[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.679
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Shivering Isles= ongv 30uur extra
    Fable 2 DLC= ongv 2 uur extra

    Persoonlijk de 800 punten niet waard..
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, laat maar zitten dan, ik weet toch dat de meeste hem downloaden al is het voor die 3 achievements.
     
  3. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Je moet de items uit de store ruilen voor items die je in de game kan kopen/vinden. Bij ieder item staat aangegeven wat je ervoor moet ruilen. Best logisch eigenlijk...

    DLC is niet echt heel groot, je bent er na een paar uur wel klaar mee. De verschillende weertypen zijn goed uitgevoerd. Maar na het halen van de quests (en het vinden van de boeken) is er weinig meer te beleven op het eiland.
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vindt alle kledingstukken vanzelf als je op een quest gaat. Gewoon alle schatkisten openen. Voor je het weet draag je de hele set. *)
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De DLC is zeker de punten waard. Ben zeker 4 uur zoet mee geweest vandaag.

    De nieuwe kleding/armors zijn zeker de moeite waard, alleen ontzettend jammer dat bij mij alle jassen gebugged zijn dat ze niet soepel lopen terwijl ik aan het spelen bent. Schokkerd achter me aan (terwijl ik het niet op mn andere char hebt) dus kan ik de cape niet dragen. :mad:

    Het is alleen jammer dat er geen goede wapens in zitten, de Daichi verslaat nog steeds elk andere wapen in de game. Deze wapens hebben de looks maar meer niet. Wat dan wel weer beter is dat er 4 augmentslot wapens zijn. Waardoor je misschien nu wel een beter wapen zelf kan maken dan de Daichi.

    Maar ik zat eens te kijken naar augmenteren, ik kon kiezen uit Melee, Ranged en Accessories, maar in Fable heb ik nog geen Accessories tegen gekomen of heb ik iets over het hoofd gezien?
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig maar, het zou een beetje matig zijn als het beste wapen uit een DLC kwam en je dus voor het beste wapen moet betalen.
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu weer helemaal in die Fable II vibe, dus ik leg Fallout 3 even voor een paar daagjes aan de kant. Denk dat ik maar eens op zoek ga naar alle melee, ranged en legendary weapons, outfits, gargoyles en zo voort.
    Heb zin om weer de draad op te pikken.
     
  8. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Knothole Island is nu dus uit, is er al informatie bekend over de volgende DLC ?
     
  9. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er een volgende DLC dan?
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    10 euro voor hooguit 4 uur. Nee deze laat ik zeker liggen. Het spel eerst zo klein maken dat iedereen hem binnen 40 uur uitgespeeld heeft en vervolgens nog veel te dure en kleine DLC er tegen aan gooien.

    Ik hoop dat hij ooit gratis wordt.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  11. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, vond het een vette game maar vind dit gewoon te duur voor wat je er voor terug krijgt.
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de officiele forums wordt er gespeculeerd over een volgende DLC.
    Gezien het feit de eerste werd aangekondigd als 'First Fable II DLC'.
    Ik zou daar ook uit op maken dat er eventueel nog een tweede gaat komen. *)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Damn dat was een teleurstelling. Drie uurtjes spelen en 100 achievements points waren al binnen. Vijanden waren niet zo bijzonder en eiland zelfs is nou ook niet echt fantastisch. Er is echt alleen maar die ene quest. geen nieuwe side questen (behalve dan verzamelen boeken en items maar dat is niet echt quest). Eiland is verdomd klein!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Ik vond het inderdaad ook een teleurstelling. Toen ik erachter kwam dat ik het hele eiland al had gezien na 5-10 minuten rondlopen had ik dat al. Toen bleek het maar alleen die enkele quest te zijn en bleek ook nog eens dat je er met je huidige kracht zo doorheen liep.

    Het was wel leuk zolang het duurde, maar had duidelijk gratis moeten zijn.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En DAMN wat is dat armor lelijk zeg. Je word echt ridder Fatsig! je lijk te dik en je cape komt niet goed uit (dat was wel cool die cape) omdat je wapens er doorheen hangen!

    Die Biker gang outfit is ook lelijk

    (Hal's Rifle vond ik wel cool. Jammer dat ik de Master Chief Armor niet heb)
     
  16. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    ik snap er niks van ik heb alleen die ice shrine quest ofzo kunnen doen en daarna niks meer komt het omdat ik net opnieuw ben begonnen in de fable 2 wereld en nog geen enkele quest heb gedaan of is eht een bug?o_O
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Ik heb het ook gehad met een complete game. Je moet dan ff terug teleporten naar Bower Lake ofzo en dan teleporten of lopen naar Bowerstone Market. Dat hielp bij mij om de volgende quest te triggeren. (Als dat niet werkt daar misschien nog even 7 dagen gaan slapen)
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee als je net nieuwe game hebt duurt het even voordat de quest verder gaat. Dus eerst even in albion spelen voordat je terug kan!
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Armor niet lelijk hoor. ligt er maar net uit hoe je character eruit ziet, mijn character is evil, vet en fatsig, en die armor is perfect. ligt er maar net uit hoe je mannetje ( of je chick ) eruit ziet.

    Verder vind ik het waard de uitbreiding te spelen. Als je wat jonger bent en je teert op het zakgeld van je ouders kan je je afvragen of je er die 8,- euro aan moet besteden. Maar anders zou ik het iedereen, die fable fan is, fable 2 goed vond, en wat nieuws wil, het gewoon aanraden. als je de quest doet, die dingen verzamelt, rondkijkt en dig spots zoet etc, ben je wel 3 uur bezig.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    is jouw armor zwart?

    want hoorde dat er verschillende armors waren!

    btw twee dingen waar ik heel blij mee ben zijn de assasin's gloves en de Hondenstrik. Geweldig is die!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina