Ik kijk tegenwoordig altijd op www.animeshippuuden.com. Heb alleen vroeger op you tube gekeken en weet dus niet of ook de eerdere afleveringen op www.animeshippuuden.com staan!
Op anime shippuden staan ze gewoon allemaal achter elkaar. scheelt weer zoeken. Aflevering van deze weekw as wel weer lache zeg. Beetje jammer dat hij niet met Gamakchi gaat combinen! iets cooler zou dat eruit zien! En ik blijf me verbazen hoe het orichimaro lukt om mensen tot zich te binden die maar al te graag zijn volgende vessel willen zijn....
Heh 1080p uitvoering released op de dag dat hij aired in japan, dit gaat sneller dan DB vroeger deed.
Ik kijk lekker op die shibuuden site ofzo nu. Aflevering 25 Edit: Kijk nu aflevering 31, en vind die sakura echt schijt irritant. heeft nog niets boeiends gedaan.
Rydan Soort van spoiler maar vertelt niks over het verhaal zelf. Spoiler Sakura blijft alle 220 episodes niks nuttigs doen xD
en 1 gevecht met ino net tijdens de chuunin examens (preliminary matches). ben nu bij 51 net na die matches.
Zitten er wel bij, moet je waarschijnlijk ff aanzetten. Weet niet met welke speler je het probeert af te spelen? Zat zelf ook ff te kutten
Ach vond het wel weer mooi met dat briefje dat Naruto kreeg dat hij snacks moest halen. En toen hij in slaap viel en dat stukje ervoor vond ik ook wel mooi. En we hebben Akamaru en Hinata weer even gezien. Zie je moet de positieve dingen zien!