Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    OPM heeft een review. Iemand postte het cijfer.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    "They said it was more classic and innovative than Soulcalibur IV."

Nou, da's een prestatie...

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze het gewoon wilde vergelijken met de meest recente high profile fighting game.

4. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Was Sagat zo sterk dan? Vind hem persoonlijk niet heel erg fijn om mee te spelen en daarnaast vind ik dat er zat betere zijn. En wist niet dat er destijds zoveel verschil tussen Ryu en Ken was.

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    in de originele super turbo kon je van elke character de de super turbo versie, en een oude versie kiezen. O.Sagat (oftewel) old Sagat was echt heeeeeeeeeeeeeeel sterk door een verschikkelijk goede fireball lockdown en overall dmg. al had hij geen super en kon hij geen throws techen. En in deze versie is hij nog bij de top, maar ietsje minder als vroeger.

6. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen die SF4 gamenight van 1up wel eens online zetten. Ik wil eens wat nieuwe coverage in plaats van de gewone gameplay beelden. Als je jezelf verveelt en je van de F5 knop houdt: http://www.1up.com/do/club?clubid=116812 :9.
    Nog een klein weekje en dan kan ikzelf ook terug beginnen hoop ik...
    Nog een mooie quote van iemand, voor mensen die nog twijfelen tussen pad of stick:
    Die tournament edition zal nu wel niet direct cheap aanvoelen denk ik maar als de stick niet kan vastzetten, verpest je het toch een beetje voor jezelf.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  7. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    @ Shagoe

Je kan nog wel even wachten als de stream pas om 5. p.m begint. Dan kan je beter morgen kijken.

8. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tourney stick kun je zelfs vastschroeven aan een tafel, als dan al niet stevig genoeg staat :9

Edit: Las ergens dat de pads voor de UK alleen beschikbaar komen met de art van Ryu, Ken en Chun-Li dus geen Akuma en Blanka :mad:. Vrees dat dit dan ook voor Nederland zo is.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou wel zuur zijn want ik wilde die Akuma kopen...

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Heb nu een pre-order van

+

kost wat, maar dan heb je wel wat :) (Alhoewel het samen iets meer is dan die Tournament Stick)

Is er toch nog steeds? Ryu z'n attacks zijn sterker, terwijl Ken's attacks juist weer wat sneller zijn. Akuma is daarentegen juist weer de balans tussen deze twee.

11. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    het verschil tussen ryu en ken is anders. Hunverschillende special moves hebben gewoon andere properties, niet alleen snelheid en dmg maar startup/recovery/invincibility. andere supers en ultras.

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ken heeft zich meer gefocussed op de Shoryuken terwijl Ryu meer van de Hadokens is. Dat zie je later ook terug in de specials.

13. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Kan dr in de start post geen battle systeem komen zodat we een keer een grote tournement kunnen houden onder xboxworld?

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel vet zijn ja :)

ben blij dat ik toch nog heb gewacht op street fighter IV. want ik was van plan soul calibur IV te halen omdat ik een fighter wou. maar ik had dus al zo mijn vermoeden dat dat een buttonmasher ging worden. en gelukkig is dat bij street fighter totaal niet het geval en is ook elke character anders qua spelen zoals ik gewend ben.

15. JinKazama

JinKazama Chunli's shoe-shiner

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet bij mij in de winkel een devkit te leen gehad om de game te proberen en even wat potjes te spelen. Vette game hoor... ook veel beter dan de versie die ik in Leipzig had gespeeld (dit is de TGS versie). Echt een topgame, in het begin een beetje clunky met combos maar later ging het helemaal top :thumbs:

Ik heb wat filmpjes, zal kijken of ik het kan posten.

16. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan! Laat de filmpjes maar komen!

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik had net gcshop en wat andere sites gemailt over die pads..
    de meeste sites krijgen ze wel binnen maar je kan nergens de pads zelf kiezen omdat ze willekeurig worden uitgeleverd en dus zelf niet weten welke ze binnen krijgen..
    dat is wel jammer..

18. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon ff ruilen met gasten van dit topic als je eentje echt niet wilt.

19. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Bij welke winkel werk je?

Kareem, heb je nog meer sites van goeie sf4 spelers. Ik heb de 2 kanalen van youtube die je gaf meer dan genoeg gezien.

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  20. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina