FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Je voorsprong verdedigen tegen het einde van de wedstrijd gebeurt in het hedendaagse voetbal vaak.

    Tijdrekken bij de cornervlag 2 verdedigers en 1 aanvaller (vaak vrije trap tegen aanvallende partij), keeper die bal 4 x goed neerlegt (begint al in 1e helft), omdat er een graspolletje opzit en een gele kaart krijgt, en rondtikken door verdedigende partij in laatste minuten.

    Kijk een naar Italiaans voetbal, de kunst van het verdedigen ook wel catenatio voetbal genoemd ;)

    Fifa speel ik voor me plezier en niet voor punten of andere shit :)
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echt duurt voetbal 90 minuten en geen 5
    En ik heb dat nog nooit in het echt gezien de doelman dat naar de verdediger speelt en terug.Zo 5 minuten lang
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het toch niet over de doelman en 1 verdediger:confused: Maar over rondtikken door gehele verdediging. En het gaat over 5 ingame Fifa-minuten en das zo'n 30-45 echte seconden ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo wordt het niet genoemd hoor.

    En in het echt kan je er veel meer aan doen dan in Fifa.
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb het daar wel over want dat is wat ze doen in fifa.Wie het doet is laf zo simpel is het.Ik heb nooit schrik van mijn tegenstander en als ik het ooit krijg stop ik met fifa online te spelen.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    of je nou in de 50ste minuut of in de 80ste minuut gaat rondtikken, het is triest hoe haal je zoiets in je hoofd.
    Dan kan je wel zeggen, me tegenstander had het waarschijnlijk ook gedaan.. verlaag je niet tot zo'n niveau.
    het is een voetbalgame, het wordt echt teveel als een strategy gezien in mijn oog
     
  7. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie http://http://nl.wikipedia.org/wiki/Catenaccio voor de orginele spelling, zelf heb ik de Engelse spelling gebruikt ;)

    Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening/opvatting. Ben nu wel klaar met het "rond tikken gelul" :) En hoop dat jullie ze niet of zelden tegenkomt ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0

    Het ligt aan Fifa. Die moeten het net zoals in het echt mogelijk maken om zo erg te pressen dat rondtikken geen optie is.

    Dat jij als Ajax fan zo anti rondtikken bent verbaast me. In 1995 was Ajax de koning van het achterin rondtikken, soms minutenlang.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt TSquares. Dat was Ajax vroeger, nu hebben ze iemand in de spits die continu omvalt. Erg raar? ;)

    Dat rondtikken KAN je tegengaan, bij de betere spelers is het echter heel moeilijk om de bal dan te krijgen. Gisteren wel een tof potje gehad.

    We begonnen gelijk. In de 71ste minuut open ik de score en in de 72ste stond het gelijk. In de 89ste minuut laat zijn keeper de bal door z'n voetjes gaan... vond ik best jammer omdat het een verdomd vette pot voetbal was. Heb toen maar 2-2 gemaakt met mijn Keeper. In de verlening tikte ik hem wel compleet van het veld. Heb hem met 5-2 naar huis gestuurd. Deze ging NIET vervroegd weg en stuurde mij netjes een berichtje met daarin : "Awesome game man, good work!".

    Kijk! Zo kan het dus WEL!
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, dat vind ik ook weer overdreven sportief ;) Maar goed, wel een mooi gebaar.
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net toch weer heerlijk rondgespeeld! Ik Villa, hij Fulham. Hij komt op 2-0. Begin 2e helft is hij zeker 20 minuten aan het rondspelen. Ik pak de bal af en scoor 2-1. Daarna begint hij weer, in de 90e minuut onderschep ik de bal en scoor de 2-2!

    Daarna verlenging. Ik langs de zijlijn, voorzet, Barry kopt de bal in de netten! Daarna heel de verlening rondgespeeld :lol:. HEER-LIJK!

    Ik doe het NOOIT uit mezelf, maar in dit soort wedstrijden boeit het me echt geen fuck. Hoe haal ik het in me hoofd? Boeiend, me tegenstander begint en wil het een hele helft volhouden zelfs.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Haha! Nepperd ;)

    Ik speel meestal gewoon door om m'n voorsprong te vergroten. Op het moment dat hij 1~2 kansjes mist ( open-goal, op de lat koppen, op de paal schieten ) gooi ik alles op voluit verdedigen. Ik tik de bal nooit rond, het moet wel leuk blijven en als ik dan door eigen toedoen verlies, jammer maar het zij zo.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kut chello, hebben ze weer een internet storing ofzo waardoor ik weer niet op internet kan! dit is echt al de 3e keer dat ik geen internet heb. Maarja heeft een van jullie wel is gehad dat je bij de tegenpartij scoorde en dat er toen stond eigen doelpunt van jou? dat had ik namelijk gisteren :l echt heel raar stond opeens 2 - 2 terwijl het 3 - 1 voor mij moest zijn En trouwens heb gisteren 4/4 wedstrijden gewonnen met Brazilie heerlijke ploeg :9
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is hier al een aantal keren gezegd.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb dat voetbaljaar niet in mijn bewustzijn meegemaakt, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
    Bij fifa pakt een tegenstander dan de bal, dan gaat hij in een hoek stilstaan, als je dichtbij komt passt de tegenstander de bal weg en gebeurt hetzelfde, in het echt gebeurt dat niet.
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zeg ligt het aan Fifa. Jij hebt iets tegen rondtikken in het algemeen.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het inderdaad niet fijn als een club in het echt de bal bij de cornervlag gaat vasthouden, al is het me eigen team.
    voor in de champions league zie je het te vaak.
    rondtikken achterin gebeurt over het algemeen vrij weinig, niet in extreme tijdrek mate heb ik het idee.
    De enige x dat ik het als spelbederf zag was toen Italie tegen Mexico speelde op wk 2002ze hadden beide aan een gelijkspel genoeg dus met nog 5 minuten gingen ze achterin rondtikken..
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    en nog steeds wil ik weten viktor waarom jij een bericht stuurde met:

    Als je dit leest... ben je dom! HAHA sukkel!
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    You've got issues.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij stuurde het ook naar mij, denkt dat 'ie grappig is. Viktor straks nog een pot spelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina