Ok is goed, had het nog aan je gevraagd want Wohoo heb al 7 punten Jij hebt echt geluk man ik 2 - 0 voor en dan scoor jij er nog 2 Ik heb precies hetzelfde als Lyon, als ik volgens mij nog 1 win dan ben ik zoiezo door
Galatasaray - Valencia 3-2 20' 1-0 Lincoln 72' 1-1 Joaquin 75' 2-1 Baros 80' 3-1 Nonda 90' 3-2 Joaquin Valencia - Galatasaray 1-2 20' 1-0 ? 43' 1-1 Baros 80' 1-2 Nonda waren wel spannende potjes, ik raakte 2 maal de paal, het 2de potje had misschien anders kunnen lopen. Overigens vind ik Galatasaray wel het slechtste team. gemiddeld niks boven de 80. Dat geld ook voor Celtic en Glasgow Rangers. Ik werd ook continue door de verdedigers weggebeukt maarja.
De 1-0 was van David Villa. Het was erg spannend ja. Ik snap niet hoe je het doet maar telkens staan jouw aanvallers zo vrij dat ze net achter de verdedigers staan dat je een lange bal kan geven waardoor een 1 op 1 situatie ontstaat.. Iets met custom tactics?
Ik vind eigenlijk dat jij, degene met Celtic en Glasgow Rangers een andere team verdienen. En trouwens Viktor wil je zo een potje tegen mij voor de lol?
nee dat vind ik ook weer niet, eigenlijk moet ik niet zeuren want ik doe het wel aardig, maar ik zeg het maar even voor de volgende keer en nee Dazlin, ik heb in al me potjes tot nu toe alleen maar me spits gewisseld voor Baros, verder heb ik helemaal niks veranderd, ook me formatie niet
Waren leuke wedstrijden, ik wist dat de 2de wedstrijd heel anders ging worden. Denk dat we onze wedstrijden, wat we gewonnen hebben, ook wel verdient was. 2de wedstrijd kwam ik niet echt goed in de wedstrijd, na de 2-0 kwamen er wel een aantal kansen voor mij, maar echter zonder resultaat. Zijn altijd leuke wedstrijden tegen jou! Oja, colingaming, wanneer kun je?
Aston villa 0 - 6 Weder bremen Jezus wat een fucking blunders ff op een rijtje: - Keeper paast niet, hij loopt tegen mijn keeper het goal in - Ik paas naar verdediger, hij onderschept 2x of zelfs meer - En ze waren eigenlijk alle 5 blunders behalve 1 die hij van de 16 meter gebied erin schoot Robin, ik wil die andere wedstrijd liever 's avonds spelen want dan speel ik echt veel beter.
Celtic 4-0 Atletico Madrid Celtic eet Atletico Madrid op.Boruc had een patatje kunnen halen want kreeg in de hele wedstrijd maar 1 schot die offtarget was 15e Nakamura 1-0 33e Vennegoor of Hesselink 2-0 57e McGeady 3-0 69e Brown 4-0
Of je nou goed of slecht speelt met zon team ben je gewoon een kanshebber om te winnen met dit Toernooi (Atletico Madrid) mijn team is net 4 ster
Ja bedankt voor de informatie wat wil je hier mee zeggen? Fifa is een kwestie van skills en niet alleen kwaliteit en skills heb ik niet.
Ik wil daar mee zeggen dat als jij een bal naar voren ramt en hij komt bij je spitsen terecht dat het gewoon een doelpunt is omdat Forlan/Aguero veel sneller dan mijn verdediging is . Gelukkig had me opstelling gefixt want nu hielden ze hun voor hun van plaats naast hun
2-0 verloren en 0-0 tegen PROEVOGAMER 6 maar kk lelijk zijn overtreding in de 75ste minuut. alleen af op de keeper...