Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon aanvallen en zorgen dat hij valt
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Vind de besturing van PoP toch niet zo geweldig. Eigenlijk exact hetzelfde als AC. Soms spring je ergens heen waar je helemaal niet heen wil. Ook loop ik nogal vaak te sturen om te kijken waar de seeds liggen, wat heel vaak "om de bocht" gekeken moet worden. Loopt imho toch niet helemaal soepel nog.

    Anyway, vind het tot nu toe een leuke game... Maar ga ff voor de 800G en dan gaat hij de bazaar op.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het een vette game, maar helaas is het spel kapot of ik snap het niet. Ik ben ergens waar zo'n grote blauwe straal is. Verder kan ik niet meer, ik moet iets doen daarmee. Er staan allemaal hekken verder dus ik kan niet verder. Als ik dan in de blauwe straal ga staan en ik druk op het driehoekje (op de PS3 dus) dan kan ik niet meer bewegen. Hij doet dan dus helemaal niets meer? Ingedrukt houden of snel drukken maakt ook niet uit. Iemand een idee of is het spel gewoon kapot?
     
  4. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad. Moet je even het laatste checkpoint herladen (save-game).
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bedoel je de handmatige savegame of die automatische? Want die handmatige savegame had ik al meerdere malen opnieuw ingeladen. Dan moet ik waarschijnlijk die automatische opnieuw laden? Dat is wel een behoorlijk stuk terug haha. Ik zal het binnenkort even proberen, thnx voor je reactie.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Yeeez, wat zijn die lightseeds kut dingen man... Dat word mijn laatste achievement... En ik hoef er ook echt nog maar 10 ofzo. Maar ze zijn impossible to find ;(.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, als zelfs ik ze zonder guide allemaal weet te vinden moet het te doen zijn... :cool:

    Voordat je aan het laatste gevecht begint moet je er 1000 hebben btw, die laatste krijg na dat gevecht. Niet dat je straks wanhopig naar die laatste zit te zoeken 8)
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eindelijk vandaag binnen gekregen. Ben een paar uur bezig geweest en het is zeer leuk om te doen. Misschien dat het op den duur wat repetitief wordt. Het klimmen enzo werkt heel goed. Daar geniet ik wel van, net zoals met Tomb Raider Underworld, maar Prince of Persia speelt nog soepeler. En doordat Elika je helpt is het niet erg om dingen opnieuw te doen. Je kan in principe zonder laadtijden weer verder. Het vechten is ook zeer leuk omdat iedere knop een eigen functie heeft. En grafisch vind ik het echt briljant, ik hoop dat ze die lijn vasthouden.
     
  9. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    SUPER SPEL!!!! Graphics zijn echt geniaal en de sfeer is heerlijk. Speelt net zo soepel als AC. Ubisoft BEdankt voor dit super spel.
     
  10. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk spel gaat het spel nou veder met dowl content of moeten we gewoon tot deel 2 wachten
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow net binnen gekregen en wat is dit een top game! super mooi en mag de attitude van de prins ook wel.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig. :9
    Er zijn heel wat mensen die de Prince irritant vonden. Ik vond hem geweldig, net als Elika.
    Ik heb dan ook de hele tijd op LT staan te drukken om maar meer over het verhaal te krijgen horen. _O_

    Vind ik trouwens een leuke manier; ze laten het aan jezelf over of je je verdiept in het verhaal. Wil je het negeren; druk dan niet op LT.
    Net als bij Bioshock eigenlijk met die audio diaries. Moeten ze vaker doen.
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    een leuk en mooi spel, alleen een flinke stap terug vergeleken met de vorige delen.
    Hij verdient die 9éns nou net niet.
    Het probleem is namelijk dat er gewoon te weinig variatie zit in de puzzels, het is telkens, en telkens hetzelfde, niet dat ik dat erg vindt, want ik heb hem via een deal geruild, maar als ik hem dus zelf voor die duiten had gekocht, zou ik me toch een beetje bekopen voelen.

    Het leukst vind ik nog de band tussen de prins en Elika, voor al de gesprekken wanneer het persoonlijk wordt vind ik geinig.
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0

    Gelukkig heb ik er maar 25 euro voor betaald tijdens de sale van play.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow net uitgespeeld en ik vond het een prima game. Ondanks dat ik soms het idee had een grote mini game te spelen (aantal torens zijn te beklimmen met één hand vond ik het echt super. Vaak gezeten van wow wat ben ik toch cool dat ik dit soort dingen kan. Vond het een spel met gratie (qua vechten en rennen)

    De prins vond ik geweldig. vooral dat moment dat hij dat spel doet met Elika over het raden van wat hij ziet! heerlijk.

    Elika was ook wel mooi. Had alleen af en toe het gevoel dat het verhaal niet klopte omdat je zelf keuze maakt waar je naar toe gaat. Ene keer zitten ze te flirten als ze iemand verrot hebben geslagen. Maar later negeert de prins Elike bijvoorbeeld als ze op de grond ligt na het verslaan.
     
  16. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de review van Gametrailers.com deze game besteld, kijk er erg naar uit deze te spelen. Lijkt me een mooie game-ervaring:)
     
  17. Black_Mandrake

    Black_Mandrake Long Live Rock Music

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Prince of Persia!!
    ik heb hem al een tijdje.
    1 keer uitgespeeld: (gelijk de Speed Demon Achievement) Echt een vette game!
    ben nu bezig met alle 1001 light seeds te pakke, 'k heb d'r al 900!
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem op de PC, vette game! De graphics zijn écht heel nice, alsof je naar concept art kijkt.
    Mis helaas bij het PC gamen wel beetje de achievements, pusht me toch niet om al die light seeds te pakken.
    De prince.. Ach, af en toe is ie wel grappig maar zijn ook wel momenten waarop het er wel heel erg bovenop ligt. Zo van 'we doen maar weer een bijdehante grappige opmerking'.
    Vette game :)
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ach vond het wel eens heerlijke van die foute opmerkingen naast een toch wel redelijke emotionele game (klinkt beetje cheezy maar vond het wel mooi verhaal zeker met die mensen die weggetrokken zijn uit het koninkrijk en dat Elika er alles aan doet om te zorgen dat ze overleven. TWeede keer spelen (100 saves en speed demon gehaald) gaf weer andere blik.

    Zoals wanneer prins vraagt of hij ook Toren mag met een paar priesteressen om hem te verzorgen en dat zij dan zegt de hele stad kan van jouw zijn. Dacht eerst dat ze cheesy bedoelde van wordt me koning maar ze bedoeld dat als zij dood hij de enige overlevende in dit koninkrijk is.

    Ben benieuwd naar het vervolg
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ga ik zeker weten kopen. :)
    Hopelijk natuurlijk ook extra achievements.

    edit: De langere versie. Vond ik wat interessanter:::

    Prince of Persia Epilogue DLC Revealed
    Ubisoft cranks up the difficulty as it expands the Prince's world.

    January 28, 2009 - Prince of Persia was one of the last games to hit store shelves in '08. Now it becomes among the first to release major downloadable content in '09. The Prince of Persia Epilogue DLC comes to PS3 and Xbox 360 on February 26. Pricing has yet to be announced. What we do know is that the new POP continues the story of the retail game, ups the difficulty, adds a new power for Elika and attack for the Prince, reveals a brand new location, and includes two unlockable skins that become available after completing the Epilogue. It's a significant update.

    IGN spoke with Jamal Rguigui, Associate Producer for the Epilogue DLC, about the upcoming expansion. We learned a great deal about the adjustments being made to Prince of Persia to add some challenge, Elika's new "Energize" power, and learn about the return of someone we all thought was dead.

    IGN: First off, a lot of folks will wonder why this wasn't included in the full game. Do you have a response to ease gamer concerns?

    Jamal Rguigui:
    The team decided to go on ahead full throttle with some cool ideas that the team had during and post-production and developed a unique DLC that would enhance the experience for Prince of Persia fans. We have a lot of ambitions for the DLC and we are filtering all the feedback from the industry and the community of gamers. Players can expect to have a specific experience that will give them more content with superior difficulty and pace. This is one of the most ambitious DLC projects from Ubisoft, and it adds to the understanding of PoP's new world and characters.

    IGN: How does the story connect with the retail game?

    Rguigui:
    The story is directly set after the events of the retail game.

    IGN: Can you give us a little bit on the story and how much it adds to the original game?

    Rguigui:
    Without spoiling the end of the game to those who haven't completed it, the DLC will develop the relationship between the Prince and Elika following the end of the game and will give additional narrative elements. Also, players will discover the immense and once glorious Underground Palace which is now corrupted and where danger awaits every corner.

    [​IMG]
    IGN: How do I access the new content? Do I have to have finished POP in order to play the DLC?

