Zijn er mensen uit Utrecht die me kunnen helpen? Met een beetje hulp kan er een erg vet XBOX LAN TOERNOOI worden georganiseerd!! Ik ben bij een xbox lan in Duitsland geweest wat erg vet was: 200 spelers, leuke prijzen, verschillende halo3, COD, guitar hero en veel meer xbox compos, en een mooie mainstage. Nu wil die organisatie een lan houden in Utrecht Nederland! Ik probeer een beetje een steentje bij te dragen door een mooie locatie te vinden in Utrecht maar woon zelf in Friesland. Als er iemand is die een leuke locatie weet in Utrecht, please stuur me een PM of reageer in dit topic. Graag een naam of website zodat ik contact met ze kan opnemen. Over het zaaltje: Het moet niet een officiele huur zaal zijn zoals de jaarbeurs want dat is te duur. Er moeten ongeveer 100 gamers passen incl. tvs en xboxen. (Denk aan een sportzaal, jeugdcentrum etc.)
Ik heb dit weekend nog een lan bij een maatje van me in soest. Gewoon de groep waarmee ik altijd xboxlive speel komt bij elkaar xD leuk zat denk
Ik kom zelf niet uit Utrecht, woon er 30 minuten met de auto of trein vandaan. Maar misschien kan je hier iets mee? http://www.smaak-utrecht.nl/wereld_van_smaak/index.php?page=2 http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=667
Bedankt voor de links ik zal eens even kijken. Trouwens, Utrecht is niet een verplichte plaats. Als er geschikte zalen zijn buiten Utrecht is dit ook goed! Vereiste is wel dat de locatie goed bereikbaar is.
@ nielzzzz, ik zal mn ogen even openhouden, ook voor eventuele andere locaties. Ben zelf ook een voorstander voor lan toernooien, en vind ook zeker dat deze meer moeten gaan plaats vinden in Nederland.
jaa lanparty is zeker wel relax had er paar jaar geleden met paar vrienden ook altijd 5 tegen 5 zeker chill ook dus als er wat geregeld word laat het horen !
Er is een gamecafe in utrecht die vaak toernooien houd. Denk alleen niet dat je dr 100 man in gaat krijgen. Wizzard heet dat cafe volgens mij.
lan of thuis op de bank wat is het verschil? je ziet all die lelijke hoofden die je thuis niet ziet. nu kunnen ze wel je bier en drank op maken!! nee geef mij maar lekker xbox live thuis op de bank.