Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Thanks! Je weet wat ze zeggen: time flies when you're having fun. Het helpt ook wel dat ik snel kan typen. ;)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    DLC Screens

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    aaaah. het lukt me niet eens het spel uit te spelen voor de DLC komt! Maar ik ga mijn best doen :cool:

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vrees dat dit mij ook niet gaat lukken! Net weer even in mijn XBOX gestopt en bleef meteen weer 2,5 uur plakken.
    Een groot nadeel van dit spel is dat je telkens wordt afgeleid en dus niet verder kan/wil gaan met je huidige quest. :D

5. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Hey ik heb er nu ruim 7 uur opzitten. Maar ik ben altijd zo verschrikkelijk platzak, wat doe ik fout? Waar kan ik items verkopen?

En die plek voor armour in Megaton is altijd dicht bij mij? Heb die robot maar stuk geschoten maar weet niet of dat verder uitmaakt?

En Zifnap bedankt voor je lijst, ga er denk ik veel aan hebben :thumbs:

6. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd fast travelen, maar houd er wel rekening mee dat zelfs de suplier daar wel eens uit zijn voorraad is(het is wel mogelijk om jouw gevonden items daar te verkopen, maar verwacht niet dat je bakken met caps binnen haalt). Je zou eventueel Rivet City nog als tweede uitvalsbasis kunnen opzoeken. Dat heb ik zelf gedaan en bevalt goed. Ik ben er zonder quest terecht gekomen en dat is juist zo mooi aan Fallout 3. Lekker zelf ontdekken. En voor je het weet heb je weer een nieuwe side-quest te pakken.

7. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @zifnap
    Een hele handige guide voor de perks. Zeker als je het spel voor de eerste keer speelt.
    Al denk ik wel dat sommige perks beter tot hun recht komen op hogere moeilijkheidsgraden van het spel. Zoals bijvoorbeeld de lead belly perk. Maar verder een mooie guide;)

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Goede opmerking Sikory. Ik had er nog niet eens rekening gehouden met de verschillende moeilijkheidsgraden. Daarmee worden sommige perks zeker handiger om te hebben. Mijn guide geldt inderdaad voor de normale moeilijkheidsgraad. Ik zal het er even bij zetten! :thumbs:

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  9. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    @ Zifnap: ook leuk geschreven, mijn complimenten!

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Eigenlijk is meer dan de helft van de Perks gewoon waardeloos, als je er echt verstand van hebt en dat ook toepast tijdens het spelen.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat ligt er maar helemaal aan hoe je het bekijkt denk ik. Sommige perks zijn beter op hogere moeilijkheidsgraden (zoals die perks die je tegen radiation beschermen), anderen hebben een hoog role-playing gehalte (passen dus mooi bij de rol die je probeert te spelen) of zelfs een hoog "coolheids" gehalte (misschien niet super nuttig, maar wel ruig om te hebben). In mijn volgende stuk komen namelijk een aantal van dat soort perks voor.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heel veel zijn er voor die sier. En er zijn er een paar die echt belangrijk zijn voor wat voor persoon je speelt.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Inderdaad... op level 2 vind ik persoonlijk de skill perks erg zwak. Maar Intense Training maakt weer alles goed. Op level 4 heb je Comprehension en Educated waar je heel veel plezier van zult hebben. Op level 6 en 8 heb je sowieso Toughness, Fortune Finder en/of Scrounger. Bloody Mess is ook een goede keuze als je eenmaal veel damage doet in combat. Andere perks hebben ook wel een nut, maar zijn of veel beperkter of zijn veel meer aan een bepaald type karakter gekoppeld. Demolitions expert bijvoorbeeld is super goed als je karakter veel met Explosieven omgaat.

En er komen nog een paar erg goede perks aan... wat dacht je bijvoorbeeld van Cyborg. ;)

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Cannabalism enzo. Daarnaast vind ik die zon en nachtperk wel leuk. Daarnaast vind ik Intense Training en Ammo Scrounger zo goed als verplicht voor elke speler.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, weer eens begonnen. Ging die kant even op naar die Nuka fabriek, moet nog maar 4 van die dingen voor die quest. Kwam onderweg eindelijk is een keer de Enclave tegen, met zijn 5'en en een robot, een had ook een missile launcher. Na een lang gevecht had ik ze eindelijk neer, loop ik verder zie ik een Raider met een missile launcher. Hehe, normaal heb ik nooit moeite en nu ging ik gewoon een paar keer dood. Zal imo wel komen omdat ik hem lang niet heb gespeeld. :D

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je komt later nog genoeg rovers met een raketwerper tegen. Vind ik een beetje stom eigenlijk. =/

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wanneer komt de eerste DLC uit en wat was dat ook alweer in een korte samenvatting?

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Even uit het hoofd, is geloof ik dit:

Operation Anchorage - 27 januari

Als speler kan je een computersimmulatie ondergaan met je personage. Deze zal je in de geschiedenis plaatsen waarin de Amerikanen het Chinese leger uit Canada proberen te verdrijven. De DLC geeft daarnaast nieuwe wapens en kleding.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En de nieuwe achievements en het nieuwe einde verhaal concept komen dus in feb. of maart? ;):x

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    heb even een vraagje :

ik zit nu in de side quest "Bloody Ties" en nu vragen ze locate the familie ik ga dan naar het huisje waar die lijken liggen en staat er activate maar dat kan ik niet ik moet iets bepaalds hebben kan iemand even uitleggen wat ik moet doen

alvast bedankt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina