Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vertrouw ik maar op jou en bestel ik hem ;) Had GTA bij play.com besteld, maar daar is hij al 2 weken niet op voorraad..
     
  2. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het ongeveer als je bij blahdvd.com bestelt voordat je de bestelling in huis hebt?
     
  3. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews van de laatste dagen die ik heb gelezen, zeggen dat ze hun spel soms al in 2!! dagen binnen hadden, anderen in 7 dagen.
     
  4. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik zojuist een nieuwe source voor mijn site gevonden denk ik :D
     
  5. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag mijn Naruto binnengekregen van Gamehubs, vorige week dinsdag verzonden, vandaag binnen. 7 dagen dus :)

    Hij was er gister al maar toen was ik niet thuis :p
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    blahdvd werkt goed. Je hebt meestal je bestelling in 1 a 2 weken en ze rekenen gewoon de prijs in ponden plus wat verzendkosten.
     
  7. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt grappig.. heb me nooit echt bezig gehouden met wisselkoersen, maar heb de afgelopen 2 uur voor de lol even www.xe.com in de gaten gehouden.

    Prijs van GTA schommelde (incl verzendkosten) tussen de €23,18 en €23,09

    Niet dat die 9 cent nu zoveel uitmaakt, maar eigenlijk moet je dat toch een beetje in de gaten houden.
     
  8. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja DHL, precies 2 weken, ik bestel daar in ieder geval nooit meer wat bij gamehubs of play -asia heb je hem binnen 1 week soms nog minder of iets meer en dit komt uit engeland en heb je m pas binnen 2 weken en azie ligt tog net een stukje verder:9
     
  9. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat is een veel gehoorde klacht, dat bestellingen uit Engeland zo retelangzaam voltooid worden.

    Wie weet hoe dat komt? Zou het komen omdat ze alles via de weg vervoeren ipv via de lucht?
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ke? Dus je wilt zeggen dat ik op die k*t boot ben gegaan vorig jaar en kots misselijk werd terwijl er ook gewoon een weg was :{ Dammit!!!!

    Denk zelf ook door invoer rechten etc....bedoel hier word alles meteen naar tnt gedropt en daar moet ook alles nog ergens heen en die sturen het door en die sturen het via een vliegtuig hier heen, die sorteren het en die sturen het door en die sturen het naar TNT en die doen er dan een dikke week over.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt me sterk dat het via de weg gaat, dan lijkt het me logischer dat ze alles via luchtpost doen en dan via Duitsland ofzo :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand waar Play-Asia (en gameseek) zijn games mee verzend? TNT? DHL? Sandd? Selektmail? ATS?

    Gisteravond rond 7 uur stak opeens een pakketje in de brievenbus van PA, helemaal niks gehoord, en het was wel erg laat voor wat post. (spooky. :eek:)
    Maar wat nog enger was: om 21.00 kwam opeens mijn pakketje van Gameseek binnen. Ook helemaal niks gehoord, terwijl onze brievenbus normaal gesproken een teringherrie maakt.

    Ik wil graag dit mysterie oplossen en te weten komen welke droplul om die tijd nog post zit te bezorgen. :+ En het ook nog eens zo stiekempjes in de brievenbus doet.
    2 keer achter elkaar van 2 verschillende bedrijven uit heel laat...
     
  14. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Apart, die was 's ochtend al geweest. :9
    Misschien had ie het verkeerd bezorgt dan en is een aardige buur het even komen brengen. Zou iig verklaren waarom het op zo een vreemd tijdstip kwam.

    Nu nog gameseek uitvissen. :+
     
  16. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste bestelling van Play.com ging via Zwitserland :)
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou dat bedoel ik 8)
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dulle , hoe lang duurde het voordat jij jou game van gameseek binnehad? Ik heb daar mirrors edge besteld, en die is nu al langer dan een week verstuurd maar ik heb nog niks binnen ..
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1 keer precies 7 dagen.
    1 keer bijna 2 weken (kerst zat er tussen)
    Deze keer 8 dagen.

    Best te doen dus. :thumbs:
     
  20. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik hier serieus op antwoorden of niet?

    Nah, geen zin in.

    Nu mogen we weer terug on-topic: Het is mooi om te zien dat de pond weer aan het dalen is. Al is het vandaag ongeveer gelijk gebleven. Gewoon maar wachten wat het wordt. En hopen dat de shops geen maatregelen nemen zoals hogere verzendkosten naar het buitenland of zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina