Wow ga jij nu even de twee kutste dingen zeggen die mogelijk zijn op een forum?
Een forum is om meningen over een game uit te wisselen. Dus JA; Let vooral op de positieve én negatieve berichten. Op een forum staan meningen van een boel mensen en hierdoor kun jij zelf je mening vormen.
Ik weet niet of je het spelv oor de multiplay moet kopen, nouja je hebt het nu al gedaan dus tsja.
Hopelijk wordt door de patch een boel verbeterd, dan kan de multiplay wel weer Gears waardig worden. Tot nu toe vind ik de multiplay soms leuk, maar hierbij is .. Noujah 20% van de potjes leuk. En bij iets als Halo heb ik toch al snel 80% van de potjes leuk.
Ohja dat is een goeie reactie man, toppertje!
'Jaah als een spel niet doet war je voor betaald, ga dan maar iets kutters doen zodat hij het wel doet'
Is dat ongeveer wat je bedoelt te zeggen?
Gewone matches horen het gewoon te doen. Als die té vaak lag geven (zoals bij gears het geval is), is dat gewoon SLECHT van de uitgever. Dit moeten ze fixen (zijn ze ook mee bezig als het goed is). Private matche's zijn totaal anders dan Public dus dat slaat absoluut nergens op wat je daar zegt. En het is wel overduidelijk dat het over het algemeen aan de game ligt en niet aan de verbinding van mensen.
Genoeg mensen spelen dit met af en toe onwijse lag (ik zelf ook), terwijl ze een goede verbinding hebben. Bij andere spellen doet hij het wel normaal..
Edit: Lag komt trouwens vooral omdat die game niet gewoon de mensen met de beste connectie als host zet. Slaat gewoon nergens op.
Laatst bewerkt: 16 jan 2009