Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En nu dacht ik dat ik daar een echt goede tijd had neergezet. Heb ik vanmiddag weer wat te doen! :+

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb het spel toch maar gekocht, kostte me wel 55,-. Hoop dat het de moeite is :)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor 55,- vind ik de game eerlijk gezegd te kort. Ik zou hem eerder tweedehands gehaald hebben maarja, vanmiddag ook maar even Mirror's Edge spelen.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Naja, ik kijk wel tot hoever ik kom. Anders verkoop ik hem wel weer door ;)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Te kort? Story mode misschien, maar met de TT's kun je je echt behoorlijk lang mee bezig houden.
    Hoge verslavingsfactor ook.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Hoelang doe je ongeveer over de TT's?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je? Hoe lang de banen zijn?
    Hoe lang je er over doet om overal 3 sterren te halen? 1 ster? 2 sterren?
    Hoeveel TT's er zijn?

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Weet niet hoelang de anderen erover doen, maar meestal als ik voor de 3 sterren ga, dan kost het mij rond de 15 keer, en druk op restart direct wanneer een bepaald punt niet gaat zoals ik wil. Ook als ik de 3 sterren heb gehaald kom ik vaak terug omdat de run gewoonweg niet "perfect" ging. Sommige Time-Trials ben ik een dik half uur voor kwijt, terwijl met anderen ik wel tegen de 2 uur aan zit. Ik denk ook niet dat iedereen zolang over 1 miezerige Time-Trial doet, het hangt er echt vanaf hoe verslavend jij ze vind, vaak zijn er paden, kleine shortcuts te vinden waar jijzelf, of die ghost nog niet aan hebben gedacht, en maakt het erg verleidelijk om ze uit te proberen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nou ik zit er over te twijfelen om deze game te halen, en ik hoor van meerdere als minpunt de korte speelduur. Dus als de time trials dit goed kunnen verlengen.. snap je?
    Goede uitleg, dankje!

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als jij lang achter de Demo van Mirror's Edge kan zitten, en de Time-Trial meerdere malen kan spelen zonder het saai te vinden, dan denk ik dat je genoeg replay waarde kan halen uit d Speedruns en Time-Trials. Ik zou proberen om de game rond de €45 hoogstens op de kop te tikken, want ondanks hoe goed ik deze game mag vinden, is €60 euro toch net wat te veel.

11. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Als je een CC hebt zou ik hem bij Game.co.uk op de kop tikken. Hij kost daar 20 pond.

Ik vind het een erg vette game, alleen in chapter 5 heb je wel echt een lastig stukje met echt een hoog trial-and-error gehalte. Heb dat stuk zeker 20 keer opnieuw moeten doen.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb nu de eerste 2 chapters uitgespeeld en vind het erg tof. Speelt lekker, tot nu toe zeker de moeite waard :)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net klaar met Chapter 6, was wel een korte chapter.

Vind die vijanden runners leuker dan die gasten die op je schieten. Van mij mochten ze die wapens eruit halen, gewoon vechten vind ik veel leuker in deze game.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, die wapens zijn te goed. Vechten is dan wel erg vet, vind ik. Ik ben net bij Chapter 6, maar hou er nu even mee op. Anders heb ik het spel wel erg snel uitgespeeld 8)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Welk niveau spelen jullie? En gaan jullie ook gelijk voor de Test of Faith achievement?

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Normal.
    Achievements kunnen me gestolen worden. Als ik klaar ben ga ik Chapter 1 op Easy zetten en dan de achievement proberen te halen waar ik in een level niet geschoten wordt, niemand neerknal, melee via muur ( Act 6 is daar beter in ), een level completten zonder hard te vallen, en in een level 3 bags vinden. Aan die andere shit begin ik niet :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... :+

De Test of Faith achievement vond ik juist leuk om te halen. Past echt bij deze game.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja maar die zijn easy, ik ga me niet gek laten maken in de hele game voor wat puntjes. :+

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Speel nu ook op Normal en ga nu gewoon lekker doorspelen. Hierna nog even een paar achievements halen wat Fiasco zegt en 11 bags vinden. Dan kijken of ik de Time Trials leuk vind en dan zien we wel verder 8)

Die Test of Faith is eigenlijk ook wel leuk om te doen, ik vind het springen enzo allemaal heel erg tof, alleen die schietende politie niet. Misschien nog is op easy spelen.

Ik snap alleen de secret achievements niet:Hey, it's-a-me! en Sweet goodbye in ieder geval niet hoe ik dat moet doen.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sweet goodbye > LB, RB, RT.

Hoeft NIET in de buurt van een pliesie mannetje. Dacht ik.

Hey, it's-a-me! > LB, RT.

Duidelijk? En je bent een pussy als je de filmpjes gebruikt. }:]

@ Fiasco; gek laten maken? Het voegt replaywaarde toe. Tenminste..zolang de achievements leuk / uitdagend zijn om te halen.
    Dat jij je ze gemakkelijk gek laat maken kan ik niks aan doen. :{

:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina