FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien was het de nummer 1 die lonely boven aan staat
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik was het.



    8)8)8)8)
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa is goed, met welk team speel jij?


    Ik heb net het gekste meegemaakt ooit:

    23e min 0-1
    47e min 0-2
    Stond dus 0-2 achter, ik had veel kansen. Scoor eigenlijk de 1-2. Geeft de computer eigen doelpunt kaka aan :confused:. Echt nog nooit meegemaakt. Stond dus 0-3 achter ipv dat in de aansluitingstreffer maakte.
    63e min 0-3
    88e min 1-3
    90e min 2-3
    90e min 3-3
    Vond het gek dat ik nog een aanval mocht maken en dat werd gelukkig de 3-3 :D. Toen verlening.
    97e min 4-3
    109e min 5-3

    Het is dat ik hem win maar had me anders zwaar genaaid gevoeld. Iemand anders wel is meegemaakt dat je normaal scoort maar dat de tegenstander het doelpunt krijg en dat er ook eigen doelpunt bij staat?
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net een spannende potje meegemaakt. Hij was Liverpool en ik Bayern Munchen.Omdat we beiden goede verdedigden kregen we MAAR 3 schoten in de volle 90e Minuten !!!

    Maardan toch Podolski aan de zijkant sprint ff Arbeloa uit enan de voorzet en dan de OMHAAL van Altintop en de prachtige goal . Wat was ik blij zeg om in de laatste minuut ff te scoren :D

    waklar [niveau 18] tegen PowerSlim NL [niveau 16] 0 - 1 (einduitslag)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja ik 1 keer, toen stuurde ik de tegenstander een message en maakte ie een eigen goal express

    duitser
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Mooi gedaan! Ik had gisteren de nummer 70 te pakken, met 0-4 overheen gewalst! :)
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfff kinderachtig mannetje, wist ik al.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat jij niet gaat rondtikken als je voorstaat maar altijd als ik achter sta tegen iemand uit de top 100 gaan ze rondtikken.Daarom zei ik dat.Maar er zullen ook wel enkele gewone mensen tussen zitten.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Das F*cked up. Is hier al een oplossing voor, ik had namelijk wat vrienden uitgenodigd en gingen we een toernooi doen. Elke keer dat de wedstrijd startte liep de wedstrijd weer direct na aftrap vast.....
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nee dat doe ik niet, ik heb het één keer gedaan toen ik tegen Frankrijk speelde, hij tikte rond, ik pakte af en scoorde.
    in de verlenging kwam ik op voorsprong, ging ik rondtikken en scoorde hij.
    Ik kan het niet dus ik durf het niet.
    bij clubs ga ik wel bij de cornervlag staan voor de grap8)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing is niet met je main account spelen maar met een ander. Moet je helaas weer wat dingetjes instellen, je vaste opstellingen ben je kwijt, Nederlands elftal heeft weer nepnamen maar ja het moet maar.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben nu online op Waldini en WIL NU SPELEN!

    Dus degene die zin hebben in een potje, voeg maar toe : Waldini
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    oké shin, dus mocht ik een toernooitje ofzo met mensen wil spelen moet ik ff switchen naar een ander account. Kein probleem, zal je wel zien dat ik dan net de omhaal en diving header maak :+
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hebben meer mensen problemen met xbox live deze avond?
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee 8)
    Alleen dat ik alles verloren heb vandaag :9

    WTFF!! Ik scoor bij hun en wat staat er: EIGEN DOELPUNT ik denk zo WTF!! heb hem ff een email gestuurd met: wth? Make own goal please. Naja dat deed hij gelukkig ook :D heb overigens wel met 4 - 2 gewonnen maar wat een verneukte glitch/bug

    En trouwens Brazilie is the way to go :9
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  16. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    zojuist echt de tofste goal gemaakt...

    ik ging op de keepr af en deed een stift, hij tike hem nog aan maar hij ging richting goal, vervolgens stuiterde hij 3 x op de lat en toen in de handen van de keeper, die hem vervolgens naar een verdediger gooit die nog in de goal stond en dus maakte de keeper zo een eigen goal :) kan hem alleen niet uploaden om 1 of andere reden :mad:
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had bijna hetzelfde, alleen had de verdediger hem net 1 cm voor het goal weggetrapt (online trouwens) in die vorige wedstrijd had ik weer tegen de paal geschoten die vervolgens via de andere paal eruitkaatste heb ik de laatste tijd echt superveel en ook heel veel kansen op de paal :mad:
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    He dat is goed ,dan ga je ook snel omhoog in de ranking
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je het dan :lol:

    Iemand nog een suggestie voor een goede opstelling? Ik speelde altijd met 4-4-2 diamond maar ik heb onderhand weer een lose-streak van 10 dus daar wil ik eindelijk eens vanaf. 4-2-2-2 werkt voor mij ook niet echt, het ligt denk ik ook vooral aan de custom tactics, maar die heb ik op alle mogelijkheden al ingesteld bijna.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu met Bayern aan het proberen en ook weer eens een overwinning te pakken. Meteen daarna weer verloren natuurlijk tegen Arsenal. Ik kom 1-0 voor. Rust -> hij krijgt fucking 3 corners en elke keer kopt hij de bal gewoon in de touwen! Maakt niet uit wat ik doe, hoe ik ook beuk, hoe ik sta of wie ik heb, hij kopt elke keer raak. Terwijl Bayern toch ook geen kleine knullige verdedigers heeft. Hij kopte zelfs met Fabregas en Persie raak, niet met Adebayor of een andere lange.

    Daarna 3-2 gemaakt en hij begint rond te tikken :lol:
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina