Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vanmiddag binnen gehad en vind hem erg tof. Lekker origineel, en die tussenfilmpjes zijn ook echt tof gedaan. De kleuren vind ook erg mooi gedaan maar vooral de actie, de adrenaline als je achtervolgd wordt. Echt geniaal, heerlijk spannend! Zelfs mijn zusje kwam op een gegeven moment naast me zitten en zat me aan te moedigen! :D

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die tussenfilmpjes vond ik juist niet leuk. Stijl is leuk voor internetfilmpjes, maar voor ME had ik toch liever 'normale' cutscenes gezien.

En vergeet niet de Time Trials te doen! :D

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zit vast in Act 5. Ik kom bij dat stuk in de winkelcentrum en dan moet ik helemaal naar boven, alleen ik zie nergens hoe ik naar boven moet, die 2 liften doen het niet. Dulle ? :+

Game is wel intens zeg, ik zit met mijn voeten ook te springen als ik een grote sprong maak. 8)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op YT zijn hele goede walkthroughs die heb ik ook een paar keer moeten gebruiken, ik weet wel wat je een klein beetje bedoeld maar ik kan het niet echt voor de geest halen.

Edit: O nee deze gebruikte ik.

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ah, even gekeken en weet het nu. Ging de hele andere kant op 8), bedankt.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Doe ik ook altijd. :D Of als ik een scheve sprong maak probeer ik dat met mijn hele lichaam te corrigeren. 8)

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De mensen die time-trials graag willen vergelijken , kun je even je gamertag hieronder zetten ?

Heb het spel echt net, maar oh oh oh wat een spel. Heerlijk. Weet wel dat ik snel de story-mode doorheen ben , vandaar mijn vraag voor de time-trial vergelijkingen.

Lijkt me best leuk om te vergelijken

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, ikke!

Ik maak even een Gamertagplaatje aan. Werkt wat gemakkelijker. :9

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    In die Prolugue time trial kon ik Dulle goed volgen, alleen sprong ik 2x mis bij die touw waar je naar de andere kant gaat. Morgen weer even proberen :D

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben ook niet bepaald het beste voorbeeld wat je kan hebben in die Time Trials. :+

Voeg hier je gamertag toe

Nou ja, logisch dus. Wil je elkaars TT's vergelijken, voeg dan je naam op die lijst toe zodat we weten dat we je mogen toevoegen aan onze FL.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb even mijn gamertag toegevoegd, helaas kan ik de aankomende weken niet online komen wegens een vervelend ongemak, namelijk die dammed red ring, maar ik heb al wel bij de meeste time trials 3 sterren :p

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb je toegevoegd. Vergeet me niet te accepteren via de site. ;)
    Anubis btw ook toegevoegd.

edit: Gamertag plaatje ook maar in de startpost gezet.

Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mezelf er ook bijgezet :thumbs:

Ben benieuwd naar jullie score's

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Woei, mooie tijd neergezet @ Office \o/
    Kan nog gemakkelijk verbeterd worden, maar ben toch redelijk tevreden.

Sowieso is het vandaag een redelijke dag. Bijna ieder record van mezelf verbeterd. :cool:

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ga maar is snel wat tijden neerzetten zodat ik ook echt kan vergelijken,

ben benieuwd

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik kan niet tegen die time trials, word er gek van. Bijna game uitgespeeld, daarna speel ik hem nog wel een keer uit en dan ben ik er klaar mee.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pussy. :D
    Geen echte doorzetter he? ;) Het is zo een fijn gevoel als je eindelijk na 345 keer proberen een 'perfecte' run aflegt.

Heb inmiddels 35 sterren, dus ook een achievement. 800/1000

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die 50 punten had ik al gehaald, alleen van die speedruns word ik ziek, telkens die lange laadtijden wanneer ik 1 wil restarten.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De game al geïnstalleerd op je HDD? Dat schijnt de laadtijden enorm te verkorten.
    Ik heb de game gelijk geinstalleerd dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik weet wel dat de TT's helemaal geen laadtijd nodig hebben. Ideaal! O-)
    Speedruns zijn iig behoorlijk moeilijk. Bij een TT is het al moeilijk genoeg om 1 á 2 minuten geen enkele fout te maken, maar bij de speedruns moet je dat verdorie over een periode van +/- 15 minuten.

Mirror's Edge DLC jumps on XBLM January 29

Good news, first person platforming fans, that brand new, runny, jumpy, crazy Mirror's Edge DLC is officially arriving on January 29. The downloadable content contains seven new time trial maps. As you may recall, the maps offer something a bit more abstract than the campaign. Go grab some brightly colored building blocks, pile them up together, make that pile explode, freeze that moment in time and you'll have an idea of what the new maps look like. You know, that or you could just look at the video after the break.

Oh, and the DLC, by the way, will cost 800 Microsoft Points.

[GT]43379[/GT]

Ik weet niet meer wat hier al van bekend was? Screens + trailer volgens mij iig wel.
    Anyway; ik ga het zeker kopen, maar waarschijnlijk niet op de release. Heb ook nog veel andere games liggen die ik eerst maar eens moet uitspelen voordat ik meer geld uitgeef aan ME.

Weet iemand trouwens of hier ook extra achievements voor komen? Of wordt het nu gewoon gemakkelijker om die 50 sterren achievement te krijgen. ;)

En iemand mijn geweldige tijd op Office al verslagen? :+

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :)

ik was ze echt aan het afwerken, heb nu T/M chase een beter tijd dan jou :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina