Pokemon Gold is gewoon awesome, echt te vaak gespeeld. Helaas was ik hem opeens kwijt geraakt, damn had zo veel vette Pokemons. Toen kreeg ik Red van een vriend van me, maar die vond ik stom dus kocht ik Crystal en deed alles over, maar dan als meisje.
Pokémon Crystal en Blue. Wolfenstein: Enemy Territory (1000+ uur) MapleStory (te lang, sorry) World of Warcraft Guild Wars Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto: Vice City SimCity 4 ROSE Online Op de xbox360 geen enkele.. :|
Vind je het gek als je zovveel gamed Zelf rFactor meer dan 100 uur gespeeld en F1 Challenge meer dan 500 uur. Ik denk niet dat ik een 360 spel meer dan 100 uur heb gespeeld.
Nooit bijgehouden, maar van deze 3 weet ik het zeker: Halo 3 Pokemon Geel Lineage II (nooit weer een MMORPG )
voor de pc: f1 challenge ongeveer 100 uur, net als rfactor trouwens voor de xbox: cod 4: 21 dagen! forza 2 ongeveer 100 uur cod3 200 uur
No offense, maar wat voor discussie biedt dit topic? Het is tot nu toe alleen maar een opsomming. Om zelf nog maar even ontopic te gaan. Ik heb volgens mij geen enkele 360 Game meer dan 100 uur gespeeld. Daarvoor moet ik echt terug naar de oude GTA's of Roller Coaster Tycoon. Daarnaast natuurlijk ook Pokémon Blue. Want als je die game langer dan 100 uur speelde, kon je een speciale truck wegduwen en kon je daar Mew vangen. Helaas draaide dit uit op een grote deceptie.
Niet alle games houden een teller bij maar ik denk; Xbox 360: -Call of Duty 4 PS2: - Socom 2 - PES 6 PC: -Battlefield 1942 Nintendo 64: - Zelda Ocarina of Time - Mario 64 - 1080 Snowboarding Gameboy: - Pokemon Red en zullen er vast wel meer zijn
Owja, Natuurlijk ook GTA 2 & GTA:Vice City meer dan 100 uur gespeeld, weet ik gewoon zeker . En jah, ik ben wel 'trots' op m'n mijlpaal met Sof2 .
Daarom staat er ook in de startpost: En ben je trots op die mijlpaal? Bij Yellow kon je zomaar mew vangen door wat foutjes in het spel..die heb ik dan ook
Guitar hero 1 Guitar hero 2 Guitar hero 3 (tegen de 200 uur) Rock Band (over de 200 uur) Rock Band 2 Fallout 3 Oblivion Burnout Paradise Devil May Cry 4 Ninja Gaiden Zelda: Ocarina of Time CounterStrike GTA: Vice City GTA: San Andreas Ik zit zo snel tegen de 100 uur aan als ik mijzelf vermaak met een game, ik denk dat Saints Row 2 binnenkort ook op het lijstje staat. Ben ik er trots op, nee eigenlijk niet omdat het betekend dat ik teveel game
Ik heb denk Gears of war 1 wel zoiets gespeeld en call of duty 2 en misschien Call of duty 4 3 dagen ofzo en dan de sp nog dus ik denk wel 90 0f 100
Mijn lijstje: Pokemon Gold (gameboy) Pokemon Ruby (gameboy) Call of duty United Offensive (pc) (multiplayer denk ik wel over de 5000 uur gespeeld!) GTA: San Andres (pc) Battlefield Bad Company (xbox 360) Call of duty 4 (xbox 360) Call of duty 5 (xbox 360) Test Drive Unlimited (xbox 360) Zal vast wel een aantal games vergeten zijn.
Speel elke dag wel een uurtje of 2, vaak in de weekenden met maten "jammen". Vandaag heb ik er ook weer 4uur RB2 opzitten.
Hmm, voor mij zijn het toch wel deze games: Live For Speed Americas Army Counter Strike : Source Lineage II Dragon-Network
op de gewone X Box was dat ongetwijfeld Forza Motorsport,Project gotham racing 2 en de eerste KOTOR game,Op de PSX Need for speed II,PS2 Gran Turismo 3 en 4,X Box 360 Mass Effect bij uitstek,PGR 3.