[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wel gaaf gemaakt :thumbs:

2. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou toch niets mooiers zijn als terugkeren naar London??? Een Snatch/Lock Stock-achtige GTA... Leuk accentje! Brute game zou dat zijn!!!!!!

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Ik denk juist dat je heel goed met de aziatische 'cultuur' de spot kunt drijven. Denk aan alle HK films, de aziatische muziek zoals J-pop, de geheime bendes en (familie) clans, de strengere regeringen, etc etc etc.

Daarnaast spelen we eigenlijk vrijwel altijd in Amerikaanse steden, en dus hebben we dat nu wel gezien. Als je bijvoorbeeld wel eens in Hong Kong of Tokyo bent geweest, dan ziet dat er toch heel anders uit, en lijkt me ook echt uitermate geschikt voor een GTA-achtige game.

Het liefst een fictiieve aziatische stad, gebaseerd op meerdere aziatische stedenm, dus het wat klassiekere oude Kyoto gemengd met het bergachtige modernere Hong Kong, en het schone Tokyo of Seoul, of wellicht betrek je zelfs Bangkok erbij met die toffe tuktuks.

Daarnaast kun je ook martial arts nu een rol laten spelen in de game, dus een verbetering van het vechtsysteem (wellicht richting Shenmue's VF systeem).

De mogelijkheden met een aziatische stad zijn eindeloos, en alleen al qua infrastructuur en cultuur zal het een hoognodige frisse wind geven. Niet alleen voor de GTA serie, maar in vrijwel iedere game spelen we in een fictieve westerse (amerikaanse) stad.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Fuck ja! Dat sfeertje zou echt heel rauw zijn

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ben ik de enige die moeite heeft met die races van Brucie? Elke keer slipt m'n auto zomaar en valt die op z'n kop/vliegt die in de fik etc en dan zit je daar zonder auto, word je aangereden door je tegenstanders ga je dood :{.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb alleen de eerste gedaan, en die won ik. Heb je normaal gesproken ook moeite in de game om op de weg te blijven!?

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ga dan in een dumptruck, sla je niet zo snel over de kop ;)

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Waar kan ik tekenen? _O_

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt dit? Ik heb het net ff gecheckt..maar ik zit op mijn derde playthrough, dus kan niet echt op het derde eiland komen zonder al die pigs....heeft iemand dit gecheckt? Klinkt erg grappig.

Karate Kid |
    *------------------------------------------------------------------------------*
    On the eastern shore of Westdyke, there is very large rock protruding from the
    water. On top of the rock is a guy practising karate moves. You can see him by
    flying a helicopter near the top of the rock, however if you get too close, he
    will commit suicide by jumping off the rock.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Hij is gewoon aan het gymmen, net zoals die gasten in het park.

12. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt. er staat er idd eentje op een rots karate te doen

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste weet ik niet, maar die man staat er zeker. Ook in SR1 had je zoon man die sprong als je bij hem kwam.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Probeer eens dichtbij hem te komen dan? :p

Ooohh, ze bedoelen natuurlijk dat wanneer je vliegt met een chopper boven mensen, dat ze in paniek raken....en dan dus van de rots jumpen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  15. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Ik doe alle races met een Sentinel, dan ben je altijd de snelste en heb je een stevige auto. Succes.

Dave

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het toch heerlijk om je huis uit te lopen in de rustige wijk lynch street. Naar het prachtige metro station te lopen en te wachten in een heerlijk zonnetje op de metro. Plek te nemen in een met graffiti vol gespoten metro, de drukte in. Een laatste blik op de buitenwijken voordat je ondergronds gaat. Dan uit te stappen bij City hall. En vervolgens een lange witte gang door om vervolgens boven te komen en de muzikanten te horen, auto's te horen en de sirenes. De wolkenkrabbers achter en de parlements gebouwen voor. Door het park te lopen naar de werk met een bak koffie.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind het alleen jammer dat Central Station er niet inzit, in ieder geval niet waar je binnen in kan. Punten al besteld voor de content, ben benieuwd. :)

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig, ik probeer ook altijd de Sentinel te vinden maar als dat niet lukt moet je het met een andere doen. Het is me in ieder geval gelukt, net voordat ik hem op de post deed :+.

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe af en toe een dag gewoon lekker rondlopen en rondrijden op normale wijze is heel vetjes idd. _O_ De dialogen zijn vaak geniaal en tijdens een relaxt taxiritje kun je mooi de sights zien. :thumbs:

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    wat blijft politie agentje spelen toch leuk:p
    vandaag maar ff een politie auto gejad en mensen gaan bekeuren(lees vermoord):p
    ook ff wat stunt jumps gehaald.
    moet nog 1 cheat blocked achievement

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina