Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    de 360 versie heeft een snoer, de ps3 versie niet. Ik kan niet zeggen dat ik daar tegenop kijk. Die batterijen komen men strot uit. Ik hoop alleen maar dat ze er wat gewichtjes bijdoen want een té lichte pad speelt ook niet zo lekker.

    Trouwens, die arcade stick is niet alleen voor fighters, het is het beste wat je kan gebruiken voor 90% van de XBLA games imo.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    klopt ja, zeker ook beat em up, shoot em ups en overhead shooters.

    het heet niet voor niets arcade stick
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gametrailers.com/player/44361.html

    http://www.gametrailers.com/player/44357.html


    DAMN ZEG! Hoe fucking wreed ziet dat er uit? Ik was verrast toen ik net deze videos zag. Ik dacht namelijk dat SF4 gewoon vrijwel alleen qua graphics vernieuwend zou zijn. Maar na deze videos zie ik wel dat dat absoluut niet het geval is. Hoe vet zijn die camera views als je zo'n ultra move uitvoert? Maar ook de gameplay...het ziet er veel beter uit dan ik had gedacht.....niet zo'n stroef meer zoals de vorige SF games, dit is echt heel nice gemaakt.
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    heh? op dat onderste filmpje, zie je op 0:43 Bison vechten... waarom staat er bij zijn naam dan vega? (rechtsboven in de hoek).

    same goes voor wat je vlak daarna ziet. daar staat bij Vega: balrog, en bij Balrog weer M bison... hebben ze die namen verkeerd geplaatst ofzo?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702

    Heb ik ook al eens gevraagd. Het schijnt dat in Japan de namen anders zijn en dus M. Bison bijv. Vega heet etc.
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    M. Bison is bij ons Balrog want ze vonden hem te veel op M Tyson lijken en wilde geen rechtzaak.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja apart van die namen idd,maar fuck it...damn wat ziet dit er nice uit.Het is 2D maar ook 3D..die special moves zijn echt de bom gek, damn!
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    damn,
    echt te vet:thumbs:

    Street Fighter IV
    CES 09: Ono Interview


    [GT]44368[/GT]
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Daarom om misverstanden te voorkomen noemen ze vaak die 3 characters

    Boxer, Claw en Dictator.
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarbij Boxer voor ons Balrog is, Claw is voor ons Vega en Dictator is natuurlijk Bison.

    Zo nu snapt iedereen het :)

    Vind die Ono wel grappig met zijn vergelijkingen met een schaakspel. Als vind ik het wel jammer (maar ook begrijpelijk) dat er geen characters als DLC uitkomen. Denk dat die er pas inkomen bij Super Street Fighter 4 ofzo :p
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist goed dat er geen dlc characters komen, ik speel toch liever met de traditionele poppetjes. Hoe cool de nieuwe ventjes ook zijn, ze komen nooit op het niveau van de oude. Ik heb echt zo veel zin in dit spel!!!!!
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij zei geen betaalde DLC, wellicht komen er gratis updates in DLC vorm :). Zoals Dee Jay en T. Hawk
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog geen montage van Focus Attacks?

    Ik heb mn geld klaar voor de Game+Madcatz stick.

    Wel jammer dat ze nog geen specifieke datum voor de release van die stick hebben gegeven. Dan weet ik tenminste of ik m bij Dim.plus moet bestellen of gewoon bij Mediamarkt op de dag van release kan halen.
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die informatie, vers van de pers.

    Over focus attacks, kijk gewoon tourney videos op youtube. Het spel is al zo lang uit voor de arcades er zijn echt een miljoen echte gameplay videos uit de arcades op youtube te vinden.

    Zoek naar de channels van Arcadeinfinity, en Min0ra.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.videogaming247.com/2009/01/14/first-reviews-of-street-fighter-iv-are-in-does-very-well/


    The first print reviews of Capcom’s Street Fighter IV are in and so far, so very good, reports the Capcom Blog.

    The Official PlayStation Magazine has given the game 5/5 saying that SF IV is “a proud addition to the Street Fighter legacy that fighting fans will love” and that the fighter “kicks ass and takes names.”

    The Official Xbox Mag chimes in with a 9.5/10 score and says that Street Fighter “does the impossible: Preserves the past while embracing the future.”

    Sounds good.

    Games out 20th February.
     
  16. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Rlx dat die controllers wat eerder komen, dan kan ik alvast oefenen ermee op HDremix. Dan kan ik die game ook ens op normale manier spelen|:-
    Hoop alleen dat een pre-order bij bol.com niet de pad van Chun Li geeft. Dats egt de enige die ik niet wil:p
     
  17. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor het nieuws :thumbs: Ik heb de ranking battles en tourny vids v die 2 channels nog niet gechecked.

    Even checken welke chars mn main worden ;)
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    is bol.com de enige site die de controllers verkoopt?
    want ik wil eigenlijk wel zelf de pad kiezen..
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lees goed :p
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zie het verder niet staan hoor:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina