Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    De onvermijdelijke tegenhanger!!!

    Wat is jou Moeilijkste (Frustrerendste) level (moment) uit een game?

    Mijn Moeilijkste (Frustrerendste) level is in Mass Effect, de missie Feros op Insanity. Echt zo verrot in die kleine ruimtes vlakbij de eindbaas in die missie.

    Vele dank gaat uit naar HybridTheory85!!! ;):)

    Edit: Kan een mod aub even de titel aanpassen zoals ik het bedoelde. Jullie zien het wel staan, maar er was even iets fout gegaan. Bij voorbaat dank!
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Het toppunt van echte moeilijkheid was voor mij een level vanuit Tombraider 3,waar je precies bij zo'n level een schakelaar moest bedienen.En dat terwijl onder je van die vlammentjes opdoken die je dan goed moest timen.Na ik kan je zeggen ik heb dat level wel echt heel erg veel overnieuw gedaan,neem me niet kwalijk.

    Nog zo'n level was voor mij in Need for speed 3,in zo'n sneeuw level.De competitie die je er had is niet meer in racegames van nu meer te bekennen.Behalve Project gotham 2 in de hardcore mode,ja daar had ik ook wel even gezeten met de Ferrari Enzo door Stockholm scheuren.En zo zijn er nog meer games geweest,Maar die Tomb raider 3 level heeft nog steeds de Golden award voor mij als meest moeilijke game level.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA San Andreas (PS2): Bij de laatste test van de Driving School een perfecte race rijden, heen en terug in vol verkeer en zijstraten. Dagen geprobeerd en uiteindelijk ook gehaald :)

    Reward? Een roze Hotrod car die verschikkelijk hard ging.......
     
  4. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Red alert 2, 8 enemies met een "brutal" A.I.
    Call of duty 4, no fighting in the war room, en de miles high club. Op veteran niveau uiteraard.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Miles High Club in Call of Duty inderdaad wat heb ik daar zitten vloeken en daar was ik echt verslaafd aan geraakt. Kwam er te laat door bij de voetbal alleen omdat ik het nog moest halen!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het begin stuk van Driver 1 in die garage, nooit gehaald. Echt zeer moeilijk was dat. :+

    En het stuk in Kingdom Hearts in Neverland waarvan je tegen jezelf moest vechten maar dan als Heartless, ging altijd dood. Was dan ook best wel een hele moeilijke game voor mij toen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij de eerste missie van GTA III wist ik niet hoe je moest toeteren en je MOEST toeteren.
    Toen zat ik we even vast8)
    en bij Mafia wist ik niet hoe ik uit de auto moest stappen, toen heb ik het spel maar snel in de kast gestopt:+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmm.. Er zijn natuurlijk genoeg moeilijke stukken, maar frustrerend... Het eerste wat bij me op komt is de eindbaas in DOA4, de enige game ooit waarbij ik mijn controller door de kamer gooide. :+

    [​IMG]
     
  9. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Battletoads (SNES) is verreweg de meest frustrerend moeilijke game die ik ooit heb gespeeld. Ik had toen zo'n cheat apparaat voor de SNES om oneindig veel levens te krijgen maar zelfs dan was het gewoon niet te doen. De eerste level was wel te doen maar in de levels er na ging je gewoon om de paar seconden dood tenzij je exact wist hoe de hele level er uit zag.
     
  10. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirrors Edge - Server room - speedrun
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond eindbaas van DOA3 ook gruwelijk irritand. Dat vage perspectief en besturing op dat moment. Ben niet zo een beat'm upper, maar dat was gewoon tergend frustrerend. Helemaal toen met een bug, waardoor ik kon slaan wat ik wil, maar er niets van zijn leven meer afging (hij kon nog maar 1 klap hebben), na enige tijd raakte ie mij en was ik wel dood. Nooit meer aangeraakt daarna.

    Daarnaast zijn er nog genoeg andere frustrerende games. Sowieso ben ik snel gefrustreerd als het niet lukt. :x
     
  12. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee Blitzen in DMC 4....
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het ergste was nog wel in Time Attack als je 2 rondes moest winnen. Dan had ik een strakke tijd neergezet, verspilde ik daar zo veel. Oh, gek werd ik ervan.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan me niet herinneren dat ik in DOA3 veel moeite had met de baas.
    Misschien had ik het toen gewoon al na 1 keer opgegeven. :p Tegenwoordig ga ik door tot ik het heb, hoe lang het ook duurt.
    :'-( Klopt, je moest idd 2 rondes winnen. Had ik met veel bloed zweet en tranen eindelijk op een prachtige wijze de eerste ronde weten te winnen, werd ik de volgende 2 rondes ingemaakt.

    *zucht. De frustraties komen weer bovendrijven.
    Maar ik ging door totdat ik het had! Wat niet altijd resulteerde in een goede TT tijd (zacht uitgedrukt), maar ik had het tenminste. :cool:
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eindbaas van Metroid Prime (Gamecube)

    damn , het hele spel gaat lekker zijn gangetje tot de eindbaas, die heb ik wel meer dan 100 keer overnieuw moeten doen

    :)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vond dat tenminste een goede tutorial. Als je de tutorial had gehaald wist je in ieder geval zeker dat je de rest van het spel ook kon! Ik was zo blij dat ik eindelijk na weken spelen die garage uit kon :D
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond rijbewijzen halen altijd wel pittig in GT.
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die ene achievement echt belachelijk moeilijk van COD4, in het vliegtuig nadat je alles had uitgespeeld. Zeker wel 1000 keer geprobeerd maar nooit gehaald.

    Enige game die op 970GS staat ongeveer :lol:
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    ja sommigen zijn inderdaad te tergend,weet nog goed dat je bij deel 3 geloof ik op Monaco in zon k*t bakje de lisence moest halen en die was gewoon buitenaards moeilijk.

    Over die DOA eindbaas,ja die was moeilijk maar ik vond het persoonlijk wel wat hebben.Normaal stellen eindbazen me zwaar teleur in fighting games behalve die Dragon King in Mortal kombat Deception was wel een aardige pain in the backside.:D
     
  20. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste campaign van Left 4 dead op expert was ook echt frustrerend vooral als je met ai moet spelen :confused:
     

Deel Deze Pagina