Anders gebruik je toch een proxy? Dat moet niet zo moeilijk zijn. Vooral niet met de kant en klare proxysites die er zijn.
Proxy.org Proxy-website Proxywebsite Dat zijn er al 3. En dan zijn er nog duizende proxy's waar je mee kan verbinden. (Handmatig)
een dag na de release zal iemand (die ervoor betaald) hem wel verder verspreiden. en anders wacht ik wel een weekje.
Naruto Unleashed: Series 1 is toch het begin van Naruto serie? Had namelijk begrepen dat er meerdere series zijn.
is idd het eerste deel. er zijn 13 seizoenen in totaal. Seizoen 10 is het begin van de shippuuden reeks.
ja, dat is deel 1, maarja, vind het wel erg veel euro's voor die paar afleveringen die je krijgt. Je kan beter de hele box steeds kopen per 'series'. Op Play.com betaal je namelijk maar 21 euro voor series 1 vol 1+2 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3355075/Naruto-Unleashed-Complete-Series-1/Product.html Maar dan nog, series 1 + 2 zijn dan in de aanbieding, voor 3 en 4 betaal je weer 40+ euro per stuk en dan ben je amper bij aflevering 100.
ja, maar hij heeft het over 'gewoon een weekje later kijken'. maar die proxy veranderen/hiden/faken is nog een heel gedoe.
nee ik heb het op: iemand record de aflevering en zet die dan online zoals nu ook gebeurd. zodat mensen buiten de US ze ook kunnen zien.
leuke aflevering deze week zeg. Leuk eens weer team kurenai in actie te zien. Alleen arme Naruto... Wat is het? Spoiler een travestiet kikker?
Ik ben ondertussen alweer een aantal dagen bezig met het inhalen van de schade. Ben bij episode 47 beland en het is weer helemaal geweldig. Na al die fillers had ik het wel even gezien met Naruto, maar nu weer helemaal addicted. Wat een spanning en sensatie!
dan krijg je zometeen weer een saaie suffe filler (sorry dat ik je plezier bederf) maar even doorbuiten daardoorheen. Want daarna word het weer leuk
Volgens mij duren deze fillers niet zo lang. Als bij de gewone Naruto Spoiler Heb namelijk het idee dat ze je alleen een idee willen geven van Orochimaru zijn Labs/Dungeons en daarna gewoon volgens de manga dat Sasuke Orochimaru dood.
@NanoZ, Zet er ff bij dat het een manga spoiler is ^^. Hoop wel dat deze week de laatste filler ep is van dat kikker gebeuren.
Ik heb nu de game en vind hem echt tof. Wil nu ook kijken of ik de serie leuk vind. Waar kijken jullie die afleveringen?