Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, maakt niet uit hoor als hij het in z'n sig heeft staan. Ik wil wel spelen tegen een Street Fighter Legend. :thumbs: (Zo blijft het spel leuk toch?)

    Ja ik ben van www.drakenslag.com (extra reclame jaja) 3 vrienden van me hebben zich samengevoegd om 'de' Nederlandse fighting game community te verbeteren. Verwacht dus nu (eindelijk) een site/frontpage, meer toernooien, meer mensen en gewoon algemene contact met alle spelers. (Xbox Live helpt ook natuurlijk mee om mensen in contact te laten komen, ook al is dat niet via drakenslag)

    @ Mr. Dekkers ; Street Fighter toys... ze blijven mooi, maar deze waren back in the day veel toffer! De reclame alleen al...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  2. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Damn, dat is lang geleden. Ik heb al die oude action figures laatst aan m'n buurjongetje gegeven. De enige die ik niet had was Sagat. 8)
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    SF toys heb ik niet maar wel statues van Sota Toys _O_

    Heb nu Ryu en Sagat staan en Blanka in bestelling.
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb straks een street fighter ( weet niet welke) gespeeld bij een vriend. En ik vond er echt niks aan zelfs even met een stick gespeeld (ik snap dat het moet wennen) maar vond het helemaal niet fijn spelen. Nu twijfel ik of ik dit spel wel werkelijk ga kopen.
     
  5. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wist welke om welke Street Fighter het ging konden we je helpen met je mening :p En als je op een stick speelt maakt het niet automatisch leuker. Sure je handen hebben meer te doen maar je moet eerst het spel begrijpen en wat je wel en niet moet doen...

    Maarja your call _0/
     
  6. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was iig op de ps2.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoi twijfelaar, dan kan je net zo goed deel 4 in de winkel laten liggen. Want op het grafische aspect na is het gewoon de "oude" Street Fighter. Het is toch wel wat anders dan 3D fighters zoals DOA, Tekken, Soul Calibur etc. Ik schrok ook wel even van het aantal beschikbare moves die je hebt in Street Fighter, omdat ik de eerder genoemde titels gewend was. Met SuperStreetFighter2THD kwam daar nog eens mijn frustratie bovenop dat de moves niet lukten met de normale Xbox 360 pad. Maar nu weet ik wel wat ik in huis haal met Street Fighter 4. De uitdaging en het plezier moet je echt halen in het masteren van de characters. De characters echt door en door leren kennen en weten welke move je moet doen op een bepaald moment in een gevecht. Die moeite heb ik tot dusver alleen gedaan met de DOA spellen, maar dan wordt een spel veel leuker. Ik ga daarom de komende maanden geen spellen kopen (is ook eens goed voor mijn portemonnee) en me helemaal richten op Street Fighter 4. Daarom ook de aanschaf van een MadCatz stick. Ik haal weinig plezier om een spel zoals Street Fighter casual te spelen.

    En Nugget Leg, uit jouw reacties begrijp ik dat je eigenlijk helemaal niet weet wat Street Fighter is en hoe je het speelt. Er is al zoveel beeldmateriaal beschikbaar op YouTube. Kijk dat en lees de vele previews. Er zijn ook genoeg bruikbare links te vinden in de thread. En bepaal dan of je het spel wel of niet haalt.
     
  8. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet echt veel tijd voor om een character te masteren ofzo. Want ik wil namelijk ook andere games spelen en besteed me geld op dit moment ook liever ergens anders aan. Misschien over een maand of 7 op me verjaardag dat ik hem dan vraag ofzo. Maar nu wil ik me geld toch eerder aan andere games besteden. En voor dat mensen erover gaan zeiken ik verander nogal vaak van mening ja.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  10. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet niemand zeiken hoor. Aangezien de Street Fighter 'scene' zo klein is op dit moment (zo'n 30 actieve spelers) helpen we elkaar graag. Het is alleen niet zoals Gears of Fifa, dat hoe dan ook spelers er gewoon bij komen. In Street Fighter vind niemand het leuk om te verliezen, maar iedereen moet verliezen om wat te leren. Zo kom je door met Street Fighter. :)

    We respecteren je keuze uiteraard als je andere dingen belangrijker vind. Ik en de mensen van drakenslag hebben al jarenlang ervaring. Sommige komen, sommige gaan, sommige blijven. Wij bezitten niet de mensen ofzo hoor. (Ik zelf heb ook school, werk, vriendin, het moet wel een hobby blijven he ;))
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niemand die daarover zeikt, het is gewoon grappig ;) Maar goed, ik weet niet of het veel tijd kost om een character te masteren hoor. Wel misschien als je toernooien wilt aflopen. Zelf wil ik gewoon goed partij kunnen bieden op Xbox Live. Er zullen in het begin vast nog meer noobs online zijn, dus je hoeft niet gelijk een hoog niveau te halen. Na een paar maanden zullen denk alleen de die hards overblijven en dan is het denk flink aanpoten.
     
  12. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat voor mensen er iets over gaan zeggen. En het is denk ook wel vooral omdat ik liever games als Rock Band enz. speel.



    _0/
     
  13. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Nugget Leg, zwaai maar, we zullen je missen. :lol:
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    En oja voor de mensen die ik heb toegevoegd op Xbox Live en mij er niet meer bij willen hebben omdat ik het spel voorlopig niet koop mogen me verwijderen. Als je dat zelf wil tenmminste.

    En ja ik zal jullie ook missen hoor :+
     
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Mag dat? :eek:
     
  16. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hier is toch geen drakenslag of wel? Je bent hier net actief op het forum en je jaagt nu al iemand weg ;)
     
  17. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry meneer, ik jaag em ook niet weg, hij zegt toch zelf dat ie de game niet wilt spelen/kopen. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  18. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ben benieuwd wanneer de achievements bekend worden gemaakt.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De trophy's voor de PS3 waren wel al bekend.
    Maar ik kon nog geen achievementlijst vinden voor Street Fighter.
     
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De achievementlijst is meen ik al wel bekend. Een pagina (of 2 pagina's) terug staat er een link. En anders gewoon ff googlen want hij is wel bekend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina