Lord of the Rings: Conquest

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 mei 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee man. Daar waren alle personages hetzelfde, had het vechten minder punch. :eek: Maar goed, over Conquest. Hm.
    Heb 'm nog niet gespeeld, wil het wel. Maar denk niet dat het een goed spel is. 8)

2. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is ook een must voor mij, altijd al fan geweest van van trilogy en heb return of the king ook kapot gespeeld:)

wat is de rpijs voor deze game, gewoon zoals de andere rond 65 euro?

prozaxx :)

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hulde _O_ Die game vond ik ook echt gaaf!!

Die is er toch al voor de pc :+

www.budgetgaming.nl ;)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek::eek::eek: FO SHO??

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Amai, n'en Belg! Ik hene nun tip voor u.

Je bericht in het cursief plaatsen is nergens voor nodig. ;) En je hoeft niet je naam onder je berichten te plaatsen. Als je dat wilt, mag wel hoor, maar iedereen ziet je naam toch al staan? :)

Het spel heeft een adviesprijs van rond de €65,- , maar bij speciaalzaken of via het internet kan je vast wel goedkoper vinden.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb hem toch maar mee gepakt. Ik moet toegeven, die trainingsmissie (Plus 5GC Achievement), was handig maar niet erg duidelijk of gericht. De eerste missie waarbij je vecht in Helmsdeep (Lees: Je kan pas bad campagne doen als je de goede gedaan hebt) vond ik best wel tegenvallen. Ik heb een vermoeden dat dit de hele game zo doorgaat. Ren hier heen, hou het 1:30 min vol, ren dan naar beneden en hou die toorts Uruk Hai bij de muur vandaan. Zelfs op casual heb ik dat met moeite gedaan. Weten jullie hoe dat komt? Omdat de camera te ruk voor woorden is. Als ik naar links wil met de analog sticks, dan gaat die naar rechts. Beetje zoals bugs in race games het wel eens doen. Ik heb dat namelijk al eens meegemaakt in Forza 2 en Gran Turismo 4 en het ligt niet aan de controller kan ik je zeggen. Anyway, de camera is ruk. Ik stoor mij nog het minst aan de graphics en al helemaal niet aan de tussenfilmpjes met beelden van de films. Ik stoor mij echter aan EA en roep mensen op geld aan mij te doneren voor wellicht te zoveelste impulsieve aankoop. Ik heb daarentegen nog maar een missie gespeeld, maar zelfs Two Worlds vond ik nog epischer dan dit. ;):)

7. Black_Mandrake

Black_Mandrake Long Live Rock Music

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net!
    ik heb hem nu een uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat het
    best wel een gave game is, het is niet een REUZE GOEDE game,
    als je LOTR fan bent kan ik je LOTR:Q wel aanraden.
    Over de Gameplay: Tja er valt niet echt veel over te zeggen,
    ik zie op heel veel plaatsen staan ADVENTURE game maar het is dus echt een HACK 'N SLASH, dus de gameplay ook: Ren ff daarheen hak wat gastjes neer en houdt het een minuutje vol, Niks Extravagants dus ik vind dat die prijs waar ik hem nu voor heb gehaald echt eventjes een of twee tientjes omlaag moet.

P.S. Ik heb ook het idee als je er lang mee wilt doen hem net zoals mij gelijk op Heroic moet zetten! :)

Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  8. Black_Mandrake

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Tricker LOTRO (MMO"RPG") bedoelt.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Sorry dat bedoelde ik ook....

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een kutspel is dit zeg!
    Ik vind er niks aan!

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :{

12. Black_Mandrake

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu door de good campaign heen op heroic, 't is inderdaad erg linieare gameplay...
    hier een paar pics die ik gemaakt heb met m'n mobiel:
    (niet echt geweldig want ik heb geen HD TV)

The Black Gate:

Fields of Pennelor:

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Singleplayer lijkt me totaal niks aan........
    Maar die online multiplayer demo was zooooo vet eigenlijk dat ik nog twijfel is online verder ook tof?

14. Black_Mandrake

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik helaas niks over zeggen :mad:
    ik zit al een tijdje met xbox silver opgescheept..

15. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    De game krijgt echt maar een 5.5 gemiddeld!!
    En die online multiplayer demo was supervet....
    wat klopt er niet?.. zal wel vooral door eentonige singleplayer afgekraakt worden

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En korte single player ook. Heb de game een avondje gespeeld en ik zou em ook niet veel hoger geven. Wat een eentonige meuk zeg =(

Toegegeven, ik heb de multiplayer niet gechecked.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nja de multiplayer bij de demo was best gaaf.
    Weer is wat anders dan dat eeuwige "geschiet" veel combat's en totale chaos maar ook veel samenwerking. Ik had al verwacht dat de singleplayer niet veel was... maar neem nou de singleplayer van battlefield 1942 ... dat was ook 3x niks maar door de multiplayer werd bf1942 een dikke hit

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hmm, gisteren een aantal missies gedaan die niet bijster moeilijk waren, maar eerder wat frutrerend. Ik ben tijdens het gevecht met die Balrog een aantal keren dood gegaan met Gandalf, maar ik kon daarna dood leuk alleen maar een klein stukje lopen/rennen om het beest alsnog weer met Gandalf af te maken. De stemmen in de game zijn een drama, maar blij toe dat Weaving de tussenfilmpjes doet en niet zo schel stemmetje als je iedere keer tijdens de missies hoort.

Iemand een idee hoe de tussenfilmpjes in zijn werk gaan bij de Bad Campaign?

19. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die demo gespeeld
    lelijk, simpel en saai
    multiplayer sloeg eerlijk gezegd ook nergens op

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog niet geprobeerd, probeer toch altijd in een game eerst de SP uit te spelen. De enige game waarbij ik dat niet gedaan heb was Bad Company aangezien die heel vet online is. ;):9

Deel Deze Pagina