Welke game heb jij meer dan 100 uur gespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

  1. I Jonkie I

    I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    SUPER SMASH BROS. op de nintendo 64. Heb ik zoveel met mijn vrienden vroeger gespeeld!
    Xbox:
    Call of duty 4
    Halo 3
    Guitar Hero 3
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ die 2 games hoe kon ik die vergeten!!!
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport 2 8) +200 uur
    Gears of war 1
    PGR 3
    Grid
    en TDU
    Ja ik hou van race games :+
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Kingdom Hearts 1 had ik 96 uur op de teller. Maar als je af en toe een save herlaad en als je zo nu en dan een eindbaas niet kan verslaan denk ik dat ik zo'n 120 uur heb gespeeld. Was écht een pareltje voor een game.
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    oja ik was m vergeten. Pokemon Ruby hebik sinds de release in 2003 ofzo ongeveer 400 uur gespeeld. Echt zieke shit. Ik begon opnieuw toen de teller op 300 stond en me nieuwe save had ook weer 100+ Nu ben ik vorig jaar weer opnieuw begonnen maar heb ik nisk meer gedaan dus heb ik gewoon een cartridge met niks. zonde
     
  6. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Championship Manager 2001/2002

    OMG, wat heb ik die game stuk gespeeld. Ik heb met een maat een savegame van bijna een maand 8) Dat is dus 720 uur!
    Zelf heb ik ook nog meerdere games met meerdere seizoenen gespeeld. Denk dat ik wel bijna de 1000 uur haal in totaal met die game. Damn! Had er nooit bij stilgestaan.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Remember to feed your cat"
    "That smell is probably you"

    ;)
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    - Sonic 1 (Megadrive)
    - NHLPA Hockey ('9:cool: (Megadrive)
    - International Superstar Soccer (Deluxe) (SNES)
    - Soul Calibur (DC)
    - Metropolis Street Racing (DC)
    - Pro Evo 4 + 5
    - Pro Evo 2008
    - Rallisport Challenge 2
    - Forza
    - PGR2
    - Everybody's Golf 2 (PSP)
    - GTA3
    - GTA-Vice City
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    WoW ik ook:p in 2 maanden keek ik op /played en zag 10 dagen staan :+
     
  10. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Sonic The Hedgehog (Megadrive II)
    Delta Force (PC) mooie tijden waren dat :)
    Command & Conquer Red Alert 2 (PC)
    Grand Theft Auto Vice City (PS2)
    Grand Theft Auto San Andreas (PS2)
    Rainbow Six Vegas (Xbox 360)

    Pokémon Blue
    Pokémon Yellow
    Pokémon Gold

    Pokémon had ik vroeger super en super veel gespeeld, vooral Blue en Gold.
     
  11. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij de volgende games (360);

    Forza 2 Voornamelijk singleplayer. Was mijn eerste game die ik 1000/1000 uitspeelde.
    Call of Duty 4 Single player doorgelopen, daarna multiplayer (hardcore search & destroy)
    Lost Odyssey Superverslavende RPG. Als je hier naast de main quest ook alle sidequests en bosses wil doen zit je er zo aan

    Wel merk ik bij mezelf dat ik veel spellen 1 of 2 keer doorspeel (singleplayer) en daarna niet meer speel, hoe goed de singleplayer ook is. Bioshock bijvoorbeeld; 1 van de beste games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb en toch heb ik hem in 5 dagen 2 keer uitgespeeld en daarna nooit meer aangeraakt. Hetzelfde geldt voor BIA: Hell's Highway. leuke singleplayer, in 3 dagen 2 keer doorgespeeld en dus sinds september al niet meer gespeeld.

    En voor wat betreft multiplayer; ik heb hier toch duidelijk een voorkeur, momenteel COD (deel 4 en WaW). Rainbow Six Vegas 2 was gaaf, maar toch maar een paar weekjes gespeeld online en daarna weer terug naar COD. Hetzelfde bij Gears (1 en 2) en bij Halo 3 (hoewel ik voor COD4 Modern Warfare zwaar verslaafd was aan Halo. Deel 2 echt kapot gespeeld. Zelfs toen ik een 360 had speelde ik het eerste jaar alleen nog maar Halo 2!)

    Momenteel echt veel bezig met Fallout 3 (GOTY wat mij betreft) en online vooral FIFA09, dus ook bij deze games ga ik de 100uur makkelijk halen!
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Quake 2, Ut2003, Ut2004 op de pc met verschillende mods.

    Op de console niet eens 1/5 van één van de bovengenoemde games, ben ook wat ouder en dan is er minder tijd:D
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pokemon Crystal (+/- 150 uur, maar ik was toen 7 ofzo dus dat was toen al behoorlijk veel :+)
    Pokemon Diamond (dik 300 uur).

