Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen het spel 2dehands ophalen voor 25 euries.. Vond ik wel een redelijke prijs, aangezien ze 2dehands voornamelijk voor 30/35 euro op marktplaats enzo zijn ;)

Heb hem voornamelijk voor de multiplayer gehaald, maar lees hier veel slechte verhalen. Hoop dat het meevalt. Hier nog wel mensen die hem nog wel spelen? :p

2. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk man let niet op al die negatieve meuk, natuurlijk is het niet feilloos maar zeker een topper(en vooral met de patch die nu komt) en voor €25 moet je hem niet laten liggen.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. Er zijn problemen bij sommige mensen, maar dat maakt de multiplayer niet slecht. Hij is nog steeds geweldig!

4. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    en voor diegene die zeggen dat er veel is Lag moeten maar private spelen en als je dan nog Lag hebt is er echt wel iets mis met je Conn. of iets anders(nee, niet het spel :+)

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    wat een flutargument

6. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Als zo veel mensen lag hebben en al die mensen (of in ieder geval een heleboel daarvan) zeggen dat ze geen lag hebben in andere games dan mag je er van uit gaan dat er wat fout zit in het spel.

7. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Horde is een van mijn beste multiplayerervaringen...OOIT.... PUNT :) (goede prijs trouwens)

8. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoi allemaal
    heb vandaag de nieuwe mappen gedownload maar waar kan ik de nieuwe mappen vinden.
    van gow2 natuurlijk.

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Serieus?
    Ik zelf vind Horde een erg saaie mode. Het werd al heel snel saai, na 5 waves dacht ik al van: wie wil dit nou nog 45 keer doen?
    Smaken verschillen dus:p

10. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig wel ;) misschien hielp het ook dat ik het een paar uur achter elkaar deed met 4 vrienden, das sowieso al gaaf :)

11. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    nog een stuk bewijs dat die shotgun van geen kanten klopt! (mhm rare zin)

laat die update maar snel komen al denk ik niet dat alles dan weer ineens vet wordt.

BAN DE SMOKES!!

12. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoe het kan, maar ik was in 2 minuten in een potje. Dus snap het geklaag tot nu toe nog niet :p

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha dat heb ik idd ook zo vaak. Elk ander wapen is in die match zonder lag maar me shotgun kogels komen lijkt het wel niet aan :confused:

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ga jij nu even de twee kutste dingen zeggen die mogelijk zijn op een forum?
    Een forum is om meningen over een game uit te wisselen. Dus JA; Let vooral op de positieve én negatieve berichten. Op een forum staan meningen van een boel mensen en hierdoor kun jij zelf je mening vormen.
    Ik weet niet of je het spelv oor de multiplay moet kopen, nouja je hebt het nu al gedaan dus tsja.
    Hopelijk wordt door de patch een boel verbeterd, dan kan de multiplay wel weer Gears waardig worden. Tot nu toe vind ik de multiplay soms leuk, maar hierbij is .. Noujah 20% van de potjes leuk. En bij iets als Halo heb ik toch al snel 80% van de potjes leuk.

Ohja dat is een goeie reactie man, toppertje! :thumbs:
    'Jaah als een spel niet doet war je voor betaald, ga dan maar iets kutters doen zodat hij het wel doet'
    Is dat ongeveer wat je bedoelt te zeggen?
    Gewone matches horen het gewoon te doen. Als die té vaak lag geven (zoals bij gears het geval is), is dat gewoon SLECHT van de uitgever. Dit moeten ze fixen (zijn ze ook mee bezig als het goed is). Private matche's zijn totaal anders dan Public dus dat slaat absoluut nergens op wat je daar zegt. En het is wel overduidelijk dat het over het algemeen aan de game ligt en niet aan de verbinding van mensen.

Genoeg mensen spelen dit met af en toe onwijse lag (ik zelf ook), terwijl ze een goede verbinding hebben. Bij andere spellen doet hij het wel normaal..

Edit: Lag komt trouwens vooral omdat die game niet gewoon de mensen met de beste connectie als host zet. Slaat gewoon nergens op.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heb ik zoiets nou nooit? Iedereen zijkt erover maar bij mij is het 1 of 2 schoten dood hoor.

kies iemand met brakke conectie, speel een lagg potje wat je af en toe hebt en film het. dan krijg je dit als resultaat ja.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    jonge je ziet toch dat de kogels gewoon allemaal gelijk aankomen, dus van lag is hier totaal geen sprake! het hele schade systeem klopt gewoon niet.
    En dat jij er nooit last van hebt weten we nu allemaal wel, de rest van de wereld heeft er last van behalve jij:x

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jij bent zo onnozel. Kan dr gewoon niet meer op reageren ook

Edit: Dat was @tmffirework

18. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm Horde nu een paar x gespeeld en het is wel vet, maar geen idee hoelang ik het nog vet blijf vinden.

De rest van de multiplayer heb ik nog niet gedaan dus ook niet tegen 'menselijke' tegenstanders, maar de MP training vond ik erg statisch.. ik voel niet de vrijheid die je bij shooters als COD en Battlefield wel hebt en dat belemmert me een beetje.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Wie wil met mij Horde wave 50 halen ? Of gewoon voor de lol ^^
    Add me maar op Xboxlive: WarlordRK ! ;)

20. DonGevity NLX

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die vanavond gaan Gears of Warren? Heb een jaar lang de Xbox 360 opzij gezet, dus ik heb geen actuele vrienden meer op Live :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina