1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje.

    Ga je ook internationale wedstrijden spelen zoals uefa cup en CL in de managers mode?

    Kan je ook degaderen en wat bepaald welke spelers je kan kopen op de transfermarkt.
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja na het 2de seizoen speel je europees
    Degraderen kan niet echt denk ik want dan lig je buiten
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen voor de PS3 spreken maar er is geen manier om zonder puntverlies de wedstrijd te beeindigen, na 5 wedstrijdminuten dan. Het gaat dan om je Skillpoints en niet om je Experience Points. Dit laatste aantal is sowieso niks waard, dit geeft alleen maar aan hoelang je deze game en andere EA games al hebt gespeeld.

    Je moet ook niet op je profiel kijken @ EA website. Je moet naar je Online Game Modes gaan, dan naar View Player Hub, dan met L1 (of LB bij jullie denk ik) naar Career Stats gaan. Dan met R1 (of RB bij jullie denk ik) naar je Recent Games gaan. 100% zeker dat ze daar tussenstaan als de tegenstander weggaat! Je krijgt de Skillpoints echt wel, alleen EA laat ze niet zien op de website, wel ingame.

    Nogmaals, dit is alleen op de PS3 en bij wedstrijden die langer dan 5 wedstrijdminuten duren. Als de tegenstander weggaat bij een 2-0 achterstand in de 4e minuut dan telt de wedstrijd niet mee. Dit is gedaan om kort de verbinding te kunnen testen e.d..

    Gisteren tegen een collega van me gespeeld, hij Man Utd met update en ik Valencia en Villa (1e potje) zonder update. 2-0, 2-1 en 2-1 gewonnen, leuke unranked potjes en al helemaal als je die tegenstander in real-life ook kent ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  4. I DE MEESTER I

    I DE MEESTER I Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    even een mededeling: Ik ben van plan om vanavond de achievement Duo-Hedgeidecimal
    10 vs 10 match online. te gaan halen. Tot nu toe heb ik in totaal al 12 mensen die dat ook willen, dus ben ik nog op zoek naar 8 man.

    hieronder staat een link . daar kun je je nog bij aanmelde mocht je deze achievement ook willen halen:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121088&page=8

    Ik zal voor de invites zorgen vanavond. hou de link in de gaten, daar zal ik in het verloop van de middag/avond de details neerzetten over hoe we de achievement gaan unlocken.

    hopelijk tot vanavond :)
     
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die moet je volgens mij zelf updaten bij Addidas live season update.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een omhaal 2 keer B? Ik doe het eigenlijk nooit en las het ergens. Maar in het boekje staat volgens mij niks erover.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee gewoon 1 keer B. Het ligt er maar net aan hoe de bal bij de speler komt, stel hij is beland achter de speler rond borsthoogte dan wil hij hem vaak met een omhaal schieten.
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Merken jullie ook hoe krot de omhaal is maar tog 9 / 10 x de omhaal zit :confused:
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 1 keer duwt gaat die naar de bal koppen ,je moet 2 keer duwen dacht ik .
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik zelf ook, maar ik maak werkelijk nooit een omhaal. 1 of 2 keer gebeurd in alle wedstrijden.

    Je zou toch zeggen dat het dan vaker gebeurd moet zijn, al dan niet toevallig. Daarom vroeg ik me af of het misschien echt 2 keer B was.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel goed dat het niet te vaak gebeurd, dan zou het ook niet meer speciaal zijn.
     
  12. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat weer heel chill vandaag bij mij. Nadat het steeds slechter ging ben ik een maandje met fifa gestopt, nu weer begonnen. Vandaag ben ik van 700 naar 1050 punten gegaan. :)

    En vrije trap achievement gehaald. Het lukte me nooit en nu opeens 2 keer. :p
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gaat weer heerlijk met de Manager Mode, een beetje te heerlijk. Wat een schijt modus is dat eigenlijk, West Ham die in Februari 2e staat en Liverpool, Chelsea en Manchester United niet eens in de top 10 staan. Net Adriano voor 6,5 miljoen gekocht, hij stond op de transferlijst dus maar meegenomen, speelt wel lekker. 2x 90 minuten gespeeld en 6x gescoord. Speel op dit moment zo:

    --------------Almunia ---------------
    - Sagna -- Gallas - Touré -- Clichy---
    ---------- Xavi ---------------------
    ----------------- Fabregas ----------
    ----------------------------- Bojan -
    --- Van Persie ----------------------
    ------- Adebayor ----- Villa ---------

    Ziet er een beetje raar uit zo maar in de game speelt het echt heerlijk. Walcott plaats ik meestal voor Van Persie of Bojan. Denk dat ik nu ook soms Adriano erin stop voor Bojan en dan Adriano met Villa verwissel, speelt lekker. Ook Chiellini gekocht maar die laat ik invallen, mijn verdediging is al goed genoeg. Eind van het seizoen misschien een nieuwe keeper kopen. :)
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in mijn 3e seizoen met Ajax, vorig jaar op een haar na de CL-finale gemist tegen Inter (Halve finale CL scoort Zlatan in de laatste minuut :mad:). Nu overgegaan op Legendary, gaat wel lekker opzich. Dit is mijn team:

    ------------Stekelenburg-------------
    Silva-----Oleguer--Alex------Taiwo---
    -------------Sissoko----------------
    J.Navas--------Aissati---------Capel
    -------Sulejmani-----Suarez---------

    Sommige spelers worden echt te snel goed waardoor het soms te makkelijk is. 8)
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ronald of the B [Level 2] vs dougs cfc [Level 22]
    5 - 3 (final score)
    Skill Level Points = 61

    :cool: Ik was Bayern en hij AC Milaan, lekker potje :D
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het gebeurt wel te vaak vind ik..
    zelf al 9x gedaan waarvan 3x in FIFA Clubs.

    een vriend van me is n00b en die heeft er ook al iets van 6 (Jojo NL)

    mijn manager mode team:

    Tottenham Hotspur

    -----------------Gomes----------------
    ---------------------------------------
    Sergio Ramos---King--Woodgate---Chivu
    ----------------------------------------
    --------------Iniesta--Xavi--------------
    ----------------------------------------
    ----Jesus Navas--------------Modric-----
    ----------------------------------------
    ---------------Bent---------------------
    ---------------------Huntelaar----------

    Lekker multi culti

    70' Bentley <> Modric
    70' Dos Santos <> Bent
    70' Robbie Schweinsteiger <> Huntelaar.

    Gomes 92
    Sergio Ramos 89
    King 95
    Woodgate 95
    Chivu 88
    Iniesta 90
    Xavi 91
    Modric 93
    Jesus Navas 87
    Bent 92
    Huntelaar 93
    --------------
    Bentley 92
    Dos Santos 86
    Schweinsteiger 87
    Corluka 88


    Ik sta op Legendary nu eerste maar ik ben wel uit de league cup gegooid door Burnley:mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2009
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hoeveel wedstrijden heb jij er al op zitten? 8)
     
  18. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag even een paar potjes online gespeeld, een potje stond ik in de eerste helft met 5-0 voor maar toen ging die weg:mad:
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lullig voor die level 22 :+
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop dat vanavond de adidas update komt en dat de spelers over gezet zijn. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina