Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je nou erbij verteld hebt dat het je vierde keer al is en het beetje zat bent en een nieuwe eist, hadden ze dat wel gedaan...
    Ja. Vroeg of laat start hij sowieso niet meer op ;)
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net hetzelfde bij mij en op een bepaald moment bleef de RROD. Gewoon bellen naar MS en zeggen dat UPS moet langskomen.
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Online een reparatie aangevraagd :)
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens jongens toch, wat een apparaat is dit toch zeg.

    Wegens veel irritatie ben ik ook overgestapt op de ps3. Ik heb mijn 360 nog wel.

    Waar ik vaak veel problemen mee heb is de dvd speler. Zat nu laatst fable 2 te spelen. Tijdens het spelen houd de dvd speler er ineens mee op. Je hoort dat hij stopt met draaien. Je kan dan nog even doorspelen maar bij het eerste beste punt waar het spel moet laden loopt het systeem vast.

    Dit doen al mijn 360's met alle spellen met hoge frequentie.

    Is dit nu normaal of is hier iets aan te doen? De dvd's zijn gewoon kras vrij. Nu speel ik nog maar 1 a 2 spellen op de 360 per jaar, maar toch.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat heb ik nooit gehad hoor ;) En ik heb mijn Xbox al een heel tijdje...

    Ik hoop trouwens dat mijn 360 snel word opgehaald :D Gek genoeg heb ik er best wel zin in, maar dat komt ook omdat kort geleden mijn neef zijn 360 opgestuurd heeft, en een Xbox met een garantiebon tot 2011 en Gears of War 2 terugkreeg :+

    Maargoed, nou maar hopen dat mij ook zoiets overkomt 8)
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hoop er maar niet teveel op, meestal krijg je een maandje Xbox Live erbij.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb een nieuwe geeist, alleen ik kreeg het niet voor elkaar. Wel krijg ik een versnelde procedure :|, maar wat dat allemaal precies in houd .......

    En het is waar! De PS3 krijgt na een jaar een verbrande lens als je je PS3 regelmatig gebruikt :mad:. Moet ik dan toch echt een Wii nemen....
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn reparatie maar gecanceld: Mijn 360 doet het weer :D

    Er lag namelijk veel stof onder, en dat heb ik ff snel schoongemaakt en hij doet het prima nu :)
     
  9. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Janter: Versnelde procedure houdt in dat zij 'n doos meesturen met ups en daar kan je xbox meteen in en gaat gelijk weer mee, dus je hoeft daar niks voor te doen. En je hebt 'm binnen 10 werkdagen terug.
    Ik heb zelf ook versnelde procedure, afgelopen woendsdag is hij opgehaald en vanmorgen kreeg ik al 'n mail dat de xbox gerepareerd is en teruggestuurd is. Denk dat hij woensdag wel terug is, heeft dan precies 'n week geduurd.
    Daarnaast vervangen ze nooit je xbox met 'n nieuwere xbox, het kan wel zijn dat je 'n oude gereviseerde xbox terug krijgt, vertelde de telefonist mij. Wat best wel bagger is zo'n gereviseerd ding, als je 't mij vraagt.
     
  10. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister zag ik op ups dat mn xbox was ontvangen bij het reparatiecentrum, vandaag kreeg ik daar een bevestiging van microsoft van, hoelang duurt het nu nog ongeveer?
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Denk eens na, wat doen ze met jou xbox? Juist, ze repareren hem, ook wel reviseren genoemd. Het maakt geen drol uit of je een "gerviseerde" xbox of je eigen xbox terug krijgt, want het betekend precies hetzelfde: Je krijgt een gerepareerde xbox terug.
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Of je nou een nieuwe binnenkant in je eigen kast terug krijgt, of een nieuwe binnenkant in iemand anders z'n kast. Who cares. Een andere xbox is het sowieso.
     
  13. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 'n gereviseerd model weet je niet wat voor cd-drive je terugkrijgt, bij mijn eigen xbox zit 'n BenQ drive in, waar ik 'n betere ervaring mee heb (eerder had ik 'n Hitachi wat meer geluid maakt en later ook nog 's krassen maakte). Niet alle gereviseerde modellen hebben de BenQ drive. Daarom heb ik aangegeven dat ik geen gereviseerd model terug wil, vanwege de drive.
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat alle gerepareerde xboxen terugkomen met een Lite-On drive. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen.
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar zou ik niet van uit gaan, als ie nog een hitachi heeft is ie dus ook niet gereviseerd, dan is het een 2e hands model.
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Sinds gisteren (maandag) staat er op de ups site: status; Ontvangen factuur gegevens. Weet iemand hoelang het nu gaat duren eer mijn Xbox weer in 'veilige' handjes is want ik heb nu echt behoefte aan een beetje actie:emo:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer is die opgehaald? Als dat er staat dan is UPS doorgegeven dat ze hem bij het reperatiecentrum kunnen ophalen. Dus ik denk 3 dagen.
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij is dinsdag opgehaald.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Verwacht hem donderdag of vrijdag.
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS is die van mij vorige week dinsdag komen halen en op de site van UPS staat dat hij vandaag geleverd zal worden. Geen goed moment, ben net met mijn examens begonnen :D.
    Ik laat jullie iets weten of ik er iets bijgekregen heb!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina