FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    kan iemand mij even uitleggen hoe het komt dat ik helemaal niet in de ranked leaderboard staat? er staat wel dat ik nu 20 matches heb gewonnen en 18 verloren maar ik sta op geen plaats zeg maar. En hoe kom je in hemelsnaam een niveau hoger. Nou ik snap er dus geen bal van.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik geloof dat je een bepaald aantal punten moet halen om genoteerd te worden op de leaderboards.. Ben hiervan even de naam kwijt. :x
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je moet ongeveer 1700 skillpoints hebben dan kom je op de leaderboards.
     
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt hier gek van. Ben level 7 en kom alleen maar level 15 en hoger tegen zowat :confused: Wordt steeds onmogelijk weggespeeld, hun mannetjes lopen in gaten dieptes alles winnen elk duel, zijn als eerst bij bal. Echt klote om daar tegen te spelen. Blijf zo verliezen.. |-)
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het spel nu al een tijdje en begin steeds beter te worden..

    alleen kan ik me echt mateloos irriteren aan dat ik een complete wedstrijd een gozer van de mat af speel (like.. 10 x op de paal/lat geschoten etc..) en dan krijgt hij 1 counter vanuit een corner en dan scoort hij.. te fustrerend..

    als er iemand zin heeft om een potje een keer te spelen, mijn gamertag is NL wouter
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Moet je zelf hosten en dan tegen mensen van het zelfde niveau of binnen 3 levels blijven.
     
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag echt HEERLIJK FIFA gespeeld :)

    Dat wou ik ff kwijt, nu weer Frans afmaken xD
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Geweldig.

    Liverpool zojuist gelijk gespeeld tegen Everton.
    Manchester United staat nu weer op de 1ste plek in de Premier League. Leuk is dat, straks allemaal weer 95+ en Liverpool mag van geluk spreken als ze op 75 blijven. Bah!
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels al 2000.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ik morgen internet heb, ga ik de hele dag alleen FIFA spelen :9
    Kan ik eindelijk mijn winst - verlies ratio wat omhoog halen :D jezus wat was dat moeilijk zeg 25 winst en dan geen verlies moeten krijgen. volgens mij had ik zo'n 35 winst - 10 verlies voordat ik daar eindelijk was :9 Heeft iemand anders hier ook chello, en heeft diegene ook internetproblemen?

    Stats (als je ze niet wil zien, moet je het niet openen)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  11. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Code:
    GAMES PLAYED: 399 AVERAGE GOALS AGAINST: 1.32 PASSING %: 76 
    AVERAGE OPPONENT RANK: 1584 HOME WINS: 143 FOULS PER GAME: 1.86 
    WINS: 231 AWAY WINS: 88 YELLOW CARDS: 332 
    LOSSES: 168 HOME LOSSES: 113 RED CARDS: 54 
    DID NOT FINISH %: 17 AWAY LOSSES: 55 TIME OF POSSESSION %: 52 
    WINNING PERCENTAGE: 57 SHOTS FOR PER GAME: 8.07 CORNERS: 1.76 
    WIN/LOSS STREAK: -1 SHOTS AGAINST PER GAME: 5.60 OFFSIDES: 1.28 
    NUMBER OF SKILL POINTS: 2057 CLEAN SHEETS: 90   
    AVERAGE GOALS FOR: 1.78 TACKLING %: 56 
    

    En mijn stats. Geeft wel een beetje vertekend beeld want niet alles wordt volgen mij geregistreerd op je persoonlijke pagina? En ik heb bizar veel gele kaarten in vergelijking met Ferron :lol: Als men een keer tegen mij wilt spelen moet je me maar gewoon toevoegen! ik speel eigenlijk dagelijks wel een paar potjes, morgen (vandaag) waarschijnljk niet ivm werk en school.
     
  12. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zie je je skillpoints?
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk is boven je bij je bij onze stats ::p
    Daar zie je skillpoints staan.
    Hoe je daar moet komen staat in me handtekening.
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren na het werk nog 4 potjes gedaan tegen men collega, deze keer Ranked.

    Hij pakte Juve, Inter, Arsenal en Lyon. Ik 4x Bayern.

    Eerste wedstrijd tegen Inter heb ik gewonnen met 3-0.

    Daarna de wedstrijd tegen Arsenal werd het 5-1.

    Daarna een hele spannende pot tegen Lyon gespeeld. Hij komt op 1-0. Ik maak in de 40e minuut de 1-1.
    Meteen daarna hij de 2-1. Via een hoge steekbal terwijl men verdedigers nog heel rustig naar voren lopen omdat de aftrap net is geweest. Dit is echt gruwelijk irritant, want als mijn Lahm om moet schakelen naar verdedigen terwijl Benzema al op volle snelheid aan komt rennen, dan is hij natuurlijk altijd te laat.

    Daarna scoor ik in de 85e minuut de 2-2. Mooie aanname van Klose en hij knalt hem onder de keeper door in de verre hoek. Daarna niet echt kansen gehad totdat ik met Ribery via een 1-2 de diepte in loop schuin naar de goal. Ik knal op de 1e paal en hij komt voor de voeten van Toni. Natuurlijk een doelpunt en op zen duits nog gewonnen met 3-2 ook :lol:. Hele spannende pot!

    Daarna was hij Juve en heb ik weer met 3-0 gewonnen. Het viel me dus op dat ik met het minste team van de 4 de meeste moeite had. Ditzelfde geldt eigenlijk voor Aston Villa, hier heb ik ook altijd moeite mee om tegen te spelen (grotendeels door Young, Agbonlahor en Carew). Zou EA er dan niet goed aan doen om hier ook 5-sterren teams van te maken of merken jullie dit niet echt? Het kan aan mij liggen natuurlijk, ik ga binnenkort in ieder geval ook wat oefenen met Lyon! Eerst unranked een paar potjes. Erg sterk team voor een 4,5 ster!
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren ook een heerlijke pot gespeeld. Tot in de 70ste minuut sta ik met 2-0 voor, hij maakt in de 72ste 2-1 en dankzij een blunder van zijn keeper ( die de bal niet aanneemt maar duf in z'n goal aan het kijken is, Cassilias notabene ) werd het 3-1 in de 80ste minuut. Heb toen besloten om met Reina ( Liverpool ) een eigen-goal te maken. 3-2. 5 minuten later schiet hij 3-3 binnen.

    In de verlening geen winnaar. Penalties, mij zwakste onderdeel :mad:

    Heb 2 keer geluk gehad dat hij er NET niet bij kon. Daarna schoot ik met Torres onderkant lat en via de keeper het goal in hahaha. Gelukkig wel gewonnen :)
     
  16. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0

    thanks
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik hou wel van die potjes waar het gewoon even niet lukt. Was weer met de Manager Mode bezig op Legendary. Was tegen Middlesbrough, ze verdedigde echt goed en niks lukte. Ik wou wel meer aanvallend spelen maar dan had ik weer kans dat ik misschien een tegengoal kreeg. Rond de 70ste minuut maken ze eindelijk een foutje en dat werd dan ook wel afgestraft met Adebayor. Daarna begonnen ze echt hard te spelen, tackels enzo. In de 85ste minuut maken ze uiteindelijk via een kopbal gelijk, dat is dan wel zuur. Daarna heb ik alles op alles gezet en ben keihard voor de aanval gegaan, ik kreeg steeds meer kansen en in de 89ste minuut knal ik met Villa laag in de linkerhoek, 2-1. Echt, dat soort wedstrijden zijn echt tof. :D

    Toch is de Manager Mode slecht, andere teams spelen na 3 seizoenen nog steeds met het zelfde elftal en het is totaal niet spannend. Met gemak alweer de Premier League gewonnen. Manchester United en Liverpool niet eens in de top 10, alleen Chelsea als 2e. Champions League is ook gay, halve finale nu. In de kwartfinale verliest Barcelona van Ajax en wint Sporting van Inter Milan. :'-(
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wacht EA zolang met het upgraden van Hoffenheim eigenlijk?

    Ze staan al WEKEN op nummer 1 in Duitsland, maar nog steeds zijn de teams van Hoffenheim, Energie Cottbus en Bielefeld de enige 3 sterren teams in de Duitse competitie :lol:.

    Verder zijn alle teams zelfs hoger!

    Manager mode klopt inderdaad weinig van, daar zou ik deze game ook nooit voor kopen eigenlijk. Het is erg leuk dat het er allemaal inzit, maar als ik de manager wil worden haal ik wel Football Manager 09 ;)
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat probleem heb/had ik ook. Liverpool stond een tijd 1ste in de Premier League, werd niks mee gedaan. Manchester United is altijd de beste gebleven. Geen enkele speler is naar de 70 gezakt, bij mijn Liverpool wel :mad:
     
  20. jan-arie van der heijden

    jan-arie van der heijden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook competitties online?:eek: want bij mij geeft hij aan, als ik een een competitie wil zoeken, dat ik daar geen toestemming voor heb.......?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina