[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Babylon A.D. gezien bij een maatje op z'n beamer. Zag er goed uit, maar het verhaal laat zo zwaar te wensen over. Vin Diesel was wel weer lekker zichzelf en die Mélanie Thierry zag er goed uit. Gewoon leuk vermaak. 6,5/10.

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Net nogmaals de film: Control gekeken. Hele mooie film over het leven van Ian Curtis. Echt een aanrader, vooral voor mensen die rock-muziek waarderen. 8/10

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan blijkt maar weer dat smaken verschillen, Bruce Almighty is qua humor echt een 1/10. Ik ga Yes Man dan ook maar niet kijken denk ik. Mijn favo Jim Carrey film blijft Liar Liar en om hier nou een slap aftreksel in een nieuw jasje van te kijken, no thanks :{

4. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Je hebt de film nog niet gezien, maar je weet wel dat het een slap aftreksel van Liar Liar is?

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag niet liegen, hij mag geen nee zeggen. Wereld van verschil.

6. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Is het dan meteen een slap aftreksel? Nee, vind ik niet.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Betekent niet dat het gelijk een slap aftreksel is.
    Liar liar werkte gewoon. Waarom niet hier?
    Wil em graag een keer zien.

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik heb gehoord van vrienden van mij dat de film ruk is, dus daar ga ik dan wel van uit. Maar blijkbaar mag ik mijn oordeel niet op dat van anderen baseren die veelal dezelfde smaak hebben. _0/

/Edit: Om mijn post dan toch wat meer ontopic te houden:

Vicky Cristina Barcelona
    Leuke film, had er niet veel van verwacht, gelukkig was het toch erg goed te pruimen. 7.5/10

Slum Dog Millionaire

Vette film over een jongen uit de sloppenwijken van Mumbay die meedoet aan Weekend Miljonairs. Hij doet het erg goed en men vermoed daarom fraude etc. Erg leuk concept, wat goed is uitgewerkt. 8.5/10

Max Payne
    Kut. 2/10

Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  9. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Dat je dat dan meteen zegt. Hoe kan ik nou weten dat je je oordeel baseert op die van je vrienden? Maar ach, ontopic. Ik heb het alweer gezien hier.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2009
  10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Men in Black 1 en 2 gekeken. het zijn 2 leuke sci-fi comedy's, maar ik vind deel 1 wat beter dan deel 2.

11. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten

12. deel 1 was erg leuk, maar deel 2 was maar matig. Wel te verwachte dat het niet beter zou zijn maar het bleef teleurstellend.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net Arlington Road op tv gezien.
    Zeer goede thriller.
    Dam dat einde zie je niet aankomen :eek:

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Gisteren Hostel gekeken. Vond 'm maar matig :{ Had gehoord dat 'ie misselijkmakend goor zou zijn, maar zelfs dat viel me tegen.

6/10.

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren RocknRolla gekeken. Wel aardig, vermakelijk, maar niet bijzonder boeiend. Een 7.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Gister StarWars CloneWars gezien. Te veel CGI, te veel actie, te weinig echte inhoud. Het lijkt op een soort van vreemd zoethoudertje voor Starwars RoS (die trouwens ook *minder goed is)

6/10

*Lees tergend slecht

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand valkyrie gezien? Ik ben daar wel benieuwd naar. Ga niet vaak naar de bios. Maar wil wel weten of deze een bezoekje waard is.

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

epsiode 2 en 3 worden gwn verkloot door Hayden Christensen, die gast is gwn te slecht voor woorden.

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Episode I & II zijn gewoon vre-se-lijk. Niet normaal gewoon, props als je bij I wakker kunt blijven. Episode III vind ik persoonlijk wel redelijk vermakelijk. Geweldige CGI, mooie battles en goed het verhaal compleet gemaakt.

Maar de oudere Episodes steken er wel een aardig stukje bovenuit, inderdaad.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    1 is prima, 2 is goed 3 is uitstekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina