Ik kan alleen voor de PS3 spreken maar er is geen manier om zonder puntverlies de wedstrijd te beeindigen, na 5 wedstrijdminuten dan. Het gaat dan om je Skillpoints en niet om je Experience Points. Dit laatste aantal is sowieso niks waard, dit geeft alleen maar aan hoelang je deze game en andere EA games al hebt gespeeld.
Je moet ook niet op je profiel kijken @ EA website. Je moet naar je Online Game Modes gaan, dan naar View Player Hub, dan met L1 (of LB bij jullie denk ik) naar Career Stats gaan. Dan met R1 (of RB bij jullie denk ik) naar je Recent Games gaan. 100% zeker dat ze daar tussenstaan als de tegenstander weggaat! Je krijgt de Skillpoints echt wel, alleen EA laat ze niet zien op de website, wel ingame.
Nogmaals, dit is alleen op de PS3 en bij wedstrijden die langer dan 5 wedstrijdminuten duren. Als de tegenstander weggaat bij een 2-0 achterstand in de 4e minuut dan telt de wedstrijd niet mee. Dit is gedaan om kort de verbinding te kunnen testen e.d..
Gisteren tegen een collega van me gespeeld, hij Man Utd met update en ik Valencia en Villa (1e potje) zonder update. 2-0, 2-1 en 2-1 gewonnen, leuke unranked potjes en al helemaal als je die tegenstander in real-life ook kent
Laatst bewerkt: 13 jan 2009