Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Voor mensen die het nog niet wisten:
    Heb vandaag de demo gedownload en op een schijfje (cd-rom) gebrand. Werkt perfect, engelse versie, omgebouwde xbox NIET nodig.
    Edit: deze link is het beste:
    http://digiex.net/games-downloads/768-resident-evil-5-demo-download-xbox-360-a.html

Zorg er wel voor dat je internetverbinding ontkoppeld is en dat je de hele "content" map op schijf brand. Wanneer je de schijf in je xbox duwt staat de demo in je gamelibrary. Succes!

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  2. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht wel tot hij op xbox live staat

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg jij hem speelbaar?
    Ik heb alles goed gedaan, maar als ik de disc erin stop en naar Game Library ga staat hij er 1 sec tussen en dan verdwijnt ie gelijk weer. Supervaag.
    Wel van Live afgemeld, gewoon gebrand op DVD als UDF en een keer als ISO.
    Gewoon de map Content \ 0000000000000000 \ 434387F2 \ 00080000 \ DFE89B7AB645A93E17B12DA7D91588B3255A343 , maar helaas doet ie het niet :mad:

4. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn meteen even proberen!!!

5. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je de computer opnieuw opgestart nadat je hem van de ether hebt gehaald? Misschien nog een keertje proberen. Er moet een file van zeker 480mb op staan.

6. emieljongh

emieljongh umbrella corp

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag de demo van resi 5van internet gedownload op een schijfje gezet je internet van je x-box afhalen schijf er in en je kan de demo spelen echt een super game.. thanks kenman voor de tip (hahaha)

Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  7. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vet die demo. Ongelofelijk mooie graphics_O_:thumbs:

8. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    26 januari is het zover, dan is de Resident Evil 5 demo exclusief te downloaden op de xbox 360 (ondanks dat bijna heel Japan die demo al speelt en enkele van jullie via omweggetjes). Een week later is hij te downloaden op PSN volgens http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=204

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuwe video:
    [gt]44413[/gt]

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Erg vet gedaan! Bij die boot!!! whaaaat?!

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Collector's Edition

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Paar vraagjes:

1. Word deze game echt zo eng en adrenaline pompend als ik denk dat die gaat worden?

2. Moet je veel puzzelen of kunnen we ons nu iets meer richten op het afslachten van zombies en de verhaallijn?

3. Volgt het een beetje een redelijk verhaal en of we nog wat komen te weten of Umbrella of Alice of hoe die griet ook maar heet?

P.s. Aanvullende informatie is zeer welkom! Bij voorbaat dank!

13. FuSionZ

FuSionZ Guest

Lolz en wie wilt dit hebben?

14. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand of er ook een co-op functie op deze game zit?

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wat jij nu vraagt is waarschijnlijk één van de belangrijkste aspecten van de game, als je ook maar 1 gameplay filmpje hebt gezien dan zou je het weten.

16. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb een hele trage internet, dus kan ik niet kijken.... gewoon antwoorden of reageer er anders gewoon niet op aub. Edit: ik ben er al achter dat het wel kan via iemand die een stuk minder geheimzinnig is dan jij.

Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  17. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien omdat het een van de domste vraag is die je kan stellen? :+ Deze hele game draait om de co-op, dus als je dat niet weet heb je je niet eens een heel klein beetje verdiept erin. De reactie van de persoon boven mij is dus niet zo heel erg raar. Alhoewel die wel alsnog had kunnen zeggen dat het wel in co-op kan.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    @Yellow 13:

1. Word deze game echt zo eng en adrenaline pompend als ik denk dat die gaat worden?

Is dat een retorische vraag? RE5 is nog niet uitgekomen, dus niemand kan op die vraag antwoord geven. Tenzij jij al een review copy hebt?

2. Moet je veel puzzelen of kunnen we ons nu iets meer richten op het afslachten van zombies en de verhaallijn?

Bij de nieuwere REs gaat het vooral om de actie, maar puzzels komen ook af en toe voor. Waarschijnlijk moet je bepaalde items vinden of blokken duwen enzo. Ik denk niet dat het echt vernieuwend of spannend zal zijn op dit vlak.

3. Volgt het een beetje een redelijk verhaal en of we nog wat komen te weten of Umbrella of Alice of hoe die griet ook maar heet?

Ik zou het niet weten. Zijn er al zoveel story spoilers uitgelekt op het internet dan?

P.s. Aanvullende informatie is zeer welkom! Bij voorbaat dank!

Informatie genoeg in deze thead en op het internet, zoals bij Gamespot.

Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Tja, als je iets niet weet vraag je het gewoon. Ik vond het gewoon een rare vraag aangezien zoiets extreem makkelijk was te vinden online, en als je de openingpost had gelezen.

Die nieuwe trailer is trouwens echt top.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina