Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    w00t \o/

Guitar Hero 4
    900 van de 100

Muse to My Ears 30G
    You scored 222,222 or higher on the song Assassin as a Drummer

Fuck yeah, eindelijk. Expert drums is een bitch dus maar op Hard geprobeerd.

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze gehaald op Medium:p. 223K. Had 8 noten gemist. Was helemaal vergeten dat die achievement bestond.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Welke drums heb jij nou eigenlijk? :eek:

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar welke vinden jullie mooier Rockband of Guitar hero? En zo ja dan welke van rock band en waarom en zelfde geldt voor Guitar hero. En Gitaar van Guitar hero II kan niet op Rock band of wel?

5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Welke drums er mooier zijn? Of het spel zelf?
    De Rock Band ION drums zijn vet. Maar Guitar Hero is toch leuker.

6. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Guitar Hero 2 gitaar kan wel bij rockband, ik gebruik hem zelf voor alles, fijnste gitaartje van allemaal :b:

7. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Klopt, helaas is mijn gitaar een beetje erg gaar. SP activeren gaat erg moeilijk en de whammybar is stuk.

Alleen de RB drums, ik wacht op de losse drums van RB2 of GH4. Weet nog niet welke ik wil hebben, misschien importeer ik wel de ION drums.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mis je bij de RB drums eigenlijk niet een kleur?
    Oranje zou bass kunnen zijn, maar in World Tour heb je aparte oranje hihat drumpad en paarse lijn voor bass.
    Wil mijn gitaar en WT ook. Misschien dat ik hem vrijdag heb, als vanavond status eens wijzigt, anders ga ik nog maar eens mailen.

Net nog even gespeeld. Damn, wat reageerd ie de drums slecht zeg. Is gewoon bijna niet te spelen. Na een paar nummers raak je wel gewend en gaat het beter. Maar moet echt ziekelijk hard op rood slaan en rekening houden met de vertraging. 360 versie schijnt al wat beter te zijn, maar ik wacht nog wel een tijd tot er eens echt goede drums aankomen. Voorlopig houd ik het bij gitaar. Al blijft het irritant dat ie startpower niet activeert met tilt, hopelijk straks thuis wel gewoon weer met de 360 versie.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  9. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik balen zeg, heb ik world tour los gekocht omdat ik d8 dat ie ie wel te spelen zou zijn met controller, nee dus.
    en d8 je dat de guitar los te krijgen is , ook niet dus.
    is ie nou veel beter dan de guitar van deel 3 ander moet ik die zien te vinden.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb je het over het drumstel van guitar hero world tour?! Want bij mij werkt ie helemaal perfect hoor, dus of er is iets kapot ofzo van je drumstel of je doet zelf iets verkeerd.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, het is de PS3 versie (debug). Vanaf begin had drums al wat moeite, maar lijkt af en toe steeds minder te worden. Hoor van anderen dat drums (op de 360) verder wel goed werkt.

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net even Lycanthrope van +44 en What's My Age Again? van Blink 182 binnen gehaald! :cool:

13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    daarom heb ik ook 2 reserve gitaartjes gekocht toen hehe

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, is zingen nou zo lastig of bak ik er echt geen hol van?
    heartbreaker op easy voelde als BYOB op expert -.-.
    ksnap er egt weinig van

15. I Jonkie I

I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een GH3 guitar en ik zit in een stoel met mijn arm op de leuning dus de gitaar staat eigenlijk altijd omhoog. Daarom gaat mijn StarPower altijd meteen nadat mijn balk vol is. Ik vind het eigenlijk wel een beetje irritant, maar integendeel je krijgt wel bakken met punten! Vooral in Multiplayer dan pak ik alle StarPower van iedereen af:p

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind de gitaar van GH WT zo fijn, heb dus maar ff de bundel besteld bij hmv.com. Tot die tijd moet ik me maar zien te vermaken met GH3 :).

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het zingen juist het makkelijkst:p sommige nummers zijn idd heel lastig als je de tekst nie ken omdat het dan te snel gaat om te kunnen lezen, maar nummers zoals What I've done van linking park doe ik makkelijkop expert. Sta zelfs met 2 nummers in de top 300:p terwijl bij guitaar me beste ranking 127.000 is-_-

18. MisterT

MisterT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je gitaar al gekregen? Ik heb een gitaar aangevraagd maar net tweemaail een email gekregen dat ze een midi kabel hebben opgestuurd (en die heb ik al). Is dat een foutje in de mail of in hun systeem?

19. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die mensen doen vaag als je een gitaar aanvraagt. Ff op een rijtje:

20 december - Gitaar aangevraagd.

5 januari - 2x een e-mail gekregen waarin staat dat ''Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow) CMP-00013 Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow)'' is verzonden

16 januari - Weer een e-mail gekregen en deze keer is ''Guitar Hero USB Midi GHMIDI Guitar Hero USB Midi'' verstuurd.

Ik heb verder nog niks ontvangen en ik zie wel wat er wel niet allemaal naar mij word toegestuurd:emo::9

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb ook een gele cymbal besteld een paar weken terug, en krijg net een mailtje dat m'n MIDI-kabel is verstuurd :confused: Ik zie het wel...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina