[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet echt handig. De meeste worden toch gebanned om een reden, domme ikea spambots, vervelende members die lopen te ******en en dit zoveel mogelijk doen op zoveel mogelijk plekken. Nu is Aernhem een uitzondering waar gewoon redelijke discussie mee mogelijk is. Het lijkt me handiger dat de ontvangen gewoon zijn mail leest :+.

Edit:

U hebt gezocht op het woord: kan·ke·ren
    RESULTAAT
     kan·ke·ren kan.kerde, h gek.an.kerd voortdurend mopperen

Wel in de van dale, niet op xbw :x

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee ****** is namelijk een slecht woord voor de kinderen van onder de 16 die op xbw komen, en wel dagelijks tegen hun vrienden dat woord zeggen ;)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Door dat woord te blokkeren ontnemen we van sommige mensen inderdaad hun complete woordenschat. :eek: Dat het wel in 'de Van Dale' staat is mooi, maar op XBW hoeven wij het niet te zien. :)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dan krijgen ze inderdaad beide een straf.......
    Maargoed ook hier kun je over door blijven gaan, het is duidelijk dat jullie "bemoeien met je eigen schijts" en "wat ben je aan het janken" van een geheel andere orde vinden dan "rustig pik"., dus nu weet ik hoe ik in het vervolg op anderen kan reageren zonder daar een waarschuwing voor te krijgen (of werkt het zo dan weer niet......)

Blijkbaar verschillen we hier van mening, want het ging jullie toch echt om "rustig pik" wat dus volledig verkeerd wordt begrepen wat ik aantoon door te laten zien dat woord tegenwoordig gewoon gebruikt wordt in niet-onvriendelijke toon... maar blijkbaar vallen zulke dingen slechts van één kant te bekijken..

:lol: Dat was idd niet zo'n subtiele grap.
    En "ik heb niets anders van je verwacht" vind ik nou niet het voorbeeld provocerend uitlokkend.. Wat zou ik daarmee kunnen provoceren wat zou ik proberen uit te lokken? Ik geef alléén aan dat ik niet anders van Kevf had verwacht..
    Daarnaast zou een moderator zich nooit moeten laten provoceren/uitlokken.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Idd, want moderators hebben geen gevoel.
    Het zijn van die sjieke robots in aluminiumpakjes die een compleet forumwetboek naast zich hebben liggen terwijl ze zich aftrekken als ze weer iemand kunnen bannen.

Oh.. wacht..

(Ik reageer overigens niet op de rest en dat ga ik ook niet doen. Daar mag onze Matrixman (oh wacht, matrix, computers.. woohoo!) mee doorgaan ;))'
    Edit: Ik voel me op de een of andere manier verplicht om mijn post uit te leggen, puur omdat ik weet dat ik, of anderen, er op zullen worden aangekeken omdat het niet wordt begrepen.
    Ik ben het met onze Matrixrobot eens dat Moderators zicht nooit moeten laten leiden door gevoel! Bad moderator!

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Over het contact; vind het knap als ik wel zo reageren op msn, mijn xbw-mail is namelijk niet mijn msn account. :+ Over de mail; niet tegengekomen helaas, zou kunnen dat hij in mijn junk is gekomen. Mocht je binnen 2 dagen geen reply krijgen van een mod/admin, probeer dan een andere mod/admin te contacteren. Dan wordt de mail gewoon even in het modhok neergegooid en krijg je alsnog antwoord.

Over je ban; Gezien je geschiedenis, waarschuwing, OW, 3 dagen ban, maandban, ben ik mild geweest. Wil je niet gebant worden moet je niet reageren wanneer jij denkt aangevallen te worden. Dan report je de post, en beoordelen wij het. Je moet goed beseffen dat je niet iedere keer weer dezelfde kans hier krijgt, als je keer op keer in ruzies terecht komt worden de consequenties voor jou groter.

7. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Held _O_

(Sorry voor de off-topic maar het was zo moeilijk om hier níet op te reageren :+)

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Psst, dat kan in het geniaalste topic quotes topic ;)

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Sarcasme of Schizofrenie? De eerste duidelijk Sacrasme.. de tweede zou het dan ook moeten zijn..
    Zonde had wel een serieuzere reactie verwacht van een "moderator".
    Dat je een mens met gevoelens bent hoeft niet te betekenen dat je jou gevoelens toepast op een bepaalde zaak.
    De rechter; Ja mevrouw, u krijgt 4 jaar gevangenisstraf voor het die klap die u henk gaf, henk is namelijk de zoon van een kennis van mij...
    Mevrouw; ach ga toch weg meneer de rechter, wat bent u een slechte rechter
    De rechter; nou dan doen we er toch nog even lekker een paar jaar bij.
    :+

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar moet Henk dan niet ook een straf krijgen? Want hij was er ook bij betrokken!

(sorry :+)

Je hebt inmiddels je antwoord van Orc, Kevf is er dus niet voorlopig. Dus tot die tijd kunnen we ook vrij weinig meer doen. :)

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Als hij ook een klap uitgedeeld heeft........
    (nu graaf je min of meer je eigen graf.......)

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Wat doorgaat voor een geintje tussen JeePee NL en God's Gamer, neem jij nogal serieus op. De GM is wat dat betreft iets losser dan de rest van het forum. Als je daar niet goed tegen kan of geen onderscheid kan maken tussen een serieuze reply of een geintje, dan is dat simpelweg jouw probleem. Niet dat van de mods/admins en andere members.

Jij deelt daar imo de eerste 'klap' uit. Kijkend naar je geschiedenis aan eerdere 'overtredingen' en waarschuwingen is de uitgedeelde ban terecht. God's Gamer had het ook anders kunnen brengen. Als hij vaker op deze manier zou hebben gereageerd, dan zouden we hem ook heus wel een waarschuwing/ban hebben gegeven.

Wat mij betreft hebben wij e.e.a. nu voldoende toegelicht. Wellicht dat Kevf nog wil reageren zodra hij weer terug is in NL.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad.. voldoende toegelicht.. komt op mij meer over als "we hebben toch wel gelijk".. dit is dan imo dan ook niets meer en minder dan idd een klaagbak, even klagen verder wordt er toch weinig meegedaan. Maargoed einde discussie wat mij betreft, ik geloof het allemaal wel.... heeft toch geen nut.
    Als adminstrator/moderator zou het vleien als je zou zeggen; je hebt bij nader inzien inderdaad gelijk, ook GG is té ver gegaan en zal een warning krijgen. Maar heb het idee dat hier teveel het eergevoel een rol speelt, zonde maar het is niet anders.

Heb iig mijn woordje kunnen doen in de klaagbaak, misschien dat diep van binnen er toch verandering is gekomen bij de desbetreffend mods/admins en in het vervolg op zulke situaties beter gemodereerd zal worden.:thumbs:

Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Die draai mag jij er aan geven als je dat prettig vindt. :)

Dus alleen vanwege de ene laatste zin in mijn vorige bericht, heb je besloten niet inhoudelijk meer in te gaan op de rest van mijn bericht? Dat stukje over een geintje tussen GG en JeePee NL? Waar jij later onnodig serieus op ingaat?

Wat GG betreft, zal de toon van jouw bericht voor hem waarschijnlijk wel de aanleiding zijn geweest om zo op jou te reageren. Niet dat ik dat goedkeur, want hij had het namelijk beter kunnen rapporteren (geldt trouwens ook voor jou). Mensen met een geschiedenis aan waarschuwingen, OW's en bans krijgen bij een nieuwe overtreding nu eenmaal sneller een straf opgelegd dan iemand die minder of zelfs helemaal niets heeft uitgehaald. Persoonlijk had ik in zijn bericht wel even een mod-edit geplaatst om hem te verzoeken voortaan te rapporteren i.p.v. fel te reageren. Maar goed, dat is mijn mening.

Dat GG ondanks jouw bijdrage in deze thread 'weer' ongestraft wegkomt, heeft overigens niets te maken met ons 'eergevoel'. Wij hebben er namelijk geen enkel belang bij om koppig te zijn en even iemand lekker tegen te werken en de ander te matsen. Stel je voor dat een mod/admin hier toe zou geven dat hij een situatie verkeerd heeft ingeschat! :eek: Jij wil blijkbaar heel erg graag zien dat GG van ons alsnog een waarschuwing of iets dergelijks krijgt. Kijkend naar deze situatie vinden wij dat niet noodzakelijk. Wij nemen het echter wel mee voor een volgende keer

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hou het zelf graag eerlijk :thumbs:

Moet ik hier op ingaan?
    Als ik tegen een maat van me, die hier zit, die een donkere huidskleur heeft op het forum voor de grap zeg;
    O weer zo'n luie neger, altijd weer die zwarte die onze samenleving naar de knoppen helpen.

Voor hem en mij is het misschien grappig.. maar wel degelijk aanstootgevend voor de rest van "donker XBW".

Voilà

Je formuleert het verkeerd; ik wil niets ik vind echter gerechtigheid wel op z'n plaats.

Laatst bewerkt: 17 jan 2009
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom mogen er geen 'opsom-topics' zijn op het forum eigenlijk . Vind het jammer dat deze is gesloten. Vond ik wel een leuk topic, dat soort topics vind ik eigenlijk best interessant. Same met oa Moeilijkste level topic, lievelings moment uit een game enzovoorts. Is eens anders dan standaard lullen over een game in een topic. Zolang mensen hun mening maar onderbouwen zijn er toch geen problemen ? In ieder geval, zo zie ik het dan hé.

Ik vraag het maar hier, weet niet waar anders. Nieuw topic is een beetje onnodig, heb niks tegen de modjes hoor :+

17. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Op som topics zijn alleen uitingen van iemands voorkeur of wens en hebben geen informatieve inhoud.

Zo het zelfde zijn als een krant die alleen lijsten publiceert en geen nieuws , leuk om 1 x te lezen maar veder nutteloos

Vandaar dus....

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar het lievelingsmoment in een game is dan toch ook een opsom topic? In dat topic wordt ook alles wat beschreven wordt onderbouwd met argumenten enzovoort. Waarom die dan open laten en dat andere topic sluiten?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat die van mij is. :+:cool:

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    och, daar gaat je Starmember titel:+

Deel Deze Pagina