Wat is jouw Moeilijkste (meest frustrerende) level (moment) uit een game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 19 jan 2009.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ die vond je lastig? Waarbij je alle guns moest proberen? Ik vond dan paar bazen ervoor (weet niet meer zo snel welke) veel irritante...en in begin waren sommige mini bosses ook k*t want je had nog maar 1 soort gun en raket dus zat je er wel aan vast :+

    Moet zeggen enige spel waarbij ik echt frustraties kreeg was wel bij halo die laatste level als je op een gegeven moment die jump moet maken en heb je te weinig snelheid of je gaat wat scheef land je er net PRECIES voor en val je naar beneden mocht je level overnieuw doen....
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De eerste boss in Ninja Gaiden 1, toen ik nog maar 13 of 14 was. Echter na een uurtje puzzelen kwam je steeds een boss verder.

    Een goal scoren in Fifa06 RTFWC leek een paar week geleden nog mission impossible. Inmiddels peanuts.

    I Wanna Be The Guy, deze game heeft een aantal episch moeilijke momenten, beetje moeilijk uit te leggen :p. IWBTG <3
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah Driver. Hoe goed was dat spel. Ik speelde 't altijd bij een vriend, echt geweldig. In die garage moet je echt een route en een plan hebben anders red je 't idd nooit :).

    Prince Of Persia Warrior Within, het gevecht tegen de Dahaka 8). Hulde voor dat spel trouwens.

    Need for speed underground, sommige dragraces. Daar heb ik wat om gevloekt zeg :eek:
     
  4. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat een 24 uurs race in Gran Turismo (PSX) of een 70 hits combo met Jago in Killer Instinct (SNES) alhoewel was het landen met de Highwind in FFVII middels een glitch om de quadra materia vroeg in het spel te halen ook wel erg frustrerend... Hmmm, moeilijk kiezen :)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope , no problems met de eindbazen ervoor ..... alleen met de echte eindbaas.

    raar maar waar
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Een COD 2 missie op Veteran in Rusland. Hierbij moest je een rookgordijn leggen om een tank te verblinden. Dat lukte me wel, maar toen ik probeerde de kleimijn te leggen, wat een missiedoel was, werd ik tientallen keren gedood door maar een klein beetje vuur. Dit stuk was echt pokkemoeilijk, samen met een stukje trap op trap af in de missie ervoor. Voor de rest had ik niet zoveel moeite, maar heb de game nog lang niet op de 1000 staan. O, een controller is door mijn eigen schuld overleden de andere heeft een hartaanval gekregen van de RROD denk ik. ;):)
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden. Ik zit na al die jaren nog steeds vast bij eindbaas #3.
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD 4 -->Mile High Club <-- 3 uur geprobeerd en toen eindelijk gehaald. Ik had hem na 5 min al kunnen halen, als ik niet 3x(!) misschoot bij die hostage.

    Ik zie dat sommige van jullie ook No fighting in the war room hebben staan. Kan me wel voortellen, maar ik liep daar zo doorheen. Gewoon goed je grenade launcher en flashes gebruiken dan haal je het gemakkelijk\o/

    GH: World Tour -->Score 222,222 or higher on the song Satch Boogie as the Lead Guitarist<-- =( Die zal ik nooit van me leven halen.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk alle levels in ninja gaiden wel 8)
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    6 Jaar geleden had ik die game ook gekocht. Ik wist echt niet wat ik moest doen, dus ik heb het spel de volgende dag weer terug gebracht :+
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Nee, nee, nee houd op! Had eindelijk alle herinneringen aan deze frustraties weggestopt, nee! :'-(
    Jeetje, wat was dat erg zeg! :eek:

    Nou, voor de rest bij mij nog:

    Ninja Gaiden BLACK, Mission Mode, jij in je uppie tegen drie eindbazen, namelijk Alma en haar twee grote nichtjes. :emo:

    Verder vond ik toen ik klein was Starcraft vet kut, kon er echt niks van! :eek:
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    de laatste boss van het race spel spead freaks op ps-one.
    je moest gewoon alle geheime paden nemen en perfect rijden anders haalde je m echt niet.

    en bij COD 4 op dat hoogste niveau kwam ik niet verder op dat stuk dat die helicopter boven je hangt. en dan moet je een loods inrennen en nog even twee man afknallen en niet voor de deuropening gaan staan anders maait de helicopter je alsnog neer damn.

    en Dune 2000 de laatse missie met de harkonnen
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die tegen de ordos?

    Ninja gaiden is ook wel erg moeilijk, maar dat maakt het wel weer vet.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    COD4 Mile High Club.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Call of Duty 3
    Op Veteran, met name de missie in het bos, ik gooide op precieze plekke smoke en frags, had elk cover plekje gevonden maar toch deed ik er 4 maanden over..

    Fable II,
    De dungeon waar je uiteindelijk dat elixer kan vinden dat je een transexuele operatie ondergaat;)
    de deur daarvoor moet je 5 kristallen binnen 5 seconde activeren met een wapen.
    niet dat ik daar dagen vast zat (2 uur) maar het verbaaste me wel dat er iets moeilijks in een anno 2008 game zat.
    Ook waar je die schatkisten op dat pirateneiland moet vinden, ze waren redelijk verstopt en ik heb zo'n 2 uur naar die ene onder de grond gezocht:eek:

    Wolfenstein wist ik nooit uit te spelen, ik werd altijd overhoopgeknald door die eindbaas, uiteindelijk bleek dat er een 2de geheime wapen achter een muur zat, daarmee heb ik het uitgespeeld:)

    Pokemon,
    Vaak van die trainers die haast onmogelijk zijn maar vooral het zoeken naar Raikou/Entei/Suicune.
    De mensen die hun alle 3 zelf hebben gevangen weten wat ik bedoel, bij pokemon gold/silver moest je steeds op de map kijken en dan ergens anders heen vliegen in de hoop dat je op het goede gras gokte.
    Als je hem dan tegenkwam had je nog de kans dat hij wegliep ook, als je hem in slaap suste had je ook nog een kans dat je hem per ongeluk vermoord..
    Dat geld ook voor de andere legendarische aka Mewto, dan stond je 3 uur lang ultra balls op te gooien8) Pokémon (L)

    Gears of War
    Met campain op Insane dat level met die glowing wretches (lvl 3, wel het beste level!!) dat hele level was geweldig en echt horror, alleen dat stukje waar van alle kanten wretches komen heb ik alleen gedaan en ik vond het echt enorm moeilijk.

    Pokemon Snap.
    Ik wou alle foto's op tenminste 30.000 halen.
    bij de meeste foto's lukte dat wel maar somigge echt niet.
    zo heb ik levels 100x overnieuw gespeeld om 1 magikarp goed in beeld te krijgen:+

    Diddy Kong Racing.
    Het was enorm moeilijk om Wizpig te verslaan, de eerste keer met het autotje is moeilijker dan de 2de keer waar hij op die raket zit.
    Ook dat stuk waar je die octopus met die zeepbelletjes moet verslaan.
    Al die bazen waren wel moeilijk, echt vet als je er dan 1 versloeg:cool:
    Topspel!

    Zelda The Windwaker
    op een gegeven moment wordt je heel onduidelijk en cryptisch verteld wat je moest doen, je moest de zee op gaan opzoek naar een tornado, uiteindelijk kwam ik erachter dat je die kerel erin kon vermoorden.
    Ik wist ook maar niet dat je al die gouden stukjes in de zee moest opvissen.
    Best pittig spel was dat toch:eek:
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Toch niet dat stukje waar je naar boven moet komen tot die mortieren en dat je pas een savepoint krijgt na het slopen van die roadblock?

    Want godsekneiter wat was dat een k#$^#$k stuk :D
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    de map heette bij multiplayer volgens mij Foret Decouves ofzo, met in het midden een weg met een paar kapotgeschoten tanks.
    dan 2 boshelften met o.a een sniperhut boven een ladder..
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog een bedacht:

    Medal of Honor Allied Assault - Sniper Town

    Voor de onwetenden: [yt]qAHMZSNpwY0[/yt]
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ha, daar zit ik nu dus ook vast op Veteran. Klere stuk is het eigenlijks, want de rest van de missie is niet bijster moeilijk. De makkelijkste is Dead From Above die daarna komt. Mijn broertje heeft gelukkig de game op de 1000, dus misschien kan ik hem eens vragen dat stukje voor mij te halen. ;):)
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa09 kan ook wel in het rijtje bij mij. Niet echt 1 moment maar elke keer die kleine kutbugs waardoor je bijvoorbeeld verliest of een goal tegenkrijgt :mad:
     

Deel Deze Pagina