    Rguigui:
    The content will be downloadable via XBL and PSN. It is not necessary to have finished the Prince of Persia game to play the DLC.

    IGN: There are four powers in the retail game, all of which are travel based. Is this the same for the new power? How does it work?

    Rguigui:
    Elika's new power "Energize" is a travel based power that adds a timing challenge. This power allows Elika for a short period of time to materialize an area of the environment that was previously destroyed. Therefore, the Prince and Elika will be able to access areas previously impossible to reach without this power.

    IGN: Explain the new enemy we will have in the DLC.

    Rguigui:
    The Shapeshifter is an enemy that takes the form of two of Ahriman's most fearsome Lieutenants, the Warrior and the Hunter. Though their physical form is familiar to our heroes and the player, it will requires a particular strategy to defeat the Shapeshifter, rewarding the player that takes advantage of the new sprint feature exclusive to the Epilogue.

    IGN: What's the new attack being added and how does that affect the combo strings in POP?

    Rguigui:
    Since we wanted everything to feel more intense, we added the "Sprinting Clash" making both the Prince and his foes more dangerous. When at a distance from the enemy, the player can mash the Acrobatic button to sprint. This leads to an opportunity for the player to "stun" the attacker and therefore take the offensive. These make for even more intense combat sequences and with a little creativity, the player can create some rather memorable moments in duels. Honestly, it's a pretty cool move and can really change the dynamics for combat!

    IGN: Has the fight system changed in any other way?

    Rguigui:
    All the Enemies are more aggressive in the epilogue. For example, they won't hold back from attacking when the Prince fails to block an attack. But most notably, the enemies all have the new ability to sprint, making them dangerous even at a distance. [Elika's father], the Mourning King, is now even more powerful. Since his powers are constantly growing, the Prince will not be able to defeat him on his own. This forces the player to adopt a new fight strategy. Thanks to her abilities inherited by Ormazd, Elika attacks can temporarily "weaken" the Mourning King and make him vulnerable to the Prince's attacks. Team work is key!

    IGN: How are traps being improved for the DLC?

    Rguigui:
    The trap challenge is based on understanding the pattern of an amount of set traps and the proper timing to go through them safely. The number of traps set and the timing between each other affects the right time that player needs to leap through them. For the main game, players could check the timing of the first and second trap of the pattern and most of the time, successfully go through the sequence. Now in the DLC, the number of traps for one sequence will be higher and players will need to look at the third, fourth, and further traps to understand the pattern and find the right timing. There will be more thinking involved to succeed a sequence of acrobatics, and there will be traps in almost every acrobatic sequence.

    IGN: How are you adapting the DLC to player reaction to the retail game?

    Rguigui:
    Expect everything to be at a higher pace and to keep you on the edge of your seat. Figuring out how to succeed passing this long acrobatic sequence mined with traps or how to defeat this boss before he regenerates his energy will definitely be more intense. What hardcore Prince of Persia gamers want is a challenge and some of them found the game too easy. We understand this. Seeing such feedback, our vision and intentions with the DLC coincided with their comments quite well. We wanted to build a challenge and experience even greater with all the tools at our disposal, and let me say that there are a lot: Elika's power, traps, combat system, etc.

    [​IMG]

    IGN: Will these updates also affect the retail game as well?

    Rguigui:
    The DLC is an experience that was intended for the fans of Prince of Persia, and particularly to the core gamers who wants an extensive experience with new top challenges. The core gamers will definitely be the ones who will benefit the most out of it. The DLC doesn't affect the retail game.

    IGN: One thing that helped POP stand out was its visual look. What can we expect, visually, from this new area?

    Rguigui:
    We kept the "illustrative" art style within the new area -- the Underground Palace -- which is entirely corrupted. Corruption in all of its form definitely gets more invasive and adds to the acrobatic experience in the areas. The new area takes place mostly in huge various rooms. It is reminiscent of the mine of the Moria. It reflects a really dark ambiance and claustrophobic feelings.

    IGN: Is there going to be as much history and available optional dialogue for this new locale as there was in the other lands in POP?

    Rguigui:
    Definitely! Let me assure you that there will be a lot of up and down moments in the DLC and the story and character development will reach new climax.

    IGN: Are there new Achievements/Trophies?

    Rguigui:
    Yes.

    IGN: Does the new DLC complete this arc of the Prince of Persia storyline or is there potential for more bonus content in the future?

    Rguigui:
    Nothing has been announced yet.



    Can't wait :D \o/

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009

Deel Deze Pagina