[Fable 2] Show je character.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Conquistador, 19 okt 2008.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    GODVERDOMMMEE!! ik ben dood gegaan in de spire met me dametje en nu heb ik een leleke scar op me smoel :mad:
     
  2. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    hele dikke vrouw met 100 % good/ 100 % corruption in sletten kleding FTW \o/
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tijdje terug begonnen aan een EVIL character en vandaag maar weer mee verder gespeeld. Tjesus, wat was ik snel EVIL en CORRUPT zeg (daarentegen heb ik wel iedereen op mijn pad vermoord). Heb de missie naar Oakfield nog geen eens voltooid.
    Slecht zijn is trouwens wel een hele andere beleving. Ik plaats binnenkort wel even een afbeeldingen van mijn EVIL en GOOD character zodat jullie het verschil kunnen zien.
    :)
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In de meeste games is slecht zijn altijd leuk,en je merkt dat de makers er meer tijd instoppen met bepaalde dingen omdat ze weten dat velen die kant uitgaan.

    Met mijn Evil Madam ben ik nu ook 100% maar ik heb meer een blauwachtige kleur met dat willpower verlichtingaders en al.
    Grappig vooral als je een bapaalde stad inkomt dat ze voor je rennen,en die opmerkingen geven om een volgend slachtoffer te zoeken.

    En met m'n good Meisje heb ik nu een gezin met een zekere Dean lol,en nu een missie aan het doen tegen bandits weer.
    Alleen hoop je steeds dat ze nog bij je zijn als je terugkomt,haha.:b::)
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Maar goed zijn is ook moeilijker dan slecht zijn. Als je slecht bent gaan de dingen ook vaker makkelijker. En er zijn meer opties beschikbaar (bijvoorbeeld stelen e.d.).
     
  6. Black_Mandrake

    Black_Mandrake Long Live Rock Music

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn 100 % Good/Pure Female Character
    [​IMG]

    (BTW: ik heb maar 1 will spell en 0 physique met dit character. alle XP gaat in Skill Ability's)

    'k zal binnenkort een Pic plaatsen van mijn Evil Male Character met Skill en Physique op max, en met meer dan 6,8 millioen Gold :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nice uit ouwe. :)
    Misschien dat ik met een nieuw ventje mij ook maar is ga concentreren op 1 Will ability. :)
     
  8. eddie-low

    eddie-low Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n fable 2 character: kleren+stats+wapens+gold

    kleren:
    Highwayman hat
    Will users coat
    Noble gents shirt
    Highwayman gloves
    noble gents trousers
    explorers boots

    en dan alles dyen met liquid gold dye:D (deze outfit is n echte aanrader vind ik persoonlijk!)

    Stats:
    Brutal styles ****
    Physique *****
    Toughness *****
    Dexterous styles ****
    Accuracy *****
    Speed *****
    Schock *****
    Inferno *****
    Time control *****
    Blades *****
    Vortex *****
    Chaos *****
    Force push *****
    Raise dead *****

    Kortom: alles maximized:9:thumbs:

    Wapens:
    Melee:
    Rising sun
    Calavera
    Hammerthyst
    Chopper
    Daichi
    (geen mealstrom=(:'-()
    Ranged:
    Red dragon
    Enfocer
    Perforator
    Rammer

    gold: iets meer als 5 mil

    Comments welkom
    (ook heb ik alle demon doors open, story mode gecompleted, alle buildings (miss heb ik 1 of 2 gemist:9 en alle sidequests ook gecompleted)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  9. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een wat bruine huidskleur krijgt?
    Mijn chars zijn allemaal meelzakken maar ik heb hier wat shots gezien waarom het char een bruine huidskleur heeft en dan bedoel ik niet de pure evil / corrupt chars.
     
  10. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    weet ook niet hoe dat lukt :mad:

    cheat?:9
     
  11. Black_Mandrake

    Black_Mandrake Long Live Rock Music

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is kan het ook helpen als je 's nachts slaapt en alle quests enzo doet terwijl het dag is... ik weet het niet zeker maar ik had het een tijdje geleden gehoord dat zelfs dat meebepaalde hoe je Char eruit ziet.
     

Deel Deze Pagina