The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay mensen, heb een paar dagen geleden oblivion gekocht en vind het echt en dope spel. Nu heb ik alleen een vraag, moet bij dusk or dawn een will or wisp ofiets laten zien bij een altaar om een of andere lady op te roepen. Nu zegt hij dat ik level 2 moet zijn om dit te doen, wat moet ik nu precies doen bij dat altaar en wat moet ik doen om level 2 te bereiken.

Verder ben ik eigenlijk alleen nog maar bezig met de main quest, is dat erg en waar kan ik die side quest dan vinden?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die side quest vind je hoog in de bergen een eind ten oosten van Bruma en een eind Noord Westen van Cheydinhal. Level 2, 3 en 52 word je gewoon door veel te vechten, questen te doen en geld te verdienen enzo. Die quest die jij bedoeld is voor een Deadra Prince, de ellendelingen uit de subtitel van de game. Je kunt het besten even de gameplay op zijn makkelijkst zetten en dan even een magisch zwaard zoeken, of kopen, want dan heb je die Will o the Wisp zo dood. Als je dat nu doet, waarschijnlijk met de gameplay op best moeilijk, dan heeft hij jou zo dood. O, je hoeft trouwens niet ver te zoeken. The Shrine heet Azura, en in de buurt van die Shrine zitten een stuk of drie van de dingen die jij zoekt. Bij Azura begint en eindigt de quest, je moet alleen de hoofdpriester bij elke willekeurige Deadra Shrine aanspreken om er achter te komen wat voor offer je moet brengen. Dit offer verschilt iedere keer en er is maar een prins die je zonder offer een quest geeft. Dit is Nocturnal tussen Leyawiin en ??? (Ik schaam me, ben de naam van dat dorp te Noorden van Leyawiin vergeten). Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. ;):9O-)

3. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Okay heb maar even de difficulty omlaag gezet en heb inmiddels weer een gate gesloten en de will o the wisp gevonden, nu moet ik alleen nog level 2 worden. Kan je overal side quests vinden?

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Je moet even gaan slapen, als je al zoveel gedaan hebt verwacht ik wel dat je allang Level 2 bent, alleen moet je hier even voor gaan slapen. (is ook aangegeven met een symbool dat lijkt op een klokje, met een pijl en streepjes in een cirkel)

5. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha wow dat staat er echt al lang, zal maar eens gaan slapen dan...thnx!

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Jij gaat dus ineens 7 levels omhoog :9 Ik denk dat ik binnenkort ook Oblivion er maar eens in stop. Heb er aantal jaar geleden veeel tijd in gestoken, maar nooit uitgespeeld (ook echt maar 1 gate gesloten ofzo, vond de SQ's veel leuker). Ben nu fulltime met Fallout bezig, en dan kriebelt het toch ook wel weer voor Oblivion :+

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik had het de eerste 12 levels ook niet door toen mijn broertje mij er op wees, maar die is ook scherper met games en heeft een veel fijnere motoriek. Ik heb dat niet, maar hij en mijn andere broertje zouden zo kampioen in games kunnen worden. Lokaal dan! ;):9

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als je perfect wilt ranken, moet je niet meer punten halen dan nodig is om een level omhoog te gaan. Als je het een beetje goed doet, kun je level 60 halen legit.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ahum, je kunt zelfs over de 100 legit. Je moet gewoon ff wat onschuldigen killen, skills verliezen en ze er weer bij halen door te vechten. Op deze manier heb ik al een gozer gezien die 100/140 was, door dit te doen in de afgelopen drie jaar sinds de release. ;):)

10. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Okay mensen, begin met echt te ergeren aan een quest die ik nu doe. Ben de diefstal een schilderij aan het onderzoeken en heb iedereen ondervraagd, nu heb ik in de kamer van die vrouw het een en ander gevonden(pallet, kwasten ofzo) maar zit nu helemaal vast....iemand tips?

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    aaah mooie quest is dat.. hier een linkie:
    http://oblivion.wikia.com/wiki/Canvas_the_Castle

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen ik kon voor mijn gevoel een paar dagen geleden veel meer spullen dragen dan nu. Kan het zijn dat dit aantal verlaagt is door een of andere ziekte ofzo die ik heb opgelopen? Nu moet ik de hele tijd zo'n feather spell gebruiken.

En @Just1ceZ
    Hier een handige site die je met alles kan helpen: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ja, ga lekker wat anders doen :) er zijn honderden quests en locaties te ontdekken, ik zou me niet gaan blindstaren op 1 subquestje.

mocht je toch graag deze subquest af willen maken:http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Oblivion

op deze wiki staat alles wat je ooit over Oblivion zou willen vragen

dat kan zeker, maar dat kun je in je stats zien als je ziek bent

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nah ik zal eens kijken of ik er wat aan kan doen. Anders pech gehad.

Ik heb nu wel zo'n lekker paard gekregen van The Dark Brotherhood. Ik reed al 60 uur op die knol die je aan het begin kreeg bij de Main quest haha, wat een traag beest was dat.

15. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er zojuist achter gekomen dat je via de map kunt travellen |:-, ik de hele tijd dat pokken eind lopen.

16. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het voordeel van lopen is weer dat je allerlei dingen tegen kan komen (caves, side quests, te sterke creatures)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat begrip heet Fast Travelen en staat ongetwijfeld tussen zwaffelen vermeld in de DVD. ;):+ - Aldus Drs. Yellow 13 in Oblivion Studies.

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Waar ik nog niet echt iets van snap is hoe het kan dat ik als ik in mijn Inventory kijk dat er bij Strength, Intelligence, Speed en Luck bij alle een laag en rood cijfer staat. Luck heb ik ooit een keer helemaal omkaag gehaald d.m.v. van een of andere quest(onzichtbare mensen in een dorpje moest ik weer gewoon maken maar die spell deed damage aan mij luck bleek later). En mijn strength is laatst ook gedaald. Maar hoe kan ik dit nu verhogen? Want bijna elke keer dat ik level-up ga dan klik ik op strength maar nu heb ik toch een hele lage strength van 51(level 14)

Best wel irritant omdat ik nu niet zoveel dingen bij me kan dragen.

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heb je waarschijnlijk een disease, moet je naar zo'n kerk gaan en die cured alles. Anders potions kopen.

20. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf nu ook iets waarvan ik niet weet wat het is, telkens als ik ergens buiten kom begint mijn health the dalen tot een bepaald punt. Daardoor kan ik nu niet meer fast travelen, heb ik een of andere ziekte?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina