
    Het is een betrouwbare site al een paar keer besteld lekker snel.
     
  15. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die 20,35 euro voor de game dan. Staat er op de site van hun een wisselkoers of iets dergelijks? Kan hem nergens vinden. en gebruik maken van xe.com doe ik niet, aangezien iedere site dus een andere wisselkoers hanteert.
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op hun site geen wisselkoers je betaalt gewoon in ponden aangezien de pond op 1,12 staat dus 20 pond maal 1,12=22,40 euro
     
  17. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar play.com werkt ook met ponden, maar dan met hun eigen wisselkoers. Een game daar van 18 pond zou je bijvoorbeeld 27 euro aan kwijt zijn (Zij berekenen nog met 1: 1.40 geloof ik).

    Hoe weet je dan dat Blahdvd dat niet doet? ;)

    (Je kan best gelijk hebben hoor, maar ik wil even voor de zekerheid een bewijsje hebben).
     
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er al een paar keer besteld en het is mij nog nooit gebeurd,
    play zijn gewoon een stelletje oplichters die maken de eigen wisselkoers en berekenen
    daar de verzendkosten in mee.
     
  19. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag Shaun white binnen grekregn van play.com EINDELIJK:emo:
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb 2 weken geleden een dvd besteld die was 4,68 pond, ik ging toen voor mezelf uitrekenen met de huidige koers hoeveel ik kwijt zou zijn in euro's, dat was 6,08 en verrekt een paar dagen later stond er in mijn postbank creditcard rekening dat er 6,08 euro was afgeschreven:cool:


    Hoelang heeft hij er bij jou over gedaan en is wie was je bezorger, dhl zeker ?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina