Oblivion, San Andreas, Vice City en Gears of War 1 komen een heel eind in de richting denk ik. GTA's veel met een maat gespeeld, zoveel in gekut op vliegvelden en shit. Gears of War vaak bij maten en op LAN marathons en ook gewoon veel thuis multiplayer en campaign heel vaak gespeeld
Forza2 Call of Duty 4 Oblivion In die volgorde. Verder op de PC Counter Strike Source ook helemaal kapot gespeeld online. Waarschijnlijk top of the list met PC meegerekend.
Om maar eens ff te beginnen: Final Fantasy; VII, X, XI(deze zeker!) XII. GTA; SA, VC, IV. Gran Turismo's. Half Life. Mario kart's. Mario Party's. Allemaal zeker dikke 100+ uurtjes! Zal er ook hier en daar nog wat vergeten zijn
Ik vergeet trouwens Driver 1 en 2. Die waren echt wow. Voor al die eerste, eerste paar dagen wist ik niet eens dat je wat anders kon doen dan de story mode, dat begin stukje in die garage was echt klote. Heb dat dan ook nooit gehaald, maar die free roam was zo super. Op je gemak rijden in San Francisco en Miami. Daarna kwam Driver 2 misschien nog wel veel leuker. Ook daar vond ik de missies moeilijk dus ging gewoon free roamen. En daar kon je uit je auto en andere auto's stelen, en dat in 3D. Dat was echt zo ongelofelijk vet!. Wat was dat heerlijk om in Chicago en Havanna te rijden, echt te veel gespeeld. Mijn vrienden vertelden me ook altijd dat ik naar die pond moest gaan in een bepaalde tijd in Havanna om naar een andere stad te gaan. Zo vaak gedaan, nooit gelukt. Driver heb ik altijd enorm vet gevonden, echt héérlijke games waren dat. Ondank de slechte reviews vond ik Driver 3 ook erg vermakelijk maar zeker niet de 100 uur gepasseerd. Hopelijk komt er eens een Driver 4. En hoe kon ik Pro Evolution Soccer 5 vergeten, die echt helemaal kapot gemaakt. Beste footie ooit en zie dat toch ook niet snel veranderen.
Ben zelf Pro Evolution Soccer 6 vergeten, had een keer een spel voor de pc gekocht en helemaal grijs gespeeld. Kon niet online, maar ik had een geheugenstickie waardoor ik de kitserver erin kon zetten. Op een gegeven moment de hele Nederlandse competities met alle stadions en bijna alle gezichten. En natuurlijk Mariokart Double Dash, ik ging een console kopen en het werd een Gamecube omdat die dan helemaal van mij was. Kreeg er Mariokart bij en dat was niet zo cool, want ik wou Fifa. Kreeg ik van me pa Fifa en dat een tijdje gespeeld. Toen maar is Mariokart gespeeld en wooow dat was verslavend. Heb echt zoveel ontdekt in dat spel samen met me broertje en zus. Dat was echt geweldig!
Tony Hawk 2 op de Playstation heb ik toendertijd helemaal uitgespeeld, alles gehaald met alle characters, secret characters, alle gaps, etc Dus ik gok dat ik ongv wel in de buurt van 100 uur kom met die game =)
Oja tuurlijk ook nog Tony Hawk Underground 2. Altijd samen met een vriend en mijn broertje en dan maar scores halen van miljoenen. Geweldig.
counterstrike. ontelbaar uur. testdrive unlimited. 120 uur schat ik. worldcup 98: hele zomer van 98 avonden achter elkaar gespeeld.
Dat waren nog eens tijden . Wel zin om weer eens zoiets op te zetten als er weer een goede racetitel uitkomt.
Halo: Combat Evolved, eigenlijk alleen maar multiplayer gespeeld. Heb die bijna 3 jaar gespeeld ofzo. En dan ook nog super lang elke dag Gewoon in het weekend de ochtend opgestaan en tot de middag een paar uur lang in een match gespeeld voor 1000+ kills Dan weer nieuwe match, en ga zo maar door !
geen enkele console-game denk ik. Maar op de PC daarentegen: Football Manager 2005 Football Manager 2006 Football Manager 2007