    Sommige GH-games zal ik ook wel meer dan 100 uur op hebben staan, maar ik heb geen idee welke en hoeveel precies. GH3 komt wss wel in de buurt, aangezien ik die Career zo'n 8 keer heb uitgespeeld.
     
  14. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker maar denk:

    PGR3: Hotlap competitie!
    Forza 2: Werelds!!
    Gears 1: Multiplayer!
    Mass effect: Game of all Time \o/
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Computer:
    World of Warcraft (ben gelukkig gestopt nu) zat zeker op 2000 uur ofzo over 4 jaar.
    Xbox 360:
    Halo 3 ongetwijfeld het meest gespeeld op Xbox 360, denk dat ik nu wel over de 200 uur zit met al die multiplayer uren.
    Gameboy Advanced:
    Pokemon (weet ik veel welke) vroeger echt zoveel gespeeld, elke rit in de auto naar wat voor oord dan ook, en dan weer terug natuurlijk 8) niet zo gek veel thuis eigenlijk, behalve toen ik ze elke keer net had.
     
  16. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    call of duty 2: ik kocht de 360 bij de release, samen met cod2. oneindig veel potjes online gespeeld, niet eens de game op SP uitgespeeld, was alleen online te vinden. dan word je vanzelf ook goed haha. nu speel ik het niet meer.

    gears of war 1: mijn schoolwerk in gevaar gebracht omdat ik 1,5 - 2 jaar elke dag online aan het gowen was met Rbz NL.
    fifa 07: mijn enige game die ik 1000/1000 heb, duurde lang voordat ik 300 potjes had gespeeld :9, kreeg die achievement pas na 350 ofzo haha

    edit:

    haha, he man, wist niet dat jij hier ook had gepost, ik had het ook al neergezet dat we samen zoveel gowden ;)

    was nog eentje vergeten, probably de game die ik het meest heb gespeeld in me leven :9

    pokemon blue voor de gameboy (oude)

    meerdere saves gespeeld van 100+ had em gekregen voor sinterklaas toen ie net uit was, met de guide.
    verslavend als hell :9

    dat waren nog eens simpele tijden :b:
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 2 op de pc heb ik echt helemaal grijs gespeeld. 2 accounts gehad, 1 met 600+ uur en de andere met 300+ uur. Wat een game was dat!

    Ook Battlefield: Bad Company op de 360 heb ik al wel meer dan 100 uur gespeeld, jammer dat het op een gegeven moment te laggy werd om door te spelen.

    Verder Red Alert 1 op onze Pentium 2, ook hele weekenden achter gezeten, elke keer Skirmich :)

    Ook Football Manager 2008 vorig jaar. Vele middag voordat ik ging werken achter gezeten. Verslavende game!

    Nu Fifa09, daar heb ik ook al zeker de 100 uur gepasseerd. Ik zit nu op 520 wedstrijden, x 15 = 130 uur. Daar komen nog alle offline matches bij tegen vrienden en de afgebroken wedstrijden, dus daar kom ik wel aan.

    Verder ook PES5, nog altijd de beste footie voor mij!

    GTA2 ook trouwens, samen met men broer, lekker kloten heel de dag! Nooit echt missies gedaan maar constant zoveel mogelijk sterren zien te krijgen.

    Guitar Hero 3 ook trouwens, zeker als ik alle potjes meereken met vrienden gezellig 's avonds.

    Op de pc ook Call of Duty nog wel denk ik, ik zat op een gegeven moment bij een engelse sniper clan en daar zat ik elke avond wel mee te knallen, erg vet!

    Dit allemaal heeft mijn studie niet echt geholpen zeg maar, maargoed, je leeft maar 1 keer! :lol:
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 1, Halo misschien ook net.

    En gears of war 2 komt eraan. Verder op de pc Football Manager en Pro Cycling Manager 2006 ook lang gespeeld.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ook nog steeds.. de mensen, mn clan, dat alles beter was in H2 dan in H3. Het glitchen, het in de top 100 staan met mn clan, de zo veel betere maps dan in H3. Good times.
     
  20. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het begin beginnen:
    duke nukem 3d(dos-pc dacht ik)
    gta2(vaak uitgespeeld en via netwerk gespeeld, nu weer begonnen, gedownload van rockstar)
    super smash bros(n64)
    James Bond: Golden Eye(n64)
    Fifa 2001(pc)
    Star Wars Battlefront(xbox)
    Counter-Strike(xbox)
    Call of duty 3(xbox 360)
    Call of duty 4(xbox 360)
    en call of duty 5 ben ik mee bezig...nu bijna 48 uur volgens mij
     

Deel Deze Pagina