1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0

    sorry votingwhacker is GT
    ik add je wel
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Speel gewoon S&D. Heb je bijna nooit last van die glitchers.

    Hardcore S&D ownt. NoobTube die handel \o/
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zeker als je met ons mee doet he :D lekker gezellig!!!! :D lol Tube for life B!tch!
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zeker weetieeee!!!! :9
     
  5. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mijn gamertag Math1js toe om 's avonds eens gezellig met z'n alle te game :)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind die echt triest. Zo wil ik niet winnen dus gebruik hem nooit. Vind het ook jammer als teamspelers hem gebruiken en zeker als ze dan ook nog eens 2/3 man killen :mad: Die hadden dus voor mij kunnen zijn.

    Glitchers vind ik niet erg. Geen problemen mee. Plant gewoon de bom bij de andere plaats ^^
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja dat probeerde ik ook de hele tijd, m meteen te raken als ie die poort uit komt, maar lukte me maar niet!

    Dan meteen nog ff een vraag aan iedereen hier: tips voor het snipen?!! Ik bak er echt nog niks van, dus hoe kan ik beter worden? Moet je op iemand mikken of er vlak voor? Andere tips zijn ook welkom!

    Ik neem aan dat je het over dat "tube" hebt? Kun je uitleggen wat dat is??
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de laatste missie op veteran!:thumbs:
    DAMNNNN wat was Heart of the Reich lastig zeg, met die 4 Flagg 88's op het eind!
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar straks nog is de mp gespeeld iedereen loopt daar te glitchen en die tanks zijn echt vervelend.En door die tanks zijn de mappen te groot
    Cod 4 blijft de beste online tittel
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word er bijna alleen maar bij Roundhouse geglitcht, en mensen voten die map 9 van de 10 keer voor een skip, dus zo erg is de MP ook weer niet ;)

    En CoD 4 verouderd op een dag ook. Er blijven natuurlijk veel mensen de game spelen, maar velen zijn al overgestapt op 5.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe vaak moet je dat nog gaan zegge....??? Speel gewoon S&D en je hebt er geen last van. Bij roundhouse moet je gewoon naar de glitchplek toerushen of een mooie gerichte noobtube shieten :thumbs:
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Tanks zijn wel irritant en sommige maps zijn ook te groot, inderdaad. Soms loop je gewoon minuten rond zonder iemand tegen te komen. Daarentegen zijn de kleinere maps wel erg leuk om te doen! :)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het is een legit wapen dus ja gewoon gebruiken. En jammer dat ze hem gebruiken dat heb ik nou met betty's daar heb ik een schijtaan. En spraywapens zoals thompson, mp40 enzo. Zo heeft dus iedereen wapen waar die de schijt aan heeft.

    En als je last van tubes hebt op de spawn, dan moet je bij jezelf te raden gaan. Ik vind het heerlijk om iemand van dichtbij in de rug te tuben. En dan helemaal als mensen DAN ook nog eens gaan zeiken, vuile tuber dit en dat, wat is het verschil dat je ze zo tubed of killed met een kogel, owjah 1 ding PURE OWNAGE BIAAATCH!

    ow enne niet te persoonlijk oppakken is in het algemeen _0/
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ze nog alle 2 en zo te zien de meeste als ik de xbox live lijst bekijk,maar ik vind dat geglitcht bijzonder jammer.Maar de mp is zeker niet slecht maar als Modern Warfare 2 komt zie ik mij cod 5 niet meer opzetten.Mappen veel te groot
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nog maar een keer mijn vraagjes dan ;)!

    Wie kan me tips geven voor snipen?? Daar bak ik namelijk echt helemaal niks van!

    En wat is "tuben"??
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tuben is schieten met een granaat die je op een rifle kunt plaatsen, het is dus gewoon een granaat wegschieten met een geweer. Dit is een addon voor je wapen die je meestal unlocked na 150 kills met dat wapen.
     
  17. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lukt mij steeds maar niet om een level uit te spelen op Veteran.
    Ik heb wel de eerste 3 levels op Veteran uitgespeeld maar,die vond ik opeens wel makkelijk.
    Ik heb ook geen zin om het eerst op Hardened uit te spelen.

    Gisteren joinde ik ook nog een zombie-game en toen ging zo 12 jarige Amerikaan een glitch doen dat de zombies niet bij onze ruimte kon komen door een onzichtbare muur.
    Ze konden alleen naar binnen via 1 raam maar.
    Maarja iemand maakte een fout en ik moest hem zonodig hem reviven en toen ging ik ook dood.
     
  18. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuben vind ik nog niet zo erg als het maar tijdens het spelen wordt gebruikt (geen toeval). Nu ben je afhankelijk waar je gespawnd wordt en op sommige maps (courtyard bijvoordbeeld) is het bijna onmogelijk om fatsoenlijk te spelen. Het is geen skill om gelijk vanaf het begin te schieten, omdat je toevallig weet dat het andere team daar spawnd. Daarom is het triest. Zie jij iemand lopen en schiet je dan, dan is het pas goed geschoten. Dat tuben en de glitches verzieken gewoon de game. Het is in principe een heel tof concept. Haal die twee punten eruit en je hebt een top game!
    En met betrekking tot het ten rade gaan bij mezelf, wellicht moeten de makers is ten rade gaan bij zichzelf. De maps zijn gewoon te klein of de tube schiet te ver! Iedereen betaald 60 euro voor een spel met enorm veel fouten, dat is toch wel triest.
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    kben et met Jamesje007 eens over noobtuben,
    ze moet gwoon een soort tube-freeze doen de eerste 10 sec nadat je gespawnd bent,
    zo fkcing zielig als je binnen 5 sec na je spawn getubed wordt, zit idd geen skill aan

    snipertips voor SjaccoPopino:
    veel oefenen natuurlijk, dan gaat het zon beetje vanzelf
    en je moet niet ergens gaan campen en de hele tijd inzoomen
    kijk altijd zonder te zoomen, als je iets ziet moet je richten en schieten
    als je oefent op dat richten en schieten met snelheid en nauwkeurigheid dan gaat het goed
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe het lukt je niet om op veteran een missie te doen, maar toch heb je er drie completed? }:] mkaay :D

    Maar als het te frustrerend voor je wordt zou ik het ook niet doen, zoveel heb je er ook niet aan.

    Slotje hier gaan we verder deel 3
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina