is goed. er was al eens eerder iemand die een valse uitslag had doorgegeven, waar kan je je laatst gespeelde potjes terugzien..? edit:// de andere telt denk ik niet aangezien hij leavde..? Team Played Score Opposition Player/CPU Galatasaray SK 4 - 0 Rangers Seqq11 Portsmouth 1 - 0 Tottenham Hotspur GoLd Mvi Liverpool 2 - 2 France Ditmais http://www.easportsworld.com/en_US/profile
Fuck, jij post snel. Was net bezig met mijn scores aan het photoshoppen, ok ik geef toe. Verwijder me van toernooi.
sorry ik was aan het eten ik kan nu wel. Manchester City - Galatasaray 0-1 44' Nonda Galatasaray - Manchester City 1-0 3' Lincoln
Slap hoor. Ik ken mensen die niet tegen hun verlies kunnen maar dit slaat alles. Je kan wel zeggen dat je een kut team had, maar Galatasaray (viktortjeoo7) is ook bepaald geen Man utd. Morgen ochtend/middag zet ik even alle scores er in met standen enzovoort. @ alpine, sorry dat ik niet heb gereageerd. Heb morgen de hele dag om te spelen!
Ik weet wel zeker dat ze beter zijn. Maar om daar een 4-0 verlies op af te schuiven en dan nog liegen.
Ik bedoel dat Rangers beter is dan Galatasaray he Gala heeft maar 2 80-ers.. Maar ja ik ga prima dus prima
Ik begrijp dus dat ik de Rangers met 2 verliespartijen overneem. Tegen wie zou ik dan verloren hebben? Want dan weet ik tegen wie ik nog moet spelen.
Ho shit Nethris, wat ben jij triest zeg. Zeker een schaamte voor alle Fifa 09 spelers. Wat nu, wie neemt zijn plaats over? Ik zal je ook even toevoegen Viktor.
Schalke04 (Ralluf) 7-0 Sevilla (Arius Nl) Sevilla 1-2 Schalke04 Waren leuke wedstrijden! 2de wedstrijd maakte ik de kansen niet af, en kwam ik door de 1-2 nog even in de problemen.