Mooikes dan gaan we los om 7 uur vanavond. Met een beetje mazzel moet ik dan morgen wel prestige 2 gehaald hebben
Ik doe graag mee, want moet hem ook nog hebben. Ik ben alleen vanavond weg. feestje. Rest vh weekend ben ik er. PS. vanacht trouwens ook met die double XP actie Voeg me maar toe zou ik zeggen
Dus: - WarlordRK - BEAST Fieldhouz - ferronn - votingwhacker Reserve of als we nog een extra x willen: - FHFreak
Goed, ik kan NU en ik kan eigenlijk het hele weekend OMGOMGOMG net weer geprobeerd met randoms die achievement te halen, aan het eind van de missie had ik weer de meeste punten, quit die gast WEER, waardoor ik WEER die achievement misloop. Dit is gewoon een achievement die je inderdaad met friends moet halen, anders is het onmogelijk
Ik heb al 1000 GS. Ik moet alleen nog 10th prestige maar die ga ik denk ik toch niet halen. Voor zombie at me: Gamertag: I Jonkie I
Gewoon een korte missie starten en rushen en kniven. Van te voren afspreken is gewoon lame... Als je de CE hebt en dan ligt het nog aan welke gametype je speelt.
En het op regular doen en dan de hele tijd rushen en knifen is niet lame? Iedereen die mee wilt doen kom nu online en voeg me toe!
Dat was een tip om hem 'legaal' te halen....het is idd niet zo lame als van te voren afspreken, maar goed iedereen zijn eigen feestje
Hetgeen waar ik vooral blij om ben, is dat de Roundhouse Glitch totaal weg is En ook de andere glitches, maar de Roundhouse glitch was volgens mij toch wel één van de bekendste.