Ziggo internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 22 mei 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar die dect telefoons werken niet zonder stroom, dan moet je nog zo'n ouderwetse ergens hebben liggen :+
     
  2. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had eerder ook home van 29,95 p maand ik download nu met 630 kb down welke ziggo abo heb ik dan

    en in april weer verhogen in decermber is het ook al verhoogd
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het super die snelheidsverhogingen. Laatst ben ik gebeld door Ziggo dat ik voor 1 euro minder per maand over kon stappen naar Alles in 1: Plus, welke vele malen sneller was dan het huidige abbonement. Nu al weer snelheidsverhoging klinkt mij als muziek in de oren, moet maar is investeren in een nieuwe pc. Ik download op het moment bijv sneller dan ik decode :+.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt Ziggo Internet Z2 ( download: 5 Mbit/s , upload: 1 Mbit/s ).
     
  5. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik download nu meestal met 1500 kb via nieuwsgroepen en 500-800 via een site
    en heb abbonement van 29.95 ben er tevreden mee , ben iedergeval al blij dat internet nu blijft werken wat paar maanden geleden niet zo was toen vloog die er elke dag uit maar daar heb ik nu geen last meer van gelukkig .... ze zijn aan het verbeteren :p
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    op eweka nieuwsgroepen haal ik nu met alles in 1 extra 2380 kb/s.
    ben benieuwd hoe het na april gaat met 50/5 denk dat eweka dan locked op 40 mbit zoals ze al aangeven.:)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of eweka moet zijn limieten verhogen om mee te kunnen met de internetproviders, wat me in principe ook niet zo'n rare mogelijkheid lijkt..
    In principe zou je ook wel van alles in 1 extra af kunnen stappen en naar alles in 1 plus gaan, want die 50mbit heb je toch niet nodig? :confused:

    Edit; en in Q1 2010 heb je die 80mbit helemaaaal niet nodig, dat is 10mb/s! Kan je 2 eweka accounts naast elkaar draaien en vol leegtrekken.. Maar dan houd je computer het decoden vast niet meer bij :+
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    decoden doe ik op een andere schijf dus dat maakt niet uit met quadcore!
    80/10 hou ik lekker. als ik het voor de upload alleen al. kan je termiste een leuke ftp opzetten. en downloaden + gamen + stream tergelijk. toch bandbreedte zat dan.
     
  9. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit zeker? Ik ben namelijk ook geintereseerd in het Ziggo alles in 1 plus pakket en volgens de site is de snelheid daarvan 10/1.5.

    Anyhow, ik vraag me eigelijk wel af wat nou het major verschil is tussen kabel en adsl. Ik had gehoor dat kabel wat stabieler is en (vooral Ziggo) de beloofde snelheid vaker schijnt te halen. Zijn er ook mensen met een negatieve ervaring met Ziggo (en met name de snelheid).
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lees dit maar eens: http://tweakers.net/nieuws/57768/ziggo-plant-nieuwe-snelheidsverhogingen.html

    Vergelijking:
    ADSL:
    -Hoe verder van de centrale, hoe zwakker het signaal en hoe minder snel je internet;
    -Goedkoper dan Kabel;
    -ADSL2+ is met 24mbit down / 1.4mbit up aan zijn technische limiet

    Kabel:
    -Constant dezelfde stabiele en snelle verbinding;
    -Duurder dan ADSL;
    -Met EuroDOCSIS3 snelheden tot 200mbit down / 100mbit up technisch mogelijk. Alle kabelaanbieders zijn momenteel bezig met het opwaarderen naar EuroDOCSIS3
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb het telefoon-abonnement gratis (betaal alleen de gesprekskosten) , maar denk er aan om het abonnement op te gaan zeggen.
    Wordt de laatste weken knettergek van die irritante callcenters , gisteren begon het om 9.59 uur en stopte om 16.45 uur :mad:
    De telefoon staat nu zo ingesteld dat alleen bij bekende telefoonnummers de telefoon nog over gaat.

    Kreeg laatst een telefoontje van de Nationale autoverzekering met de vraag of ik een offerte wilde.
    Had daar geen bezwaar tegen , als laatst wilde die snol ook nog mijn polisnummer hebben van mijn huidige verzekering :confused:
    Die krijgen ze natuurlijk nooit.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja wij worden ook platgebeld met aanbiedingen... In de zomer komt de overheid met een systeem waar je je voor kan opgeven en dat mogen ze je niet meer bellen om je wat te verkopen, van mij part mocht dat nu wel komen 8).

    Nu kan je wel aangeven, dat als een bedrijf je belt en je zegt dat je niet meer gebeld wilt worden door hun, dat ze dan verplicht zijn dat te doen. Bellen ze je dan nog wel een keer, kan je er aangifte van doen bij een of andere instantie waar ik de naam niet van weet :+
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gekke dat ik een geheim nummer heb en nog steeds wordt platgebeld met aanbiedingen.
    Die idioten bellen zelfs nog tegen 21.30 uur.

    Naar Ziggo bellen heeft ook geen zin wacht nog steeds om antwoord over een verkeerde factuur.
    Dat is straks ook weer 4 weken geleden.
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    De snelheden die hij noemt zijn snelheden na de snelheidsverhoging. Nu geld voor het alles in 1 plus pakket nog steeds 10/1.5. Als het goed is is dit verdrievoudigd eind van dit jaar waarin de eerste snelheidsverhoging in April dit jaar plaatsvind. Ik zelf heb hele goede ervaringen met Ziggo op dit moment. Internetsnelheid is constant, uitval percentage is tegenwoordig laag (paar maanden geleden was het een ramp), de beloofde snelheden worden gehaald. Het gaat zelfs nog net 10 kb harder dan de beloofde snelheid op elk moment van de dag. Nu instappen is volgens mij een mooi moment, volgens mij is het continue gezeur met Ziggo nu wel over.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier is Ziggo behoorlijk stabiel omdat veel zijn overstapt naar ADSL.
    Mijn buurjongen heeft nu Tele2 , maar mijn verbinding is veel malen stabieler.
    Zijn verbinding schommelt tussen de 8Mbit en 20Mbit , terwijl mijn verbinding keurig rond de 13Mbit blijft hangen.
    Daarbij komt ook nog eens dat de modem/router van Tele2 behoorlijk bagger is.

    Heb ook liever een losse modem en losse router in huis.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kom vanavond thuis en weer 17 gemiste oproepen :mad:
    Tijden het eten en douchen (18 en 19) , bij de 19de keer werd de verbinding meteen verbroken.
    Heb toen meteen naar Ziggo gebeld met een klacht , kreeg van de aardige jongen te horen dat ik even de tijden op papier moest zetten.
    Tijdens het uitzoeken gaat de 20ste keer weer de telefoon.

    Wat ik al dacht een callcenter , Eci was gaan samenwerken met Nuon :confused:
    Kon goedkoop overstappen van Essent naar Nuon , ze zouden ook de eventuele boete betalen.

    Heb net een officiele klacht naar Eci gestuurd.
    Wordt nu al 3 dagen lastig gevallen door die Callcenter , teller van mijn telefoon staat op meer dan 40 telefoontjes.

    Wil weten wat Eci hier aan gaat doen , anders gaat er als een klacht naar Ziggo en de Opta.
     
  17. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    voor mensen die duslast hebben van callcenters die hun plat bellen, deze site is daarvoor (erg handig)

    http://www.infofilter.nl/


    mvg
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn beide vaste nummers en mobiele nummers daar nu aangemeld.
    Heb van Eci nog steeds geen antwoord gekregen :mad:
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Word je ook gebeld op je mobiele nummer dan?
    Dude, heb jij je aangemeld bij Euroclix ofzo, en al die enquetes ingevuld? 8)
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heel makkelijk op de lossen, werd ook plat gebeld. laaste keer ben ik pissed geworden, naar de hoogste pief gevraagd en gezegt dat als ze nog een keer durven te bellen dat ik aangifte doen voor lastigvallen. NEE IK WIL JE FOCKING STROOM NIET EN HOEF OOK GEEN LENING


    sommige bedrijven belde gewoon 3x op 1 avond. nu word ik niet meer gebeld.:thumbs:
    ik heb het idee dat ziggo onze nummers verkoopt aan callcenters? als dat zo is hebben ze een biggie issue.
    ook maar ff infofiler aan geslingerd
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009

Deel Deze Pagina