Hallo, Hierbij bied ik de volgende originele Xbox360 spellen aan; Fable 2 Soul Calibur IV Grand Theft Auto IV Ninja Gaiden II (NTSC-versie, regio-vrij) Project Gotham Racing 4 Naruto: Rise of a Ninja Bioshock (Metalen case) Forza Motorsport 2 (Bundle-copy, hoesje beschadigd) Saints Row (Classic-versie) Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (Classic-versie) FIFA 08 Crackdown (Hoesje beschadigd, geen originele cover) Dead or Alive 4 Alle spellen verkeren in perfecte staat, tenzij anders hierboven aangegeven. Als je meerdere spellen in een keer wilt kopen, geef ik goede kortingen. Graag bieden, ofwel in deze thread, of dmv een PM. (Het liefst heb ik ook geen berichten als: "wat wil je voor ...". Ik heb dan liever dat je hier een bod doet en dan hoor je het van me) Groeten, Sven
Ik bied 18 euro incl. voor SCIV en voor goede kortingen heb ik evt. ook interesse in Fable 2 en/of Ninja Gaiden 2 (en/of heel misschien in Naruto: Rise of a Ninja). Voor alles €60,- euro ofzo? Ik roep maar wat, ik had namelijk graag wat tegenboden. Ik hoor het wel!